Voisiko homomies kiinnostua heteronaisesta?
Olemme molemmat varattuja tahoillamne, mutta olen aivan rakastunut tuohon mieheen. Hän on minulle ystävällinen ja joskus naurammw yhdessä. Näen häntä harvoin töiden puitteissa, ehkä noin kerran viikossa, mutta olen aivan kuin tulisilla hiilillä etukäteen ja unelmoin hänestä monta päivää jälkikäteen. Miten on, voiko homomies kiinnostua heteronaisesta ja mistä voisin erottaa jos hän kiinnostuu, vai onko hän vain kohtelias ammattinsa puolesta. Perjantaina hän kuitenkin ilahtui näkemisestäni, olin hieman myöhässä, joten hän ei tiennyt, että tulen paikalle. Mitään teinejä emme enää ole, mutta minä olen menettänyt yöuneni. Hän ei ole naismainen, mutta stalkkasin sen verran instaa, että on 90% varmuudella miehen kanssa parisuhteessa. Yhden kerran jouduin töissä kiipeämään korkealle, enkä meinannut päästä alas, niin hän nosti minut alas/ otti minut vastaan ja katseemme pysähtyivät toistemme silmiin hetkeksi. Hän oli niin voimakas ja suloinen yhtä aikaa. Tuosta päivästä alkaen hän on pyörinyt lakkaamatta ajatuksissani.
Kommentit (145)
Aito homo kiinnostuu seksuaalisesti vain samasta sukupuolesta.
Mutta nythän sukupuolen voi vaihtaa, joten aito homo voi kiinnostua myös muista sukupuolista tai on transfoobikko hylkiö.
En minä nyt ensimmäisenä sänkyyn haluaisikaan, mitta ehdottomasti haluaiisn halata ja ehlä suudellakin joskus. Ääh... kunhan saisin edes koskettaa jotenkin. En keksi edes mitään järkevää lähestymistapaa tai tekosyytä, miten saisin vietettyä enemmän aikaa hänen kanssaan. Kahville tai syömään pyytäminen ei meidän töissä kuulostaisi normaalilta.
Ehkä sinä voisit olla se joka saa hänet käännytettyä heteroksi.
Minulla ei ole ollut mieheä kavereina. Voisin ottaa hänet parhaaksi ystäväkseni, mutta en tiedä miten lähestyisin
Kuitenkin itse ajattelen häntä myös seksuaalisesti kiihottavana.
Sä sekoitat nyt normaalin, jokapäiväisen ystävällisyyden ja kohteliaisuuden syvempään kiinnostukseen.
No sano sille, että oot ihan rakastunu, että miten ois?
Luultavasti hän pitää sinua hyvänä tyyppinä, ystävänäkin kenties ja osoittaa vilpittömästi ilonsa ja tunteensa, koska pitää itsestäänselvyytenä että kummallakaan ei ole muita intressejä toista kohtaan. Sinä olet ehkä ihastunut häneen juuri siksi, että hän on välitön ja näyttää nauttivan sinun seurastasi, vaikkakin vain ystävänä.
En tiedä mistä syystä homomiehet hakeutuvat naisen seuraan, mutta kaikki tuntemani ovat olleet sellaisia. Se on tajuttu, ettei kyse ole seksistä mutta jokin kiehtova asia on vetäny hakeutumaan ja eräs asui kauan naisen luona, kun tämä oli eronnut. He olivat tosiystäviä ja nainen oli n 25v vanhempi miestä.
Homomies työkaverina on ollut aivan parasta työkaveriseuraa. En löydä yhtään negatiivista tai moitetta. Ja nämä sairaalayhteisöissä. Myös lesboja on ollut työkaverina, mutta he eivät erottuneet parhaina työkavereina toisin kuin homomiehet.
Lopeta.
Ette ole vapaita.
Häpeä nyt edes vähän.
Perhosia vatsassa kirjoitti:
Minulla ei ole ollut mieheä kavereina. Voisin ottaa hänet parhaaksi ystäväkseni, mutta en tiedä miten lähestyisin
Kuitenkin itse ajattelen häntä myös seksuaalisesti kiihottavana.
Mieheä?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä syystä homomiehet hakeutuvat naisen seuraan, mutta kaikki tuntemani ovat olleet sellaisia. Se on tajuttu, ettei kyse ole seksistä mutta jokin kiehtova asia on vetäny hakeutumaan ja eräs asui kauan naisen luona, kun tämä oli eronnut. He olivat tosiystäviä ja nainen oli n 25v vanhempi miestä.
Homomies työkaverina on ollut aivan parasta työkaveriseuraa. En löydä yhtään negatiivista tai moitetta. Ja nämä sairaalayhteisöissä. Myös lesboja on ollut työkaverina, mutta he eivät erottuneet parhaina työkavereina toisin kuin homomiehet.
Olen kuullut selityksen, etteivät koe naista uhaksi. Naiset myös suvaitsevat heitä.
Jostain syystä heteromies koetaan uhkaavaksi monella taholla.
Jos homomies haluaa lapsia normaalilla tavalla se voi olla mahdollista. Homoillakin on biologinen tarve lisääntymiseen mikä on voimakkaampi kuin muut tarpeet.
Ei voi. Me homomiehet vaan ystävymme helposti naisiin.
T. Homomies
Ei, jos hän on homo, mutta kyllä, jos hän on bi.
Vaihda sukupuolesi niin onnistuu. Lol
Vierailija kirjoitti:
Perhosia vatsassa kirjoitti:
Kuitenkin itse ajattelen häntä myös seksuaalisesti kiihottavana.Mieheä?
Ehkä tarkoitti miehimystä...
😉
Homomies voi olla naisen paras ystävä. Miksi pilaisit hienon ystävyyssuhteen yrittämällä tuoda siihen mukaan seksiä?