Selvitätkö ennen suhdetta millaisia naisia miehellä on ollut ennen sinua?
Minä selvitin jo nuorena. Silloin katsoin minkätyyppisiä naisia he ovat (ruumiinrakenne, tyyli) ja päättelin siitä kannattaako mieheen panostaa. Eli jos tykkäsi aivan erityyppisistä kuin itse olen, niin jätin asian sikseen.
Olen pitkässä suhteessa, mutta tuli mieleen sinkkujuttuja lukiessa, että nykyisin toimisin samoin. Paitsi että katsoisin myös sitä ovatko miehet valinneet täyspäisiä naisia vai täydellisiä hattarapäitä. Jos mies haukkuu exäänsä, mahdollisesti lastensa äitiä, niin se on tietysti muutenkin turn off.
Toimivatko muut samalla periaatteella, miehet ja naiset? Eikö se kuitenkin ole yksi paljastavimmista asioista ihmisessä millaisen ihmisen on valinnut puolisokseen ja - mikä merkittävintä - omien lastensa vanhemmaksi?
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se oikeasti kertoo paljon ihmisestä millaisia eksiä tällä on ollut.
Olisinpa itse tajunnut tämän aikaisemmin.
Omalla eksälläni kaikki entiset olivat sellaisia todella tunteellisia naisia, joiden kanssa elämä oli tosi epävakaata ja riehukasta. Minä olin ensimmäinen henkilö,joka oli tämän vastakohta. Olin siis ihan erilainen, kuin kaikki hänen entiset puolisonsa. No lopulta kävi niin, että eksäni päätti pettää minua henkilön kanssa, joka on täysin epävakaa luonteeltaansa.
Itsekkin tajusin vasta jälkeenpäin, että mies on kiinnostunut vähän epävakaista naisista. Ehkä halusi kokeilla elämää naisen kanssa, jolla tuollainen meno ei ole (ja minä olin hänen pisin suhde), mutta lopulta se halu epätasaiseen menoon kai sitten palasi.
Täsmälleen kuin viimeisin (viimeinen) suhteeni. Luotto meni täysin kaikkiin miehiin hänen kanssaan.
Normaalit ihmiset selvittävät ainakin jotakin. Luottamus syntyy teoista elämän varrella ei siirappisista sanoista.