Estoinen ja epävarma mies
Saisiko mielipiteitä ilman turhaa veetuilua.
Yli 20v pitkä suhde, jossa nainen se halukkaampi, jos sillä nyt on mitään merkitystä. Miehelle riittää seksi vaikka vain kerran kuukaudessa.
Oon vähän tylsistynyt samoihin kaavoihin ja ilmeisesti hän on siitä saanut suorituspaineita. Hän ei kaipaa mitään muutosta. Sama kaava vaan tappaa intohimon pitemmän päälle.
Hän saa siud aina kun haluaa, mä suostun, kun ei tiedä koska saa seuraavan kerran. Jos ehdotan ni aika usein saan pakit. Eli aina kun itteä panettais ni en saa, sit hän jättää mut kylmäksi kun itse on halukas.
Hänellä on huonot elintavat, eikä ole oikein innostunut testoja mittaamaan. Mitä voin tehdä?
Hän ei innostu mistään alusvaatevirityksistä, niitä nyt kaapissa oliskin.
Tarttisin läheisyyttä ja seksiä useammin kuin kerran kuussa. Kamalaa ajatella, että tämä riittää hänelle eikä muutosta tulisi.
Hän sanoo, et ennen ku oli seksiä pari kertaa viikossa ja asiat paremmin, ni ne muuttui kun aloin puhua vaihtelusta. Mutta pakkohan semmosista on pystyä puhumaan ääneen. Mutta ilmeisesti hän jotenkin meni lukkoon.
Sanoo rakastavansa mua yli jaiken enkä sitä epäile.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ootteko puhuneet uudelleen vaihtelusta?
Toimiiko keskusteluyhteys muissa asioissa?
Muuten pystytään kyllä puhumaan mistä vaan. Yritin taas kauniisti ottaa asian puheeksi, että voidaan sopia jonkinnäköistä kompromissia tai pelisääntöjä, niin hän stressaantui tosi pahasti ja se jäi sit siihen. Sanoi kyllä, että hän haluaa mua, ei ole siitä kiinni. Sit kun toivoin, että avautuisi enempi asiasta mikä mättää, niin ahdistui ja hän silminnähden oli stressaantunut. Salaakohan minulta jotain?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ja feministit saavat olla epävarmoja se on aina miehen vika.
Ai hetikö ollaan feministi, jos miehen kanssa ei seksi luista ja sen sanoo ääneen? Onko miehillä noin huono itsetunto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko keskusteluyhteys muissa asioissa?Muuten pystytään kyllä puhumaan mistä vaan. Yritin taas kauniisti ottaa asian puheeksi, että voidaan sopia jonkinnäköistä kompromissia tai pelisääntöjä, niin hän stressaantui tosi pahasti ja se jäi sit siihen. Sanoi kyllä, että hän haluaa mua, ei ole siitä kiinni. Sit kun toivoin, että avautuisi enempi asiasta mikä mättää, niin ahdistui ja hän silminnähden oli stressaantunut. Salaakohan minulta jotain?
Todennäköisesti suurella varmuudella salaa jotain asiaa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko keskusteluyhteys muissa asioissa?Muuten pystytään kyllä puhumaan mistä vaan. Yritin taas kauniisti ottaa asian puheeksi, että voidaan sopia jonkinnäköistä kompromissia tai pelisääntöjä, niin hän stressaantui tosi pahasti ja se jäi sit siihen. Sanoi kyllä, että hän haluaa mua, ei ole siitä kiinni. Sit kun toivoin, että avautuisi enempi asiasta mikä mättää, niin ahdistui ja hän silminnähden oli stressaantunut. Salaakohan minulta jotain?
Todennäköisesti suurella varmuudella salaa jotain asiaa .
Toinen nainen.
KAMALA.. kardinaali-Erhe!! (ei ikinä suomessa. ei ikinä suomalaiselle!!) voi mitään tälläistä:
"..muuttui kun aloin puhua vaihtelusta. Mutta pakkohan semmosista on pystyä puhumaan.." ?
Ei ikinä.
Suomi = pohjoinen ulottuvuus Kaamos-vyöhyke. Krooninen D-vitamiininpuutos. Yms.kaikki nämä!
Vaikuttaa. Se kä tietenkin,se pahon Erhe:
"suomessa luontevin kommunikaatiomuoto on..
.. P u h u m a t t o m u u s. Aina ollut aina oleva".
Sen kun vaan ymmärrät?
Niin ymmärrät. Minkä kardinaali-Erheen sä teit.. ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai jokaisen sisin on toisilta salattu. Hän ei varmaan suostu millekään terapeutille tms
Vierailija kirjoitti:
Olet törmännyt mieheen, joka leikkii tunteillasi ja nauttii siitä, ettei anna. Sikahan se on. Nainen taas vastaavasti voi tuoda tasa-arvoa suhteeseen moisilla teoilla, tai nostaa syytteen miehen pihtaamisesta.
NYT lakkaat olemasta patriarkaatin orja. Kunnon laamapaita päälle ja tulet feministien kokouksiin. Feministimiehet antavat tai itkevät ja antavat. Me olemme tulevaisuus. Tasa-arvoinen ja totuus.
Mene pois uhriutujaincel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ja feministit saavat olla epävarmoja se on aina miehen vika.
Ai hetikö ollaan feministi, jos miehen kanssa ei seksi luista ja sen sanoo ääneen? Onko miehillä noin huono itsetunto?
Ei. Feministi nostaa vauvapalstalla yläpeukkuja sen sijaan, että tasa-arvoisesti nostaisi esiin asian, että miehellä on vaikeuksia oman eroottisutensa kautta. Feministit naisten tasa-arvon (mitä ihmettä se tarkoittaa) kannalta kirjoittavat kirjoja ja nousevat julkisuuteen oman seksuaalisutensa löytämisensä kautta. Miksi feministit eivät tässä tapauksessa anna tätä oikeutta miehille?
Toimiiko keskusteluyhteys muissa asioissa?