Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Estoinen ja epävarma mies

Vierailija
05.03.2023 |

Saisiko mielipiteitä ilman turhaa veetuilua.

Yli 20v pitkä suhde, jossa nainen se halukkaampi, jos sillä nyt on mitään merkitystä. Miehelle riittää seksi vaikka vain kerran kuukaudessa.

Oon vähän tylsistynyt samoihin kaavoihin ja ilmeisesti hän on siitä saanut suorituspaineita. Hän ei kaipaa mitään muutosta. Sama kaava vaan tappaa intohimon pitemmän päälle.

Hän saa siud aina kun haluaa, mä suostun, kun ei tiedä koska saa seuraavan kerran. Jos ehdotan ni aika usein saan pakit. Eli aina kun itteä panettais ni en saa, sit hän jättää mut kylmäksi kun itse on halukas.

Hänellä on huonot elintavat, eikä ole oikein innostunut testoja mittaamaan. Mitä voin tehdä?

Hän ei innostu mistään alusvaatevirityksistä, niitä nyt kaapissa oliskin.
Tarttisin läheisyyttä ja seksiä useammin kuin kerran kuussa. Kamalaa ajatella, että tämä riittää hänelle eikä muutosta tulisi.

Hän sanoo, et ennen ku oli seksiä pari kertaa viikossa ja asiat paremmin, ni ne muuttui kun aloin puhua vaihtelusta. Mutta pakkohan semmosista on pystyä puhumaan ääneen. Mutta ilmeisesti hän jotenkin meni lukkoon.

Sanoo rakastavansa mua yli jaiken enkä sitä epäile.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, osoitatko kiinnostusta ihan vaan ensin vaikka halaamalla, sit siitä pientä hyväilyä..? Kyllä joka mies siitä lämpenee. Jos mies menee herkästi lukkoon, niin tarvitsee varmaan enemmän hienovaraista lähestymistä kuin suoraa ehdottelua.

Vierailija
2/29 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ikävässä tilanteessa. Naiset tekevät kuten miehesi useammin. Ja se on hyvåksyttyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, osoitatko kiinnostusta ihan vaan ensin vaikka halaamalla, sit siitä pientä hyväilyä..? Kyllä joka mies siitä lämpenee. Jos mies menee herkästi lukkoon, niin tarvitsee varmaan enemmän hienovaraista lähestymistä kuin suoraa ehdottelua.

Joo, silleen just, halaamalla ja pussaamalla, hyväilemällä. Ongelmallista tässä on sekin, että hän ei ole oppinut pitämään haleista, ei ole lapsena saanut haleja. Hänen on nykyään vaikeaa syttyä, eikä hän osaa edes kertoa mikä hänet sytyttäisi. Outoa sekin. Näin ei ole aina ollut. Epäilen syyksi elintapoja, ikää, kremppoja, stressiä.

Tuntuu kamalalta että mä koitan kaikin tavoin selvittää asiaa ja korjata tilannetta vaikka haluttomuus on hänen. Sen hän kyllä myöntää ettei näin voi pitemmän päälle jatkua.

Vierailija
4/29 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko jotain vinkkiä mitä tehdä silloin salakavalasti, alkaisi tulla hommat mieleen ilman että sitä vonkaa suoraan?

Vilauttelua ei vissiin edes huomaa/ noteeraa.

Auttaako sinkki?

Vierailija
5/29 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, silleen just, halaamalla ja pussaamalla, hyväilemällä. Ongelmallista tässä on sekin, että hän ei ole oppinut pitämään haleista, ei ole lapsena saanut haleja. Hänen on nykyään vaikeaa syttyä, eikä hän osaa edes kertoa mikä hänet sytyttäisi. Outoa sekin. Näin ei ole aina ollut. Epäilen syyksi elintapoja, ikää, kremppoja, stressiä.

Tuntuu kamalalta että mä koitan kaikin tavoin selvittää asiaa ja korjata tilannetta vaikka haluttomuus on hänen. Sen hän kyllä myöntää ettei näin voi pitemmän päälle jatkua.

Halauksiin kyllä oppii kun tekee sitä hyvin pitkänä kuurina säännöllisesti päivittäin Sopikaa vähintään 2 kertaa päivässä kunnon pitkät halaukset mieluiten enemmän .Aluksi tämä voi hämmentää ja tuntua oudoltakin mutta siihen lopulta oppii . Jopa niin ettei tarvi aina sanoa että nyt halataan kun sen oppii näkemään toisesta milloin toinen odottaa sitä. Älä puhu miehelle seksistä vielä mitään vaan anna tilanteen kehittyä . Kerrot miten tuntuu hyvältä ja odotat jospa ne miehen lukot aukeaa .

Näin meillä saatiin läheisyys takaisin kun se oli loppumassa .

Vierailija
6/29 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja feministit saavat olla epävarmoja se on aina miehen vika.

Vierailija
7/29 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä outo puhetapa että mies on heti epävarma ja estoinen kun ei halua.

Mutta tietenkin pitää voida puhua suhteessa siitä mitä haluaa sängyssä. Muuten suhteessa on isompikin ongelma kuin vain seksi.

Vierailija
8/29 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä. Onko koskaan edes käynyt mielessäsi?

Vierailija
9/29 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä outo puhetapa että mies on heti epävarma ja estoinen kun ei halua.

Mutta tietenkin pitää voida puhua suhteessa siitä mitä haluaa sängyssä. Muuten suhteessa on isompikin ongelma kuin vain seksi.

Tässä on 2 asiaa. Haluttomuus sekä se estoisuus. Jos mä koitan selvittää mitä voisin omalta osaltani tehdä tilanteen vuoksi niin ei löydy mitään. Ei ainakaan sano.

Itse olen kertonut suoraan mistä tykkään ja musta se on vaan hyvä asia. En mä mitään ihmeellistä halua.

Ap

Vierailija
10/29 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On käynyt. Mies on muuten hyvä eikä semmosia ole noin vaan otettavissa. Ainakaan keski-iässä enää.

Mies ilman lapsia, uskollinen, luotettava ja hemmetin hyvännäköinen ja se rakastaa mua yli kaiken, juuri tällaisena,

Vierailija
11/29 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi pitää aidosti tavallisesta vaniljaseksistä ja toisaalta, vain miehellä voi seksissä lerpahtaa eli vain miehen tarvitsee kokea paineita. Jos nainen on märkänä niin kiva, jos ei ole niin laitetaan liukuvoidetta. Jos nainen saa orkun niin kiva, jos ei saa niin mies voisi olla vähän parempi. Nainen voi olla aktiivinen tai passiivisempi, molemmat OK. Saahan mies kumminkin pillua!!!1

Vierailija
12/29 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi pitää aidosti tavallisesta vaniljaseksistä ja toisaalta, vain miehellä voi seksissä lerpahtaa eli vain miehen tarvitsee kokea paineita. Jos nainen on märkänä niin kiva, jos ei ole niin laitetaan liukuvoidetta. Jos nainen saa orkun niin kiva, jos ei saa niin mies voisi olla vähän parempi. Nainen voi olla aktiivinen tai passiivisempi, molemmat OK. Saahan mies kumminkin pillua!!!1

Mä kyllänkostun jos vaan oon kiihottunut. Orkun voin saada mutta en välttämättä ole henkisesti ehtinyt kiihoittua ja siinä menee orkkukin harakoille. Outo juttu mutta tosi. Viimeksi kun oli seksiä niin hän sai ja mä jäin ilman. Eli kyllä meillä ainakin mies saa aina kun haluaa, mä silloin kun hän haluaa ja laukean jos hän jaksaa hoidella.

Tosi on kyllä nuo suorituspaineet. Varsinkin kun alkonkäyttö on vienyt parhaimman terän.

Ap

Vierailija
13/29 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On käynyt. Mies on muuten hyvä eikä semmosia ole noin vaan otettavissa. Ainakaan keski-iässä enää.

Mies ilman lapsia, uskollinen, luotettava ja hemmetin hyvännäköinen ja se rakastaa mua yli kaiken, juuri tällaisena,

No ihan turhaa sitten valittaa, jos noi ominaisuuden sulle riittää.

Runk runk vaan.

Vierailija
14/29 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runk runk vaan.

Ei tilanteeseen silti tartte olla tyytyväinen. Sää varmaan jätät heti jos ei lohkee, muulla ei niin väliä. Se on vähän eri jos yhteistä elämää on vaan pari vuotta takana. Mut millä nyt kenenkin parisuhde perustuu. Vuosikymmenien suhde on nykyään saavutus.

Vierailija
15/29 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runk runk vaan.

Ei tilanteeseen silti tartte olla tyytyväinen. Sää varmaan jätät heti jos ei lohkee, muulla ei niin väliä. Se on vähän eri jos yhteistä elämää on vaan pari vuotta takana. Mut millä nyt kenenkin parisuhde perustuu. Vuosikymmenien suhde on nykyään saavutus.

Miestäsi ei vaan seksi kanssasi kiinnosta. Ei se odottamalla miksikään muutu.

Sulla taitaa olla ns. ovulaatiopanija miehenä. Pari kertaa kuussa riittää sille.

Mä en ole suostunut elämään parisuhteessa, jossa seksiä ei ole. Silloin on kumppani kyllä vaihtunut. Mulla kun on vain yksi elämä, enkä aio käyttää sitä seksin odottamiseen. Mutta silti yli kahdenvuosikymmenen suhde takana. Eli todellakin aikoinaan kannatti lempata sopimattomat naiset pihalle.

Vierailija
16/29 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runk runk vaan.

Sulla taitaa olla ns. ovulaatiopanija miehenä. Pari kertaa kuussa riittää sille.

Mä en ole suostunut elämään parisuhteessa, jossa seksiä ei ole. Silloin on kumppani kyllä vaihtunut. Mulla kun on vain yksi elämä, enkä aio käyttää sitä seksin odottamiseen. Mutta silti yli kahdenvuosikymmenen suhde takana. Eli todellakin aikoinaan kannatti lempata sopimattomat naiset pihalle.

Taisin kyllä alussa mainita, että tämä on nykytilanne eikä alusta asti.

Vierailija
17/29 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tätä: mies vain "estoinen ja epävarma" vastaava nainen olis "alati kiusaava" ja tahallaan pihtaava eukko, jonka miehellä täysi oikeus mennä pettämään. Näin se vaan menee...

Vierailija
18/29 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet törmännyt mieheen, joka leikkii tunteillasi ja nauttii siitä, ettei anna. Sikahan se on. Nainen taas vastaavasti voi tuoda tasa-arvoa suhteeseen moisilla teoilla, tai nostaa syytteen miehen pihtaamisesta.

NYT lakkaat olemasta patriarkaatin orja. Kunnon laamapaita päälle ja tulet feministien kokouksiin. Feministimiehet antavat tai itkevät ja antavat. Me olemme tulevaisuus. Tasa-arvoinen ja totuus.

Vierailija
19/29 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runk runk vaan.

Taisin kyllä alussa mainita, että tämä on nykytilanne eikä alusta asti.

No sitten sillä on vaan vaihdevuodet. Runk runk.

Vierailija
20/29 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas tätä: mies vain "estoinen ja epävarma" vastaava nainen olis "alati kiusaava" ja tahallaan pihtaava eukko, jonka miehellä täysi oikeus mennä pettämään. Näin se vaan menee...

Eipä täällä ole yksikään kai kieltänyt menemästä vieraisiin. Vai onko?

Siitä vaan vieraisiin, jos omalta ei saa. Se on suorastaan velvollisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi