Suuri Kuningas Charles III Kruunajaisketju 6.5 -23 OFFICIAL!
Pyhä öljy, jolla Charles (s 14.11 -48) ja Camilla voidellaan on satoja vuosia vanhaa koostumusta, joka kerätään Mount of Olives from the 2 Groves. Se on Jerusalemin patriarkan ja Anglikaanisen paikallisen piispan konsentroima öljy, ja Mary Magdalinen Monastrystä ja Monastry of Ascencistä. Alice on haudattu Mary Magdalineen myös.
Öljyä valettiin Elizabeth II päähän ja nyt sen voitelun tulee samaan Charles ja Camillakin.
Koska se on Puhä toimitus se peitetään: seremonian aikana kangasta heidän yllään kannattelevatkin nyt Camillan sukulaislapset.
Laittakaas kaikki muu tieto tänne mitä kruunajaisiin tulee.
Charles III on siis Yhdistyneen kuningaskunnan kuningas ja 14 muun Kansainyhteisömaan valtionpäämies, muun muassa Australian, Kanadan ja Uuden-Seelannin kuningas.
Kruunajaiset toimitetaan Westmister Abbeyssä.
Charles syntyi Buckinghamin Palatsissa Canterbyryn arkkihiippa kastoi ja hänestä tuli samointein ensimmäinen kruuninperimylsessä ja Cornwallin ja Rothesayn herttua, Skotlannin kruununperijälle tarkoitetty.Hänet nimitettiin yhdeksänvuotiaana Walesin prinssiksi ja vuonna 1958 Chesterin jaarliksi. Walesin prinssiksi hänet kruunattiin 11 vuotta myöhemmin, 1. heinäkuuta 1969 Caernarfonin linnassa järjestetyssä seremoniassa.
Kommentit (4369)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun puolestani britti monarkiaa saa kannattaa niin paljon kuin haluaa, samalla kyllä täytyy olla tietoinen, että mitäs siinä sitten oikein kannattaa ja ihailee. Ja se pitää myös avoimesti tunnustaa.
Että ihailee konservatiivista, siirtomaita edelleen pikkusen riistävää, hiukan rasistista ja sisäsiittoista järjestelmää, johon synnyttää ja jonka etuoikeuksia nautitaan koko elämä.
Tuo on pääsi tuotosta ja idolisi Meghanin tuotosta. Omia ongelmiasi tässä esittelette.
En kyllä ole meghan fani :D minusta syntyperä ei vaan lähtökohtaisesti saisi määrittää ihmisen asemaa.
Miksi ihmeessä et mene Afrikkaan kertomaan tuota samaa? Siellä se heimoon kuulumattomuus voi viedä hengenkin, vaikka. Sinulle olisi tarvetta siellä enemmän , Britit pärjäävät kyllä.
Miksi pitäisi mennä Afrikkaan? :D Joo ja kyllä britit pärjää, varsinkin sitten kun sivistystä löytyy niin että kuningas-pelleilyt loppuu.
Koska siellä on sinulle hommia, ei täällä.[/quote
Onkohan siellä Afrikassa vauva-palstaa? Toisaalta tämä kirjoittelu ei ole varsinainen työni. Onko sinun? ]
Kyllä tämä on nimenomaan sinun työsi niillä voimilla joita sinulle ollaan suotu. Mene Afrikkaan ja nai musta mies :D! Tee kuten saarnaat. Älä vaadi muita ja määräile naimaan mustia tai valkoisia.
En ole mitään tuollaista vaatinut, vaan kyse on brittiläisen yhteiskunnan rakenteesta. Ymmärrän, et ymmärrä.
Itse et ymmärrä ettei asia sinulle kuulu eikä ole sinulla valtuuksia syyllistää muita ihmisiä vaan hakea apua itsellesi. Lopeta nyt tuo. Et voi sotkeutua toisen maan hallintatapoihin. omissasikin on tekemistä.t: ap
Tarkastelen yhden maan yhteiskunnan rakennetta sen hallintomuodon näkökulmasta. Jos et kestä sitä, että se on syntyperään pohjautuva ja elitistinen, poissulkeva ja hyvin valkoinen, niin sehän ei ole minun syyni. Ymmärrän, olisi kiva ajatella, että on vaan kivaa viihdettä.
Jos syyllistyt, niin sittenhän sitä on hyvä tarkastella, että mistä se tuntemus tulee. Jos taas homma on ok sinulle, niin eihän minun kirjoituksillani pitäisi olla mitään vaikutusta. Jätä omaan arvoonsa, jos olet vakuuttunut siitä, että fanitat hyvää juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on jo mustat valittamassa kun all white people on the balcony, only :D! Sillätavalla. Mylly taas Meghanilta lähti käyntiin.
Mistä tällainen tieto?
Jos totta, niin on kyllä taas uhriutumista.
Kuningasperheen ainoa black member päätti itse ettei halua olla osa kuningasperhettä.
Tämä on siis miten muiden syy? :DNimenomaan, nyt nähtiin miten käy kun mustalle antaa mahdollisuuden. Pilasi itse kaiken. ei pystynyt elämään siinä paineessa missä nämä kuninkaalliset elää, ollen läpinäkyvä, vastuullinen, julkisuuden valokeilassa, niin että kaikki teot ja sanat, pengotaan. Ja sittne jos jää kiinni, pitää olla rehellinen ja pyytää anteeksi. Toilailuja on moni tehnyt, myös kuninkaallisista. Niin kuin Albert, kaksi au lasta, Kalle Kustaa strippibaarissa, jne. Meghan päätti ottaa hatkat kun se kirje juttu isänsä kanssa oli menossa oikeuteen, siis hän ITSE aloitti oikeusjutun sitä sanomalehteä vastaan, ja sitten tajusi että tulee nolatuksi kun aisoita paljastuu...jne. Pakoon Kanadaan.
Sössi asiat amerikan mustilta. EI edes 2, 25% "mustaa" lastaan päästänyt parvekkeelle, siellä olisi ollut tilaa heille muiden lastenlasten rinnalla, mutta ei, kun en itse mene, niin ei nekään mene!
No tässä tätä rasismia sitten on. Hoitavatko valkoiset sitten hieman paremmin nämä asiat ja onko maailma taas mallillaan, kun vain valkoisia hovissa? Asiat ovat "oikein" niinkuin niiden kuuluu ollakin?
Valkoiset Kuninkaalliset ovat luoneet saarelleen hyvää ja kaikki vaeltavat sinne. Jotkut valmiillekin röyhkeästi näköjään. Minä kannatan sitä mikä tuottaa rakkautta ja tilosta en ideologioita. Ne ovat heikkojen munankuoria. Ihmisyys punnitaan ihmisten välillä.
Mitä nyt vähän siirtomaita hankittu ja sieltä putsattu luonnonvarat oman maan käyttöön ja pikkusen orjatyövoimaa. Ihan omilla valkoisilla voimilla tehty hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Megsu sai valkoisilta kaiken ja enemmänkin, mutta on vaan sivistymätön ja kiittämätön röyhkimys ollut. Onneksi saivat blokattuun stagelta viimeinkin. Meidän suvusta olisi lentänyt niska ja perseotteella rahatta ulos vähemmästäkin. Miten nuo kiduttivat philipiä ja Elluakin. Eivät ansaitse mitään kunnioitusta kyllä. Hyyyi!
Onneksi tässäkään ei ole mitään rasistista...
Ei ole, mutta olet häiriintynyt niin näet kaiken omilla väreilläsi. Meghan olisi lentänyt meiltä ulos alkuunsa jo tuolla käytöksellään jos osaat lukea. Sinä olet vaan halpa syyllistäjä ja syyttelijä ihmisille. Trolli. Lopeta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on jo mustat valittamassa kun all white people on the balcony, only :D! Sillätavalla. Mylly taas Meghanilta lähti käyntiin.
Mistä tällainen tieto?
Kuningasperheen ainoa black member päätti itse ettei halua olla osa kuningasperhettä.
Tämä on siis miten muiden syy? :DNimenomaan, nyt nähtiin miten käy kun mustalle antaa mahdollisuuden. Pilasi itse kaiken. ei pystynyt elämään siinä paineessa missä nämä kuninkaalliset elää, ollen läpinäkyvä, vastuullinen, julkisuuden valokeilassa, niin että kaikki teot ja sanat, pengotaan. Ja sittne jos jää kiinni, pitää olla rehellinen ja pyytää anteeksi. Toilailuja on moni tehnyt, myös kuninkaallisista. Niin kuin Albert, kaksi au lasta, Kalle Kustaa strippibaarissa, jne. Meghan päätti ottaa hatkat kun se kirje juttu isänsä kanssa oli menossa oikeuteen, siis hän ITSE aloitti oikeusjutun sitä sanomalehteä vastaan, ja sitten tajusi että tulee nolatuksi kun aisoita paljastuu...jne. Pakoon Kanadaan.
Sössi asiat amerikan mustilta. EI edes 2, 25% "mustaa" lastaan päästänyt parvekkeelle, siellä olisi ollut tilaa heille muiden lastenlasten rinnalla, mutta ei, kun en itse mene, niin ei nekään mene!
No tässä tätä rasismia sitten on. Hoitavatko valkoiset sitten hieman paremmin nämä asiat ja onko maailma taas mallillaan, kun vain valkoisia hovissa? Asiat ovat "oikein" niinkuin niiden kuuluu ollakin?
Valkoiset Kuninkaalliset ovat luoneet saarelleen hyvää ja kaikki vaeltavat sinne. Jotkut valmiillekin röyhkeästi näköjään. Minä kannatan sitä mikä tuottaa rakkautta ja tilosta en ideologioita. Ne ovat heikkojen munankuoria. Ihmisyys punnitaan ihmisten välillä.
Mitä nyt vähän siirtomaita hankittu ja sieltä putsattu luonnonvarat oman maan käyttöön ja pikkusen orjatyövoimaa. Ihan omilla valkoisilla voimilla tehty hyvää.
No sillä sitä onkin hyvä ratsastaa mille kukaan ei voi enää mitään ja yrittää huijata rahat muilta vai? Ei kuule mene läpi. Ihmiskauppaa ja orjuutta on muuten eniten nyt maailman historiassa ja ihan meidän ns Demokraattisimmissa maissa. Revippä kuule siitä.
Vierailija kirjoitti:
Charlesin hyväntahtoisuuden varassa sai tuo musta likka kaiken ei omilla ansioillaan, näin se vaan menee.
Yhtään ei taas paista tietty asenne tästäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun puolestani britti monarkiaa saa kannattaa niin paljon kuin haluaa, samalla kyllä täytyy olla tietoinen, että mitäs siinä sitten oikein kannattaa ja ihailee. Ja se pitää myös avoimesti tunnustaa.
Että ihailee konservatiivista, siirtomaita edelleen pikkusen riistävää, hiukan rasistista ja sisäsiittoista järjestelmää, johon synnyttää ja jonka etuoikeuksia nautitaan koko elämä.
Tuo on pääsi tuotosta ja idolisi Meghanin tuotosta. Omia ongelmiasi tässä esittelette.
En kyllä ole meghan fani :D minusta syntyperä ei vaan lähtökohtaisesti saisi määrittää ihmisen asemaa.
Miksi ihmeessä et mene Afrikkaan kertomaan tuota samaa? Siellä se heimoon kuulumattomuus voi viedä hengenkin, vaikka. Sinulle olisi tarvetta siellä enemmän , Britit pärjäävät kyllä.
Miksi pitäisi mennä Afrikkaan? :D Joo ja kyllä britit pärjää, varsinkin sitten kun sivistystä löytyy niin että kuningas-pelleilyt loppuu.
Koska siellä on sinulle hommia, ei täällä.[/quote
Onkohan siellä Afrikassa vauva-palstaa? Toisaalta tämä kirjoittelu ei ole varsinainen työni. Onko sinun? ]
Kyllä tämä on nimenomaan sinun työsi niillä voimilla joita sinulle ollaan suotu. Mene Afrikkaan ja nai musta mies :D! Tee kuten saarnaat. Älä vaadi muita ja määräile naimaan mustia tai valkoisia.
En ole mitään tuollaista vaatinut, vaan kyse on brittiläisen yhteiskunnan rakenteesta. Ymmärrän, et ymmärrä.
Itse et ymmärrä ettei asia sinulle kuulu eikä ole sinulla valtuuksia syyllistää muita ihmisiä vaan hakea apua itsellesi. Lopeta nyt tuo. Et voi sotkeutua toisen maan hallintatapoihin. omissasikin on tekemistä.t: ap
Tarkastelen yhden maan yhteiskunnan rakennetta sen hallintomuodon näkökulmasta. Jos et kestä sitä, että se on syntyperään pohjautuva ja elitistinen, poissulkeva ja hyvin valkoinen, niin sehän ei ole minun syyni. Ymmärrän, olisi kiva ajatella, että on vaan kivaa viihdettä.
Jos syyllistyt, niin sittenhän sitä on hyvä tarkastella, että mistä se tuntemus tulee. Jos taas homma on ok sinulle, niin eihän minun kirjoituksillani pitäisi olla mitään vaikutusta. Jätä omaan arvoonsa, jos olet vakuuttunut siitä, että fanitat hyvää juttua.
Sinä et tiedä ollenkaan minun mielenkiintojeni syitä eikä ne sulle edes nekään kuulu. Jälleen jotain mikä ei kuulu sinulle. Enkä syyllisty vaan sanoin että sinä yrität syyllistää. Ei onnistu. Lopeta halpa trollaamisesi täällä kaikki ovat kyllästyneet siihen , hanki apua. Lopeta häiriköintisi t ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charlesin hyväntahtoisuuden varassa sai tuo musta likka kaiken ei omilla ansioillaan, näin se vaan menee.
Yhtään ei taas paista tietty asenne tästäkään.
Toivoisitko että paistaisi? heh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä taas itse valkoinen kermaperse julistaa vaikka ei syntynyt jonnekin Nigeriaan. On se hyvä viisastella. Syntyperä on todellisuutta ja karua todellisuutta muille kuin läntisille kermaperseille.
No tämä kermaperse ei sentään pokkana juhlista ja fanita tätä sortojärjestelmää. Että kylläpä oli kivat kruunajaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tällainen tieto?
Mitens se sun oma pesä, onko ostettu marjaa joita aasialaiset poimineet tai onko musta mies tai nainen jo naitu? Jos vastaus on joo ja en ole nainut mustaa, et voi syyttää muita.
Ikävää että mitään ketjua ei voi pitää positiivisena. Kaikki pitää nähdä mahdollisimman rumasti aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä taas itse valkoinen kermaperse julistaa vaikka ei syntynyt jonnekin Nigeriaan. On se hyvä viisastella. Syntyperä on todellisuutta ja karua todellisuutta muille kuin läntisille kermaperseille.
No tämä kermaperse ei sentään pokkana juhlista ja fanita tätä sortojärjestelmää. Että kylläpä oli kivat kruunajaiset.
Fanitat ihan omaa sortojärjestelmää, et vain kestä katsella peiliin, miten sorrat muita joka päivä omilla ostoillasi samoin ja valinnoillasi. Siksi luulet olevasi jalompi. Orjuutta on nyt eniten maailmassa eikä demukaverisi ole siinä puhtoisia. Peseppä oma pesäsi ja ihmiskauppa vaikka omilta nurkiltasi ja vaikka EU -Brysselistä alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää että mitään ketjua ei voi pitää positiivisena. Kaikki pitää nähdä mahdollisimman rumasti aina.
Tämä. Muutama pakkomielteinen palstahullu pilaa ketjun.
Hyvin kelpaa EU ilotalokatujen tytöt ja muu hupi EU ssa. Mutta muita pitää osoitella ja Camillaa haukkua horoksi ja kouluttamattomaksi ja sujuvasti siihen päälle "syntyperä ei ratkaise". No ei tietenkään kun et ole se ilotyttö siellä joita poliitikkokaverisi panee muutamalla eurolla .D?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanitat ihan omaa sortojärjestelmää, et vain kestä katsella peiliin, miten sorrat muita joka päivä omilla ostoillasi samoin ja valinnoillasi. Siksi luulet olevasi jalompi. Orjuutta on nyt eniten maailmassa eikä demukaverisi ole siinä puhtoisia. Peseppä oma pesäsi ja ihmiskauppa vaikka omilta nurkiltasi ja vaikka EU -Brysselistä alkuun.
:D se taitaa tiara kiristää jo päätä? Monarkia on huono juttu, eipä siinä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kelpaa EU ilotalokatujen tytöt ja muu hupi EU ssa. Mutta muita pitää osoitella ja Camillaa haukkua horoksi ja kouluttamattomaksi ja sujuvasti siihen päälle "syntyperä ei ratkaise". No ei tietenkään kun et ole se ilotyttö siellä joita poliitikkokaverisi panee muutamalla eurolla .D?
Kaikenkukkuraksi vielä nämä samat tekopyhät lehmänpskat haukkumassa Camillaa vaikka miksi ja puhumassa syntyperän riippumattomuutta vaikka ne oikeasti horoavat keskellä Eurooppaa huolella. Nämä eivät edes mieti pannessaan sitä ilotyttöä siellä että syntyperä hiukan taisi ratkaista tyttösen tai lapsen kohtaloa? Kas kun se syntyperä unohtuu siihen :)
Tämä saa kyllä suuttumaan, että nämä vielä puhuvat rakenteellisista puutteista yhtään missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D se taitaa tiara kiristää jo päätä? Monarkia on huono juttu, eipä siinä muuta.
Mutta se ilotytön hyväksikäyttö siellä EU ssa ei ole ? Ei muuta kysyttävää. Sinä olet ihan samanlainen orjakaupan käyttäjä kertovat tilastot , joten olet huono osoittelija siinä. Häpeä, jos osaat, palstaa lukee laajalti ihmiset.
Nyt häviä trolli joka mollaat hovia ja solvaat hienoa kuningasparia ketjusta pois. Nämä jäävät paperille.
Vierailija kirjoitti:
Catherinen vanhemmat Carole (68 v) ja Michael Middleton (73 v) eilen
https://media.gettyimages.com/id/1252743671/photo/their-majesties-king-…
Catherine ei näytä äitiään yhtään enempää kuin 10v vanhemmalta?! WTF
Onko täällä jo keskusteltu pahaenteisestä viikatemiehestä, josta on Ilta-Lehdessä ja Sun'issa artikkeli ?
Vaikka rouva Biden ja prinsessa Anne ovat samaa ikäluokkaa, kuin Charles ja Camilla, ovat he paljon teräksisemmässä kunnossa.
vietti aikaa Karibialla, Mustikue saarella jne, tuskin oli yksin