Pistänyt huomiolle että aika paljon myynnissä ihmisillä robotti- imureita myyntipalstalla
Eikö ole vastannut odotuksia robotti- imuri kun vähän käytettyjä joissa takuuta vielä jäljellä. Itse olen miettinyt hankkia robotti- imurin kotia mutta nyt laittanut miettimään uudelleen kun myynnissä ollut useita. En haluaisi maksaa satoja euroja robotti- imurista mikäli ei vastaa odotuksia ja puhdasta jälkeä tee. Hyvästä ja toimivasta imurista valmis maksamaan hyvän hinnan. Rahalla saa laatua.
Kommentit (50)
Ihan loistavasti on täyttänyt tehtävänsä, en luopuisi mistään hinnasta.
Hetken villitys samoin kuin nämä "leijulaudat".
Mä olen tyytyväinen mun Roborockiin. Siistiä jälkeä tekee ja tarkasti. En luopuisi.
Meillä ainakin on ollut kovassa käytössä ja kämppä nykyään paljon siistimpi kuin ennen.
Meillä ollut vuodesta 2017 alkaen, nyt uudempi malli. Oikein hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Hetken villitys samoin kuin nämä "leijulaudat".
Tuskinpa, kehittyvät vielä ja tarkemmiksi tulevat.
Eihän kukaan jaksa sitä sen tuottamaa ääntä koko ajan kuunnella.
Aika nopeasti nuo hajoavat kuitenkin, muuten 9lis hyvä vehje pysyy lattia siistinä kun laite pyörii itsekseen imuroimassa.
Vierailija kirjoitti:
Sen voi jättää yksinään hommiin. Paha tietysti jos koiralla iskee ripuli tai oksennus ja robo levittää sen ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Ääliö. Sen voi ajastaa tekemään työnsä silloin kun ketään ei ole kotona. Tavallista imuria ei.
Vierailija kirjoitti:
Aika nopeasti nuo hajoavat kuitenkin, muuten 9lis hyvä vehje pysyy lattia siistinä kun laite pyörii itsekseen imuroimassa.
No eivät hajoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääliö. Sen voi ajastaa tekemään työnsä silloin kun ketään ei ole kotona. Tavallista imuria ei.
Mä oon aina kotona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin joo, unohdin jo, että jotkut masokistit käyvät töissäkin.
Robottivaimon voisin ottaa. Tulis imurointi, pyykinpesu, ruuanlaitto ja makkaripuuhat samassa paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin joo, unohdin jo, että jotkut masokistit käyvät töissäkin.
Jonkunhan se on ansaittava rahaa teidän sossupummien elättämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina kotona
No sitten joudut imuroimaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina kotona
Ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina kotona
No sitten joudut imuroimaan itse.
Ei ehdi
En luopuisi omasta Roborockista mistään hinnasta. Ylivoimaisesti v*ttumaisin kotityö hoituu ollessani lenkillä tai sohvalla lukemassa kirjaa. Pari kertaa vuodessa kaivan esiin vanhan möhkäleen, kun on tarve imuroida esimerkiksi roskakaappi, sohvan tyynyjen tausta tai runkopatjasänky, ja inhoan joka hetkeä.
Eiköhän tuossa ole vain rahat loppu, pakko myydä pois ne, mistä vielä jotain saa.