Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistänyt huomiolle että aika paljon myynnissä ihmisillä robotti- imureita myyntipalstalla

Vierailija
04.03.2023 |

Eikö ole vastannut odotuksia robotti- imuri kun vähän käytettyjä joissa takuuta vielä jäljellä. Itse olen miettinyt hankkia robotti- imurin kotia mutta nyt laittanut miettimään uudelleen kun myynnissä ollut useita. En haluaisi maksaa satoja euroja robotti- imurista mikäli ei vastaa odotuksia ja puhdasta jälkeä tee. Hyvästä ja toimivasta imurista valmis maksamaan hyvän hinnan. Rahalla saa laatua.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

iRobot kumirullillla 👌💪

Päihittää harjalliset mennen tullen.

Koskaan ei ole koti ollut näin pölytön.

Ainoa haitta on pieni pölysäiliö, joka pitää tyhjätä oikeastaan joka täyden imuroinnin jälkeen. Spotti-imurointi on kätevä, esim. eteismaton robo surraa puhtaaksi hiekasta omia aikojaan.

Roboimurin myyjillä saattaa olla ns. nurkat täys tavaraa, kaikenlaista pientä "sisustussälää" lattialla, huteria kukkapöytiä ym. Robo toimii parhaiten, kun sillä on tilaa mennä ja tehdä puhdasta.

Vierailija
22/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua noiden ideaa. Jokatapauksessa on pakko siirrellä huonejalut pois edestä, tai muuten se härveli ei mahdu kulkemaan. Onko siinä sitten mitään järkeä, jos se imuroi vaan keskeltä lattiaa, ja joka tapauksessa pitää itse tehdä työ loppuun. Muutenkin imuroiminen on niitä helpoimpia kotitöitä. Ainoa ärsyttävä homma siinä on juurikin huonekalujen siirtely, ja siitä ei kuitenkaan pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän akka kulkee robotin perässä ja katsoo että se imuroi joka kohdasta. Voisi samalla ottaa sen oikean imurin käteen.

Vierailija
24/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan jaksa sitä sen tuottamaa ääntä koko ajan kuunnella.

Ääliö. Sen voi ajastaa tekemään työnsä silloin kun ketään ei ole kotona. Tavallista imuria ei.

Ja sitten kun tulee kotiin on imuri juuttunut esim. maton reunaan kiinni ja jättänyt imuroimatta

Vierailija
25/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääliö. Sen voi ajastaa tekemään työnsä silloin kun ketään ei ole kotona. Tavallista imuria ei.

Mä oon aina kotona

No sitten joudut imuroimaan itse.

Ei ehdi

No sitten joudut sietämään pölypalleroita.

Vierailija
26/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua noiden ideaa. Jokatapauksessa on pakko siirrellä huonejalut pois edestä, tai muuten se härveli ei mahdu kulkemaan. Onko siinä sitten mitään järkeä, jos se imuroi vaan keskeltä lattiaa, ja joka tapauksessa pitää itse tehdä työ loppuun. Muutenkin imuroiminen on niitä helpoimpia kotitöitä. Ainoa ärsyttävä homma siinä on juurikin huonekalujen siirtely, ja siitä ei kuitenkaan pääse.

En siirtele huonekaluja robotin tieltä. Kulkee esim sohvan alta vaivatta. Toki mm. sukat ja muu pikkusälä pitää korjata, mutta ainahan ne on korjattava. 

Vierailija
27/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outo aloitus. Kuinka joku voi olla kateellinen jopa robotti-imurin omistajillekin? Nimenomaan siis kateellinen. Se kateellisuus oikein huokuu näissä tämän tyylisissä aloituksissa.

Vierailija
28/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun tulee kotiin on imuri juuttunut esim. maton reunaan kiinni ja jättänyt imuroimatta

Meillä on käynyt näin ehkä viisi kertaa, ja ollaan omistettu tuo imuri jo 3,5 vuotta. Toki meillä ei ole mitään korkeita nukkamattoja tms., vaan aika helppo koti imuroida, mutta silti. Tosi ketterästi imuri osasi toimia mm. joulukuusen kanssa. 

Vierailija
29/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei juutu.

Vierailija
30/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni robotti ja lisäksi varsi-imuri. Robotti käytössä silloin kun siivoan "isommin" eli samalla kun robo imuroi, mä siivoilen ja järjestelen muuta. Pikaimurointiin käytän mieluummin varsi-imuria. Robo kun ei ole mikään supernopea ja aina ei jaksa sitä käyntiääntä 45min verran kuunnella. Robon tieltä pitää myös kerätä kaikki irtosälä lattialta(lapsi ja/tai koiraperheet) sekä tietyt kalusteet siirtää, mihin se tykkää jumiutua. Voisin kuvitella että isommassa kämpässä tämä on varsin näppärä ylläpitämään siisteyttä säännöllisesti. Itse en ole varma, ostanko nykyisen jälkeen uuden. En kuitenkaan kadu sen ostamista enkä ole myymässäkään :)

Vierailija
31/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siirtele huonekaluja robotin tieltä. Kulkee esim sohvan alta vaivatta. Toki mm. sukat ja muu pikkusälä pitää korjata, mutta ainahan ne on korjattava. 

Siis kylvätkö jotain sukkia lattioille?

Vierailija
32/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehukaa omaanne, ja kertokaa merkki myös. Tämän ketjun innoittamana ajattelin itsekin siirtyä robotin omistajaksi. Kissatalous, ei pieniä lapsia. Imuroitava pinta-ala alle 100 neliömetriä. Oisko tuo Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Pro Eu hyvä? Kellään semmoista?

Vierailija
33/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän robo juuttuu paksuihin mattoihin, joten me imuidaan ne ja viedään pihalle. Myös pitkät verhot nosyetaan ylös ja keittiön tuolit. Mutta tämän tekee mielellään, koska robo myös moppaa.

Vierailija
34/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kerran on robotti-imuri, sen on kyettävä hoitamaan hommansa ilman huonekalujen siirtelyä. Kyllä sen pitäisi älytä peruuttaa jos se ei jostain mahdu menemään.

Vierailija
35/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii viidettä vuotta Roomba kumiharjalla. Varsi-imurilla sitten sohvat ja pikasiivoukset. Ruokapöydän tuolit nostellaan ylös, mutta pitihän ne nostaa tavallisellakin imurilla imuroidessa tai lattiaa mopatessa. En ole myymässä.

Vierailija
36/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla ei saa laatua jos ei osaa kehittää. Osaatko? Kuka osaa?

Vierailija
37/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se kerran on robotti-imuri, sen on kyettävä hoitamaan hommansa ilman huonekalujen siirtelyä. Kyllä sen pitäisi älytä peruuttaa jos se ei jostain mahdu menemään.

Meillä on Roomba, eikä pienintäkään ongelmaa kiertää ja kulkea. Kartoittaa kodin tarkkaan ja suunnittelee imuroinnit.

Vierailija
38/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luopuisi omasta Roborockista mistään hinnasta. Ylivoimaisesti v*ttumaisin kotityö hoituu ollessani lenkillä tai sohvalla lukemassa kirjaa. Pari kertaa vuodessa kaivan esiin vanhan möhkäleen, kun on tarve imuroida esimerkiksi roskakaappi, sohvan tyynyjen tausta tai runkopatjasänky, ja inhoan joka hetkeä. 

Olen tosi tyytyväinen, pitäähän imurin tieltäkin nokkia sukat ja sringit pois. Imuroi hyvin kerran kuussa otan tavallisella imurilla nurkat, listat ja kenkäkomerot ja sohvan pääliset. Pääsee hyvin mattojen päälle ja pölyä kertyy pikkulokeroon ihmeen paljon, olen miettinyt nykkiikö karvalankamaton kaljuksi.

Vierailija
39/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pistänyt huomiolle"  että mädäntyneet aep-ae-r-ae-t (rotten bastards) lisänneet veristen anglismien käyttöä merkittävästi formumilla.

Vierailija
40/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla ei saa laatua jos ei osaa kehittää. Osaatko? Kuka osaa?

Mitä sinä sekopää sönkkäät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi