Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistänyt huomiolle että aika paljon myynnissä ihmisillä robotti- imureita myyntipalstalla

Vierailija
04.03.2023 |

Eikö ole vastannut odotuksia robotti- imuri kun vähän käytettyjä joissa takuuta vielä jäljellä. Itse olen miettinyt hankkia robotti- imurin kotia mutta nyt laittanut miettimään uudelleen kun myynnissä ollut useita. En haluaisi maksaa satoja euroja robotti- imurista mikäli ei vastaa odotuksia ja puhdasta jälkeä tee. Hyvästä ja toimivasta imurista valmis maksamaan hyvän hinnan. Rahalla saa laatua.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti-imuri vakoilee.

Vierailija
42/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava löydös: Robotti-imuri salakuuntelee 90 % tarkkuudella vaikkei siinä ole mikrofonia https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000007631812.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua noiden ideaa. Jokatapauksessa on pakko siirrellä huonejalut pois edestä, tai muuten se härveli ei mahdu kulkemaan. Onko siinä sitten mitään järkeä, jos se imuroi vaan keskeltä lattiaa, ja joka tapauksessa pitää itse tehdä työ loppuun. Muutenkin imuroiminen on niitä helpoimpia kotitöitä. Ainoa ärsyttävä homma siinä on juurikin huonekalujen siirtely, ja siitä ei kuitenkaan pääse.

En siirtele huonekaluja robotin tieltä. Kulkee esim sohvan alta vaivatta. Toki mm. sukat ja muu pikkusälä pitää korjata, mutta ainahan ne on korjattava. 

No meidän pitäisi hankkia uusi sohva, eikä se kyllä pääse tv tason taaksekaan. Keittiön tuolit on nostettava pöydälle, tai se ei mahdu jalkojen välistä, ja iso lattialla oleva kukka on myös siirrettävä, koska ei mahdu ruukun takaa imuroimaan. Kaikki pitää järjestellä sille valmiiksi, joten ihan sama imuroida itse. Se järjestely on jokatapauksessa koko homman työläin osuus. Itse imurointi on helppoa. Tuollainen näennäinen sieltä täältä imurointi on mun mielestä ohan yhtä tyhjän kanssa. Jos ei imuroi huonekalujen takaa, kertyy kaikki pöly sinne, ja leviää sieltä takaisin ympäri huonetta.

Vierailija
44/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistatko tämän laitteen? Amazon saattaa pian vakoilla kotiasi https://www.is.fi/digitoday/art-2000008990631.html

Vierailija
45/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos antaa robon imuroida mitä se pystyy, enimmät varmaan pystyy ja sitten itse sipistelee nopeasti ne muutamat pienet kohdat joita se ei saa imuroitua?

Vierailija
47/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua noiden ideaa. Jokatapauksessa on pakko siirrellä huonejalut pois edestä, tai muuten se härveli ei mahdu kulkemaan. Onko siinä sitten mitään järkeä, jos se imuroi vaan keskeltä lattiaa, ja joka tapauksessa pitää itse tehdä työ loppuun. Muutenkin imuroiminen on niitä helpoimpia kotitöitä. Ainoa ärsyttävä homma siinä on juurikin huonekalujen siirtely, ja siitä ei kuitenkaan pääse.

En siirtele huonekaluja robotin tieltä. Kulkee esim sohvan alta vaivatta. Toki mm. sukat ja muu pikkusälä pitää korjata, mutta ainahan ne on korjattava. 

No meidän pitäisi hankkia uusi sohva, eikä se kyllä pääse tv tason taaksekaan. Keittiön tuolit on nostettava pöydälle, tai se ei mahdu jalkojen välistä, ja iso lattialla oleva kukka on myös siirrettävä, koska ei mahdu ruukun takaa imuroimaan. Kaikki pitää järjestellä sille valmiiksi, joten ihan sama imuroida itse. Se järjestely on jokatapauksessa koko homman työläin osuus. Itse imurointi on helppoa. Tuollainen näennäinen sieltä täältä imurointi on mun mielestä ohan yhtä tyhjän kanssa. Jos ei imuroi huonekalujen takaa, kertyy kaikki pöly sinne, ja leviää sieltä takaisin ympäri huonetta.

No se sopiikin sellaiseen arjen ylläpitosiivoukseen, kunnon siivoukset tehdään sitten erikseen. Ja kyllä se pidentää sitä siivousväliä, eli minusta ehdottomasti on hyvä kone. Mutta mitä enemmän on neliöitä, sitä isompi hyöty. Alle sadan neliön tilaan en edes harkitsisi.

Vierailija
48/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Roomba J7+, eli myös telakka,johon imuri tyhjentää. Aivan loistava. Imuroi päivittäin, kun ollaan töissä ja koulussa. Aina on ns. perussiistiä.

Vierailija
49/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla monta vuotta wanha neato, maksoi jotain 900 egee aikoinaan vieläkin toimii hyvin. Tekisi mieli ostaa uusi mutta ei mitään järkeä.

Vierailija
50/50 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on moppaava roboroc. Olen ollut tyytyväinen, koska imuroi mm. sängyn alta tarkemmin kuin itse viitsisin. Ainoat haittapuolet, jotka olen havainnut, ovat että imuri jää helposti jumittamaan pyykinkuivaustelineen jalkojen sekä sähköjohtojen päälle, eikä se pysty imuroimaan pölyjä esim. yöpöydän jalkojen välistä lattialistan edestä. Meillä onkin lisäksi rikkaimuri, jolla saa imuroitua pikkukolot ja sohvan.

Moppausominaisuutta nimittäisin lähinnä nihkeäpyyhinnäksi. Vesisäiliöstä valuu tipoittain vettä mikrokuituliinaan laitteen pohjassa. Imurin suorittama lattianpesu on ihan hyvä kevyeen ylläpitosiivoukseen, mutta esim. lemmikin kuraisia tassunjälkiä laite ei aina puhdistanut kunnolla lattiasta. Pesenkin lattiat pari kertaa kuussa ihan perinteisellä mopilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi