Kuinka monta pakettia kahvia teiltä löytyy juuri nyt?
Mulla tarjouksesta hamstrattuja Kulta Katriinoita (tumma paahto) 4 pkt + puolikas käytössä. Kun mietin että pitäisikö tuo Lidlin Löfbergs-tarjous hakea mutta ehkei :D
Kommentit (69)
Tällä hetkellä 14x 500g.
Varmuusraja on 6 pakettia. Yleensä noin kolmea eri sorttia vaihtelun vuoksi.
Määrä selittyy sillä, että tilaan Amazonista, josta tulee 10/12 pkt kerralla, joista sitten jakelen äidille ja parille kaverille kans.
När får vi en onödig fråga om hur många kg eller g kaffe folk har hemma, så att ens måttenheten skulle vara relevant?
Ei ainuttakaan. Kahvi ei mitenkään kiinnosta, päinvastoin kuin tämä siitä tehty aloitus.
Avattu, melkein loppu. Lisäksi on kaksi juhlamokkaa ja joku erikoiskahvi (saatu joululahjaksi) avaamattomana. Mulla menee noin paketillisen verran kuukaudessa ja ostan jos sattuu tarjouksessa olemaan vähän varastoon. Enimmillään on ollut 8 pakettia ja joskus taas uusi ostettu kun vanha paketti loppu.
7 avaamatonta. Yks avattu pannukahvi. 4 pakettia iced cappuccino. Just keitän kupposet ja seuraaviin kupposiin pitää avata uus pakka. Aika paljon olen juonut nyt parin päivän aikana, kun on ollu yövuorot päällä.
Yksi avattu murokahvi paketti kulta katriinaa.
6 pakettia, oon varastanut töistä Juhla Mokkaa.
35 pakettia. Olen juonut 25 pakettia 14 kuukaudessa. Ostin aikoinaan 70 pakettia hintaan 2.49.
Kaksi kilon pussia. Juomme vain espressopohjaisia juomia ja siksi pussit, koska papuja.
Pääasiassa juhlamokkaa 17 pakettia ja yksi vajaa. Ostin talvella aina kun oli tarjouksessa.
Pauligin Reykjavikia yksi avattu ja yksi avaamaton.
Ei hamstrata.
6 puolen kilon Brazil -pakettia ja yksi vajaa. Ostettu Putinvarastoksi syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Muutama. Onko tää sulle tärkeäkin tieto?
Yhtä tärkeä kun kysyä tuloja, pituutta, automerkkiä, lapsilukua, verprosenttia, säästöjä yms.... Viisastuuko näistä kysyjät entä vastaajat.. 😄
Mitä Löfbergiä te yleensä ostatte? Jubileum on suosikkini, muut ovat vähän kitkerämpiä.
10 ja yksi avattu. En todellakaan maksa normihintoja kahvista.
2,5 pakettia Läfbergsiä! Hamstrasin viime kuussa ensimmäistä kertaa elämässäni kahvia, kun kerrankin oli oma kahvi tarjouksessa.
Ehkä käväisen vielä Lidlissä.