Vaalikysely
Kommentit (6)
Hieno ehdotus, mitenkähän se henkinen rappio kääntyisi kukoistukseksi jos noin tehtäisiin? Tuohikulttuuri tulisi takaisin muotiin vai?
Vihreitä vastaan eli perusuomalaisia
Pienpuolueet ainoa vaihtoehto muutokseen, isot puolueet käytännössä samaa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en äänestä ollenkaan. Olen seurannut tarkkaan Suomen politiikkaa lähes 10 vuotta.
Maa on todella ajettu alas ihan tahallaan, köyhyys ja rappio-myös henkinen, on tullut. Nyt saa riittää. Asialla olleet kepu, kokoomus, SDP, vas, vihr. ja RKP.
Äänestäkää vaihteeksi perussuomalaisia. Katsotaan, muuttuuko meininki ollenkaan.
Tuskin tässä enää juuri mitään menetettävää on.
Mihin sulla unohtui listalta PS? Olivat 2015-2019 ajamassa maata alas. Tämän vuoksi en heitä äänestä tällä kertaa, 2015 saivat ääneni enkä ole anteeksi antanut.
PERSUT vauhdissa taas 🤣🤣🤣 Pahempia trolleja kuin itänaapurit 😁
Minä en äänestä ollenkaan. Olen seurannut tarkkaan Suomen politiikkaa lähes 10 vuotta.
Maa on todella ajettu alas ihan tahallaan, köyhyys ja rappio-myös henkinen, on tullut. Nyt saa riittää. Asialla olleet kepu, kokoomus, SDP, vas, vihr. ja RKP.
Äänestäkää vaihteeksi perussuomalaisia. Katsotaan, muuttuuko meininki ollenkaan.
Tuskin tässä enää juuri mitään menetettävää on.