Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaalikysely

Vierailija
04.03.2023 |

Ketä äänestän?

Vaalikysely

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en äänestä ollenkaan. Olen seurannut tarkkaan Suomen politiikkaa lähes 10 vuotta.

Maa on todella ajettu alas ihan tahallaan, köyhyys ja rappio-myös henkinen, on tullut. Nyt saa riittää. Asialla olleet kepu, kokoomus, SDP, vas, vihr. ja RKP.

Äänestäkää vaihteeksi perussuomalaisia. Katsotaan, muuttuuko meininki ollenkaan.

Tuskin tässä enää juuri mitään menetettävää on.

Vierailija
2/6 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ehdotus, mitenkähän se henkinen rappio kääntyisi kukoistukseksi jos noin tehtäisiin? Tuohikulttuuri tulisi takaisin muotiin vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä vastaan eli perusuomalaisia

Vierailija
4/6 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienpuolueet ainoa vaihtoehto muutokseen, isot puolueet käytännössä samaa porukkaa.

Vierailija
5/6 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en äänestä ollenkaan. Olen seurannut tarkkaan Suomen politiikkaa lähes 10 vuotta.

Maa on todella ajettu alas ihan tahallaan, köyhyys ja rappio-myös henkinen, on tullut. Nyt saa riittää. Asialla olleet kepu, kokoomus, SDP, vas, vihr. ja RKP.

Äänestäkää vaihteeksi perussuomalaisia. Katsotaan, muuttuuko meininki ollenkaan.

Tuskin tässä enää juuri mitään menetettävää on.

Mihin sulla unohtui listalta PS? Olivat 2015-2019 ajamassa maata alas. Tämän vuoksi en heitä äänestä tällä kertaa, 2015 saivat ääneni enkä ole anteeksi antanut. 

Vierailija
6/6 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERSUT vauhdissa taas 🤣🤣🤣 Pahempia trolleja kuin itänaapurit 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi