Vastustan unisex-vessoja Yökerhon unisex-vessa oli naiselle epämiellyttävä paikka. Kerron nyt, miksi, kirjoittaa Iltalehden featuretoimittaja Anniina Nikander.
Vastustan unisex-vessoja
Yökerhon unisex-vessa oli naiselle epämiellyttävä paikka. Kerron nyt, miksi, kirjoittaa Iltalehden featuretoimittaja Anniina Nikander.
Känniset miehet kurkkivat koppeihin ja esittelevät peniksiään käsienpesun aikana. Vähintäänkin puristavat pyllystä. Osa porukasta päivystää WC:ssä saaden siitä jotain kiksejä. Sama varmaan armeijassa yhteistuvissa. Naisten ja miesten eroa ei enää ymmärretä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3ea47cdd-3451-49f8-bfdc-0d6e88f2176f
Kommentit (201)
Nauratti, kun Hesari teki eilen jutun yökerhosta, joka muutti vessat unisex-vessoiksi, vaikka miesten vessoissa on pisoaarit.
Käytännössä siis ainoa ero on, että miesten vessat on edelleen miesten vessoja, mutta naisten vessat on avattu myös miehille ja heidän pöntönreunakuselle. Naiset ei varmana mene vessaan, jossa miehet kusee pisoaariin heidän nähden, mutta miehille varmasti kelpaa myös naisten vessat.
Jos kerran haluat puhua aiheesta, voitko kopioida tekstin tänne meille, jotka emme maksa tuosta paskasta?
Vierailija kirjoitti:
Nauratti, kun Hesari teki eilen jutun yökerhosta, joka muutti vessat unisex-vessoiksi, vaikka miesten vessoissa on pisoaarit.
Käytännössä siis ainoa ero on, että miesten vessat on edelleen miesten vessoja, mutta naisten vessat on avattu myös miehille ja heidän pöntönreunakuselle. Naiset ei varmana mene vessaan, jossa miehet kusee pisoaariin heidän nähden, mutta miehille varmasti kelpaa myös naisten vessat.
Mutta naisille tulee aina pissihätä ja miehet odottaa vessassa. Kaikki varattu... Voit toki mennä pissaan tuohon lavuaariin. Anna mennä.
.
Ja osa menee ämpärikännissä!
Miehet kuolaa vieressä ja runkkaa!!!
Naisethan halusivat miehet vessoihinsa ja miehet vastustivat ajatusta. Naiset edelleen halusivat miehet vessoihinsa ja saivat miehet vessoihinsa.
Huvittaa.... niin kauan kuin olen ollut yökerjoiköinen, naiset on kylmän rauhallisesti menneet miesten vessaan pitsalle ja jopa meikkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa.... niin kauan kuin olen ollut yökerjoiköinen, naiset on kylmän rauhallisesti menneet miesten vessaan pitsalle ja jopa meikkaamaan.
Ei oo näkynyt
Jos tuo on biologinen ominaisuus tuo seksuaalirikosten tekeminen niin eikö miehet pitäisi sulkea telkien taakse ihan varmuudenvuoksi?
Minua kiihottaa naisten vessassa käynti. En siis vastusta tätä unisex-vessakehitystä :)
- M33
Vierailija kirjoitti:
Naisethan halusivat miehet vessoihinsa ja miehet vastustivat ajatusta. Naiset edelleen halusivat miehet vessoihinsa ja saivat miehet vessoihinsa.
Ei ole koskaan näkynyt
Ei koskaan
Ja minä olen bilettänyt paljon
Vierailija kirjoitti:
Pitsalle? Miesten vessaan? Erikoista.
Naiset ovat äänestäneet tämän puolesta.
Sairaalloisen yli-empaattiset olennot.
Kyllä se alkoholi ja huumeet muuttaa lähes kaikki miehet ahdistelijoiksi!
.
Monet selvänä ei tekisi niin
Yökerhossa ollaan ämpärikännissä
Varmasti monet raiskataan vessaan
Voi olla ihan ryhmäraiskauskin
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää, kun naiset tulevat vessaan mässyttämään Margheritaansa, kun minä yritän kusta.
🤢🤮