Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vahingoniloinen kaikille niille, jotka eivät ottaneet korkokattoa lainoihinsa viimeisinä parina vuotena!

Vierailija
04.03.2023 |

Itse otin, sen korkoa alentava vaikutus on jo nyt 1,2%, ensi syksynä varmaan 3,3%! Se tekee kuukausitasolla kuitenkin itselleni ainakin 600€ säästön! Sen verran enemmän käyttörahaa, kuin ilman kattoa elävälle! Ja katto on voimassa vuoteen 2035. Otin sen 2021.

Kommentit (285)

Vierailija
1/285 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainan määrä siis ensi syksynä noin 210 000.

Ap

2/285 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa ei oo lainaa ollenkaan 🤩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/285 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muuten olen minäkin! Toivottavasti joutuvat kerjuulle nämä persaukiset pösöt ja velkavivuttajat!

Vierailija
4/285 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mullapa ei oo lainaa ollenkaan 🤩

Se on hyvä tilanne! 👍

Ap

Vierailija
5/285 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin muuten olen minäkin! Toivottavasti joutuvat kerjuulle nämä persaukiset pösöt ja velkavivuttajat!

Asuntosijoittaja-vivuttajia on neuvottu ottamaan kiinteä korko. Se, mikä on heille ongelmallista, on taloyhtiölaina, jos eivät ole maksaneet sitä pois ja ottaneet omana lainana kiinteällä korolla tai korkosuojalla.

Ap

Vierailija
6/285 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap taas liikkeellä korkokattos kanssa

Vierailija
7/285 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ap taas liikkeellä korkokattos kanssa

Naurattaa vain niiden kommentit, jotka vielä 2021 selittivät, että korkokatto ei koskaan kannata! 👌

Hieron sitä nyt heille vähän. Ja siis ei, en sano, että se kannatti esim. 2008. En silloiseen lainaan ottanut sitä itsekään. Se on jo pois maksettu.

Ap

Vierailija
8/285 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis sano, että korkosuojaus kannattaa aina! Vaan, että tyhmä ei ottanut sitä talouden koronashokin jälkeiseen lainaan.

Ap

Vierailija
9/285 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu taas huudattaa porukkaa...

Vierailija
10/285 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Kohta itketään valtiota apuun.

Vierailija
11/285 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen wannabe-tyypin kulissit romahtaa.

Vierailija
12/285 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole edes kovin wannabe:tä, jos aikaisemmin on sitten ollut 700-1000€ enemmän rahaa käytössä.

Ap

Vierailija
13/285 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole edes kovin wannabe:tä, jos aikaisemmin on sitten ollut 700-1000€ enemmän rahaa käytössä.

Ap

kuukaudessa, siis.

Ap

Vierailija
14/285 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei taas kiinnosta muiden asiat yhtään. Maksettiin viine vuonna ylimääräistä ja pankin kiusaksi tänä vuonna pois. Kohta ne keksii että ylimääräisistä lyhennyksistä otetaan sakko, mutta sitä ennen.

Vierailija
15/285 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on lainan määrän mitoittanut väärin jos ei kykene korkeampaa korkoa maksamaan.

Meillä on korkokatto, 1.88%

Mutta lainaa ottaessa kyllä laskettiin että ei ole konkurssin paikka vaikka korkoprosentti olisi 6%

Vierailija
16/285 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Äitihullulla on lainaa, hänellähän on miljoonaomaisuus? :D

Vierailija
17/285 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin itse sivuun reilun summan joka kuukausi, ei ongelmaa maksaa nyt tai 10% korkoakaan. Korkokaton ottamalla olet maksanut itsesi kipeäksi.

Vierailija
18/285 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa, että on tuollaisia ihmisiä olemassa kuin Ap.

Itse tunnen myötätuntoa kaikkia ongelmissa ja tukalassa tilanteessa olevia kohtaan.

Ap on lisäksi aika kapeakatseinen. Nyt ei ole kyse vain lainojen koroista, vaan tässä keitellään hieman isompaa soppaa, joka koskettaa loppupeleissä koko suomea. Saattaa käydä vielä hassusti muillekin vaikka olisikin tehnyt kaikkein parhaimmat ja fiksuimmat päätökset. Meillä on valtion johdossa WEF:in kouluttamat agentit, joiden päämäärä on tuhota suomi valtiona ja johdattaa tilanne kohti uutta maailmanjärjestyssä.

Tässä nyt ensin vaan nostellaan sähkön hintaa ja korkoja. Kohta kiristetään ja kurjistetaan elämää muilla keinoin, niin vastaan tulee kyllä, Ap, sinutkin nujertavat keino. Kannattaa alata vaihtamaan asennetta ja harjoittelemaan myötätuntoa.

Vierailija
19/285 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut. Korkosuoja olisi ollut 3,8%+marginaali seuraavan 5 vuoden ajan siihen sitoutuneena, joten riskillä mennään ilman suojauksia.

Vierailija
20/285 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Äitihullulla on lainaa, hänellähän on miljoonaomaisuus? :D

En halunnut maksaa perintöveroja asap, vaan hitaasti omaisuuden, jonka säilytän, tuotolla.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä