Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vahingoniloinen kaikille niille, jotka eivät ottaneet korkokattoa lainoihinsa viimeisinä parina vuotena!

Vierailija
04.03.2023 |

Itse otin, sen korkoa alentava vaikutus on jo nyt 1,2%, ensi syksynä varmaan 3,3%! Se tekee kuukausitasolla kuitenkin itselleni ainakin 600€ säästön! Sen verran enemmän käyttörahaa, kuin ilman kattoa elävälle! Ja katto on voimassa vuoteen 2035. Otin sen 2021.

Kommentit (285)

Vierailija
281/285 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vahingoniloinen kaikille, joilla on lainaa. Minulla ei ole.

1) Älä ole vahingoniloinen mistään tai kenellekään. Negatiivisuus syö ihmistä niin paljon, että jopa elinikä konkreettisesti lyhenee selvästi. Tätä on tutkittu paljon.

2) Laina on hyvä asia oikein käytettynä. Minulle se on mahdollistanut nopean ja laadukkaan opiskelun, kivat asunnot, paremmat sijoitustuotot ja yrityksen perustamisen sekä sittemmin myymisen. 25 vuotta olen lainojen kanssa ollut tekemisissä, joten kaikenlaisia taloustilanteita ja korkotasoja on tullut nähtyä.

Vierailija
282/285 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Äitihullulla on lainaa, hänellähän on miljoonaomaisuus? :D

En halunnut maksaa perintöveroja asap, vaan hitaasti omaisuuden, jonka säilytän, tuotolla.

Ap

Siinä ei verottaja paljon sinun halujasi kysele kun perintöverot lankeaa maksuun. Itse asiassa he eivät kysele ollenkaan vaan laittavat ne suoraan ulosmittaukseen jos et määräpäivään (lukee niissä laskuissa ja omaverosta voi käydä katsomassa paljonko olet velkaa ja koska se pitää maksaa pois) mennessä ole verojasi hoitanut. Sinun halusi ei verottajaa kiinnosta.

Niin no pankkihan maksoi ne mun puolestani tässä tapauksessa, mä maksan pankille takaisin sitten omaisuuden tuotoilla. Että jos on yhtään älliä, näinkin voi tehdä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/285 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla vahingoniloinen jostakin, mutta et jollekin.

Kielioppi haltuun ja kateus katajikkoon.

Vierailija
284/285 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet ilkeä ja paha ihminen, ap. 

Vierailija
285/285 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut korkokattoa. No, lainaakin enää noin 20.000 jäljellä, ja lyhennän tasaerissä, siten, että korkojen heilahtelu vaikuttaa ainoastaan laina-aikaan. Ei missään tilanteessa kuukausittain maksettavaan summaan. Näin halusin, ja tähän olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Mun mielestä kaikkein huolettomin vaihtoehto. Ja omalla kohdalla taisi olla myös halvin.