Vaimo, haluaisitko tietää että miehesi on tulossa pian taas isäksi?
Kommentit (70)
Ensinnäkin; ap on sinkku, joten hän ei ole syyllinen pettämiseen.
Toiseksi; lapsen oikeuksia ei kukaan voi viedä, ei edes kiukutteleva ja loukattu isä.
Kolmanneksi; miten mies voisi olla huomaamatta, että heiluttelee sukupuolielintään naisen sukupuolielimessä ja saa siemensyöksyn naisen sisälle??? Miten nainen voi napata mieheltä kondomin pois salaa tai purkaa sterilisaation kesken esileikin???
Millaisina idiootteina sinä miehiä pidät???
olisi ollut sivusuhde josta seurauksena lapsi? Ei varmaan tarvitse montaa kertaa miettiä. Itse 2 lapsen äitinä todella haluaisin kuulla totuuden vaikka se kuinka satuttaisi. Joten tee nyt hyvä nainen niinkuin oikein on, ei se asia muuksi muutu vaikka kuinka jahkaisit.
mun mahaani on kyllä vaikea olla itse huomaamatta, joten tiedossa on jo ;).
Kivinen tie edessä, mutta aviomieheni haluaa ottaa lapsen nimiinsä kaikesta tapahtuneesta huolimatta, joten elatusasiat voidaan tässä tapauksessa sivuuttaa. Kyse on enemmän siitä, joutuuko biologinen isä millään tavalla vastuuseen, edes oman vaimon edessä. Vaimot, haluaisitteko tietää että jossain toisessa perheessä elää miehenne biologinen jälkeläinen, vaikka mitään tosiasiallisia seurauksia siitä ei teidän elämäänne aiheutuisikaan?
mutta nyt tuo voisi olla liian kova pala kestää, enkä turhaan tahtoisi pilata meidän avioliittoamme ja mahdollisesti jopa rikkoa omien lasteni kotia ja perhettä. Älä kerro, tarpeeksi vahinkoa on jo nyt tapahtunut.
Koska myöhemmin asiasta kuullessa seuraukset olis vielä pahemmat. Koko elämä olis ollu valhetta. Saattais vaatia todella pitkäkestoista terapiaa jos edes sen avulla selviäis siitä.
Mun mielestä pitäisi kertoa heti - tai olla kokonaan kertomatta.
Tunnen perheen, jossa perinnönjakotilaisuuteen ilmestyi 45-vuotias sisarpuoli. Perheen varsinaiset lapset olivat 50, 47, 45 ja 40.
Leski kävi pissimässä miehensä haudalle ja kieltäytyi kustantamasta hautakiveä. Arvatkaa millaista oli tajuta, että häntä oli 45 vuotta salattu tällainen asia ja miettiä, mitä muuta vielä paljastuu ja onko mies touhunnut muutakin pettämistä selän takana. Hän oli sitä mieltä, että olisi jättänyt miehen jos olisi saanut tietää ja toteuttanut paljon omia haaveitaan elämässään eikä ollut perheenäitinä tätä miestä passaamassa. Nyt hän oli luopunut monesta asiasta, koska se ei sopinut miehelle.
Ja se että raivolle ei ollut muuta kohdetta kuin tuo sisarpuoli. Miltä se taas tästä sisarpuolesta tuntui?
Kyllä, haluaisin tietää totuuden miehestäni. Voisin ainakin itse tehdä päätöksen, jatkanko hänen kanssaan vai alanko katsella muita markkinoita. Rehellisyys rulettaa.
Mikäli lapsella on ehjä perhe jo äitinsä kautta...
haluaisin tietää. Ja sinulta, jos mies ei kerro. Ei ne miehet yleensä kerro.
ja kerron vaimolle! Ok, voit toki kokeilla, mutta en usko että saat miestä koskaan itsellesi ja MIKSI edes tuollaisen haluaisit?! HAloo!