Vaimo, haluaisitko tietää että miehesi on tulossa pian taas isäksi?
Kommentit (70)
en haluaisi, pidä vaan omana tietonasi.
Perheemme saattaisi hajota. Tai sitten ei, kuka tietää.
Mut jos nyt jostain saisin asian tietooni lentäis ukko kyllä nopeesti pihalle ja sen jälkeen pistäisin jokaisen osapuolen kärsimään ja rajusti!
Entäs tulevan isän asuinpaikka?
Uskaltaako ap paljastaa..?
..Tuskin...
...mutta kyllä kuulustelisin miestäni, että miksi ei ole kertonut, jos joltain muulta kuulisin. Enkä mä sille syrjähypylle tai hänen lapselleen olisi asiasta vihainen. Erityisen epäreilua se olisi lasta kohtaan. Haluaisin myös, että lapseni saisivat olla tulevaisuudessa tekemisissä sisaruksensa kanssa.
Se, mitä tekisin ukolle, on sitten toinen juttu. Etukäteen on vähän hankala sanoa. ;)
Tuo jonkun kertoma tarina (45v. sisarpuoli perinnönjakoon) on kauhea, mikään ei voi koskaan korvata tuolle naiselle hänen kokemaansa tuskaa. Sairasta, että jotkut tekevät tuollaista..! Tuon naisen elämälle ei ole annettu mitään arvoa.
Ei vaan voisi olla mitään selitystä tuossa tilanteessa. Lapselle tai tämän äidille tuskin olisi mitään sanottavaa, en haluaisi olla missään tekemisissä. Mutta totuuden haluaisin kyllä tietää jos ukolleni olisi muksu tulossa jonkun toisen kanssa.
Muuten vaanko kyselet vai onko sulle näin käynyt?
En hyvällä, vaan yksinkertaisesti siitä syystä, että haluaisin tietää jos lapsillani on jossain sisaruksia. Haluaisin myös, että lapseni saavat tietää asiasta, sillä koskaan ei voi tietää missä yhteydessä ihmiset törmäävät toisiinsa.
Meille kyllä varmaan tulisi ero.
Ja mielummin vielä niin, että tuleva äiti kertois mulle eikä mieheni.
Me ollaan yksimielisiä siitä, ettei meistä kumpikaan haluaisi enää ainuttakaan lasta meidän elämäämme.
Mutta kun aika kuluu niin vaikeammaksi vain menee :( En hyväksy tekoasi Ap missään nimessä mutta kyllä se mies joka on pettänyt vaimoaan joutuu tästä vielä tilille! Pidä huoli siitä Ap! Lupaathan että kerrot tästä pettäjämiehestä tämän naiselle!!!! Näin nainen ei joudu enempää kärsimään tilanteesta ja saa itse päättää että mitä tekee elämässään! On myös tulevaa lasta kohtaan todella epäreilua jättää kertomatta totuus. Jos ja kun se selviäisi vasta myöhemmin voi seuraukset olla todella vakavat :( Kerro AP!!!!!!!!!!!!!!!!
Appiukolla on erään tanssi-illan jälkeen kylvetty siemen itänyt aikoinaan ja tuloksena siitä nelikymppinen mies, jota ei edes appiukko tunne, tämän au-lapsen äiti ei ole sitä halunnut.
Koko suku siis nyt tietää tämän miehen olemassa olon, mutta ei vaikuta jokapäiväiseen elämään milläänlailla. Veikkaanpa vaan, että kun apesta aika jättää, niin osingoille on tulossa ilman muuta.
Jos mun mieheni kävis painamassa jonku huoran paksuksi, niin sais ilomielin myös jäädä sille tielleen. Se on varma, rakkaus loppuis yhtä äkkiä kuin on meidän suhteessa alkanutkin. Tuollaista en antaisi koskaan anteeksi. Asia vaikuttaisi kuitenkin koko loppuelämän kaikkien elämään.
Halveksin tuollaisia ap. n kaltaisia ihmisiä(?) Tunnen paikkakunnaltamme monta nuorta naista, jotka baarista iskenyt miehen ja hankkiutuneet paksuksi tieten tahtoen (valehtelemalla e-pillereistä) nyt ovat onnellisia yh. ta, mutta miehet joutuvat nyt ottamaan vastuun asiasta, vaikka heitä täysin vedätetty ja kusetettu. Mun mielestä miehilläkin pitäisi olla jokin oikeus päättää tuollaisista aisoista (ja nyt turha ruveta höpöttään kortsuista tässä tapauksessa, jos muija valehdellut, että pillerit käytössä, eikä tietenkään ole)
Vastuullinen mies käyttää kortsua vaikka toisella pillerit oliskin!
Ihan idioottimainen ajatusmalli :-o
Taidat olla just noita yksinkertaisia yh ämmiä, jotka tieten tahtoen hakeneet munaa baarista, että sais oman lapsen. Säälin sua.
Kertoo että oma aviomies haluaa ottaa lapsen nimiinsä....
Naurettavinta mitä olen kuullut. Kukaan aviomies ei noin vaan ota toisen lasta nimiinsä, ellei sitten satu olemaan ihan vaan sellainen kulissiavioliitto jossa mikään ei merkkaa mitään. Tai ei oikeastaan sellaisessakaan liitossa kukaan halua ottaa vaimonsa pettämisen seurauksena saatua lasta itselleen.
Ap, tämä on keksitty juttu. Mutta asiaahan se sinänsä ei muuta miksikään, tällaista sattuu todella paljon.
Mulla on avioliitossa syntyneet lapset!
Viittasin vaan tuon 70:n viestiin: " Mun mielestä miehilläkin pitäisi olla jokin oikeus päättää tuollaisista aisoista (ja nyt turha ruveta höpöttään kortsuista tässä tapauksessa, jos muija valehdellut, että pillerit käytössä, eikä tietenkään ole)"
Oon sitä mieltä, että turha porata jos noin käy. Pillerit ei oo ikinä 100% varmoja (mulla pettäny toisesta lapsesta) ja kortsua pitää käyttää irtosuhteissa jo senkin vuoksi ettei tulis tauteja!
t: 71
ihmetyttää keskustelun sävy. Kaksi ihmistä saavat lapsen sen seurauksena, että kumpikin on ollut uskoton. Kuitenkin täällä jotkut puhuvat siitä, että toinen on saatava vastuuseen RIKOKSESTAAN. Rikoksesta? Huhhuh. Tuskinpa tuo rikollinen tiesi tekevänsä lasta.
... ja uskokaa pois, olen miettinyt pääni puhki, mitä tässä pitäisi tehdä. Lapsen isä tietää lapsesta, muttei aio koskaan kertoa vaimolleen, eikä ole aikomusta osallistua lapsen elämään. Mutta onko toisaalta minun asiani kertoa vaimolle ja mahdollisesti rikkoa perhe? Mies joutuu joka tapauksessa asian kanssa elämään loppuelämänsä.
Vierailija:
Voiko joku toisaan olla noin suvaitsevainen, että ottaisi miehen syrjähypystä syntyneen lapsen avosylin perheeseen vastaan?