Ulkonäön vanheneminen ja ikääntyminen ärsyttää
Olen 33-vuotias, ihoni on vielä suhteellisen nuorekas ja haluaisin pitää sen sellaisena mahdollisimman pitkään. Pieniä ikääntymisen merkkejä on jo näkyvillä kuten juonteita ja ryppyjä. Ihoni on aika herkkä ja kuivahko eikä se kestä aurinkoa. Olen käyttänyt paljon erilaisia kosteuttavia kasvovoiteita mutta mietin että pitäisikö jo ajoissa siirtyä anti-age tuotteiden puoleen?
Kommentit (726)
" Ap kiitos ideasta! Vaimo täytti juuri 30v, ja taidan hankkia hänelle noita anti-age tuotteita. Valittelee myös kuivaa ihoa ja juonteet ovat alkaneet jo näkyä. Onko suosituksia hyvistä anti-age tuotteista T: Mies 44 "
Kaikista toimivin vinkki, mikä naista tehokkaimmin nuorentaa ja pitää kehon kimmoisana on vaihtaa nuorempaan mieheen esim joku 25-30, yleensä semmosen kaikesta niuhottavan tyyliin päälle nelikymppisen kanssa rupsahtaa ihan huomaamatta.
Miettikää miksi Katri-Helena hehkuu ?
Aurinkovoide on kaikkein tärkein!
Joka kerta tulee vähän oksennusta suuhun kun kuulen tämän sanan
Vierailija kirjoitti:
Tupakki vanhentaa ja liika laihuus. Olen nelikymppinen ja ylipainoinen mutta kaikki laihat näyttää paljon vanhemmilta.
Olen laiha kurppa ja tyytyväinen soivaan peliini. Rypyt ovat vain koristeita.
Voi taivas tätä myötähäpeän määrää
Vierailija kirjoitti:
Mua on nyt 52v. alkanut ärsyttämään.
Turha sitä vanhenemista on pelätä, tulee se joka tapauksessa, jos et kuolla meinaa ennen sitä. Siinä on vaihtoehdot. Terveisin 71-v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Plastiikkakirurgi
Vierailija kirjoitti:
Nainen tarvitsee nuoren orin. Siksi. Plus oma tahto eikä orjana ukoille,siksi!
Itsekin olen nuorekas. Ja hoikka. Kateellisten mielestä tietysti en.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköni vanhenee. Hui.
Sinä näytät ikääsi vanhemmalta joka ei ole normaalia. Missä vika? Raskaassa päässäkö? Sanotaan ennenaikaiseksi vanhenemiseksi. Ei normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Voi taivas tätä myötähäpeän määrää
Näytät häpeäjältä, eli tylsältä ..
Vierailija kirjoitti:
Hällä väliä
Häviäjien peruskauraa, lue: kehonikätestissä, sydämen ikätestissä ja ihon iän määrityksessä aina + 10-30 vuotta.
Hahahhhh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sua mutta itseäni ärsyttää se, että on rikosten uhri ja koska mukana korkealla pallilla olevia ei kukaan tutki eikä kukaan joudu tuomiolle. Jos tapajtuisi oikeus olisin oikeutettu miljoona korvaukiin ja voisi nauttia muutaman bättre folkin ja friikin vangitsemisesta linnatuomioon.
Mukana poliiseja, kirkkoa, poliitikkoa kuten myös alhaisempaa dilleä virkamieskoneistoa.
Liittyykö tähän toimintaan ritualistista hyväksikäyttöä/ satanic ritual abuse?
Tätä on nimittäin yhä enemmän ympäri maailmaa eikä suuri osa ihmisistä vieläkään tajua sitä.
Mikään ei ole totta kommentissasi.