Ulkonäön vanheneminen ja ikääntyminen ärsyttää
Olen 33-vuotias, ihoni on vielä suhteellisen nuorekas ja haluaisin pitää sen sellaisena mahdollisimman pitkään. Pieniä ikääntymisen merkkejä on jo näkyvillä kuten juonteita ja ryppyjä. Ihoni on aika herkkä ja kuivahko eikä se kestä aurinkoa. Olen käyttänyt paljon erilaisia kosteuttavia kasvovoiteita mutta mietin että pitäisikö jo ajoissa siirtyä anti-age tuotteiden puoleen?
Kommentit (726)
Onko teillä esittää jotain tutkimustietoa tästä asiasta vai perustuuko väitteenne vain yleiselle öyhötykselle ja omalle tuntumalle?
Joka kevät keski-ikäiseen naiseen iskee shokki. Kesällä helpottaa ja näytät taas yhtä nuorelta kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle aika on julma, mutta me miehet sen kuin parenemme.
Evoluutiokin sen kertoo. Mies pystyy hankkimaan lapsia lähes koko elänsä ajan mutta naiset vain noin puolet ja +35v:nä riskit on jo sen verran suuret. Tuo myös korreloi naisten parasta-ennen päiväyksen kanssa joka on länsimaalaiselle naiselle noin 30v ja aasialaiselle 40v. Ei siis ollut tarkoitus olla ilkeä vaan latoa faktat pöytään. Anteeksi suorasanaisuudestani. t. M40
Hedelmällisyyden loppuminen = parasta ennen-päiväys? Ihminen on toki muutakin kuin lisääntymiskykynsä. Suosittelen katsomaan elämää ja ihmisiä laajemmasta perspektiivistä. Parasta ennen-ajattelu on esineellistävää ja erittäin epäkunnioittavaa.
Parasta ennen päiväys ei kuitenkaan ole viimeinen käyttöpäivä. Onpas typerä ketju.
Minkälainen olisitte halunneet olla nuoruudessa jos nyt saisitte päättää?
Kaikilla hissi ei nouse vintille asti.
MÄ KUOLEN NAURUUUUUUUUN!!!! :DDDD
rahaa pitää kai sit tarjoo naisille baaris...sit kelpais jos tarjois koko illan..ois rikas
Joten meillä ei tosiaan ilmaista rahaa ole!!!
En tiedä kuuluuko tähän mutta vidi!
Aijaa. Terveisiä tulevaisuuteen.
Hiirikokeissa on onnistuttu nuorentamaan elimistöä huomattavasti.
Veikkaan, että 10 vuoden päästä rahalla saa saman ihmisillekin. En odota mitenkään innolla näitä rikkaita ikinuoria, jotka hallitsevat maailmaa 1000 vuotta.
Jannu skodaa kopiksilla helmee!
Kyllä ottaa päähän vanheneminen.
Meille tuli uusi työkaveri, arvelin olevan max. 27v.
Sanoi täyttävänsä 35v
Jotkut vaan on onnekkaita:(
N37
Miksi kiskotte herneen nenään totuuden sanomisesta?