Miksi ihmiset luulevat että deittailu naisena on helppoa
Miehet eivät edes katso minuun päin, eivätkä keskustele. Sanovat että parempi kun ei enään tavata.
Kommentit (1410)
Miten nostaa tasoaan? Olen tosi epäsuosittu miesten keskuudessa. Olen 158 cm/50 kg ja tiimalasivartalo. Hiukset on vaaleat hyvinhoidetut ei värjätyt ja puolipitkät. Meikkaan luonnollisesti ja iho on nyt hyväs kunnossa(tehty kalliita hoitoja ym). Pukeutuminen on aika värikästä ja ihan perussiistiä. Kohta täytän 27 enkä oo ikinä seurustellut vakavasti ja mun on tosi vaikea saada miehiä kiinnostumaan. Tosi stressaavaa. En ymmärrä missä mättää.
N26
Tämä aihe kiinnostaa. Sinkkuna ollut kaksi kuukautta. Asumme vielä yhdessä, oman asunnon saan parin kuukauden päästä.
Oltiin yhdessä 34 vuotta. En harrastanut syrjähyppyjä enkä sivusuhteita näinä vuosina.
Odotan treiffailun kanssa aloittamista kunhan olen muuttanut.
Pidän myös naisista, tosin tätä en ole toteuttanut edes nuoruudessani. Jotenka myös nämä markkinat aukenee minulle sitten.
Mulla tulee olemaan mielenkiitoinen kevät ens vuonna. Jos maltan sinne odottaa.
Vierailija wrote:
Tämä aihe kiinnostaa. Sinkkuna ollut kaksi kuukautta. Asumme vielä yhdessä, oman asunnon saan parin kuukauden päästä.
Oltiin yhdessä 34 vuotta. En harrastanut syrjähyppyjä enkä sivusuhteita näinä vuosina.
Pidän myös naisista, tosin tätä en ole toteuttanut edes nuoruudessani. Jotenka myös nämä markkinat aukenee minulle sitten.
Nainen saa aina
Vierailija wrote:
Miten nostaa tasoaan? Olen tosi epäsuosittu miesten keskuudessa. Olen 158 cm/50 kg ja tiimalasivartalo. Hiukset on vaaleat hyvinhoidetut ei värjätyt ja puolipitkät. Meikkaan luonnollisesti ja iho on nyt hyväs kunnossa(tehty kalliita hoitoja ym). Pukeutuminen on aika värikästä ja ihan perussiistiä. Kohta täytän 27 enkä oo ikinä seurustellut vakavasti ja mun on tosi vaikea saada miehiä kiinnostumaan. Tosi stressaavaa. En ymmärrä missä mättää.
N26
Miehet on todella ulkonäkökeskeisiä, joten mitä todennäköisimmin jokin asia ulkonäössäsi nyt mättää. Kuvauksesi perusteella en kuitenkaan valitettavasti osaa sanoa mikä se asia voisi olla.
Toinen asia mikä tuli mieleen: oletko kenties jotenkin "neurologisesti poikkeava", onko käytöksesi sosiaalisissa tilanteissa hieman tavanomaisesta poikkeavaa?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
N26
Miehet on todella ulkonäkökeskeisiä, joten mitä todennäköisimmin jokin asia ulkonäössäsi nyt mättää. Kuvauksesi perusteella en kuitenkaan valitettavasti osaa sanoa mikä se asia voisi olla.
Toinen asia mikä tuli mieleen: oletko kenties jotenkin "neurologisesti poikkeava", onko käytöksesi sosiaalisissa tilanteissa hieman tavanomaisesta poikkeavaa?
Naiset ovat ainakin usein kehuneet ulkonäköäni. Olen mielestäni ihan perusnätti mutta ihon kanssa ollut ongelmia. Sen takia sille on tehty kalliita hoitoja. Monet varsinkin vanhemmat naiset ihmettelee miten voin olla sinkku. Käytökseni voi olla hieman poikkeavaa koska olen aika monessa paikkaa ollut kiusattu. Usein aluksi Olen hieman pidättyväinen. Jotkut ovat kuvailleet vaikeasti lähestyttäväksi. Minun on kuvailtu myös näyttävän ikäistäni nuoremmalta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nainen saa aina
Nainen saa aina, vastasit mulle. Kiitos, toivon tätä todellakin kun alan tapailemaan kiinnostavaa henkilöä.
Elättää itsensä, hampaat ja hygienia kunnossa, hoidetut kengät, puhtaat ja ehjät vaatteet. Oma elämä, omat harrastukset. Huumorintajua.
Ei saa olla mustasukkainen, takertuva, varattu, katkera eikä kateellinen. Eikä pelimies.
Matti Meikäläinen ulkonäöllisesti käy todella hyvin.
Itse olen 48 vuotias nainen ja edelleen miehet ovat kiinnostuneita, Minua myös lähestytään ihan livenäkin, mm kaupassa ollessani tuntematon mies pysäytti ja kehui vartaloani ja ulkonäköäni kauniiksi. Sanoi myös, että vartalostani huomaa, että urheilen. Kysyi olenko vapaa ja lähdenkö treffeille. Myös bussipysäkillä minua on lähestytty ja jopa oma PT:ni pyysi minua treffeille… Saan usein kehuja ulkonäöstäni. Töissä minua kutsuttiin Marilyniksi ym. Baarissa ollessa kaksi miestä alkoi tappelemaan kumpi saa tarjota minulle drinkin ja tilanne ahdisti niin että lähdin pois.
Huvittaa lukea täällä juttuja keski-ikäisten naisten romahtaneesta kiinnostuksesta miesten osalta.
Se on vaan tosiasia että jos on hoikka, urheilullinen, kaunis ja muodot kohdillaan niin kyllä miehet lähestyvät, oli ikä mikä hyvänsä.
Vierailija wrote:
Itse olen 48 vuotias nainen ja edelleen miehet ovat kiinnostuneita, Minua myös lähestytään ihan livenäkin, mm kaupassa ollessani tuntematon mies pysäytti ja kehui vartaloani ja ulkonäköäni kauniiksi. Sanoi myös, että vartalostani huomaa, että urheilen. Kysyi olenko vapaa ja lähdenkö treffeille. Myös bussipysäkillä minua on lähestytty ja jopa oma PT:ni pyysi minua treffeille… Saan usein kehuja ulkonäöstäni. Töissä minua kutsuttiin Marilyniksi ym. Baarissa ollessa kaksi miestä alkoi tappelemaan kumpi saa tarjota minulle drinkin ja tilanne ahdisti niin että lähdin pois.
Huvittaa lukea täällä juttuja keski-ikäisten naisten romahtaneesta kiinnostuksesta miesten osalta.
Se on vaan tosiasia että jos on hoikka, urheilullinen, kaunis ja muodot kohdillaan niin kyllä miehet lähestyvät, oli ikä mikä hyvänsä.
"Huvittaa lukea täällä juttuja keski-ikäisten naisten romahtaneesta kiinnostuksesta miesten osalta"
Iso osa miehistä ja naisista on jo menettänyt lähestulkoon kaiken ulkoisen viehätysvoimansa siinä vaiheessa kun he ovat 48 vuotiaita.
Vierailija wrote:
Deittailu ei ole helppoa ainakaan ylipainoisena naisena. Seuraksi olisi tarjolla lähinnä afrikkalaistaustaisia miehiä ja kyseinen ulkonäkö ei vetoa minuun tippaakaan tai vastaavasti eläkeikää kolkuttelevia miehiä, jotka eivät myöskään vetoa. Tällä hetkellä en siis deittaile. Parempi laihduttaa ja laittaa itsensä kuosiin ja kokeilla, josko sitten kiinnostuisivat hekin, jotka kiinnostavat minua.
Lähinnä säälittävää nähdä noin paljon vaivaa, jotta saisi sen itseä kiinnostavan miehen. Sitten kun painosi kenties taas nousee, niin tämä äijä pitää sinua jälleen vastenmielisenä. Itse en kuunaan rupeaisi kenenkään hyväksyntää tuolla tavoin kerjäämään.
Muokkaatko paljon kuviasi ja ne eivät sitten vastaa todellisuutta, jos miehet aina alkuunsa sanoo, että parempi ettei enää nähdä. Mikään ei vituta niin paljoa kuin kuvanmuokkaajat.
Vierailija wrote:
N26
Ei miehet halua mitään kalliita ihohoitoja tekevää naista.
Postauksen tekijää vaivaa markkinaharha. Rakkauden hakeminen on luontaista. Ahdistuminen kielii siitä ettet pääse toteuttamaan markkinavoimien haluamaa polkua. Markkinoitsijat tietää naisien pistävän paljon seteleitä kiinni seuranhakuun ja pariutuessaan perheeseen. Paineistumisella naiset halutaan ajaa nopeampaa tahtia kulutuksen tielle.
Luulen, että deittailu naisena on helppoa, koska naisella on pillu ja pillulla on paljon kysyntää. Myös rumien ja sietämättömän hankalaluonteisten pilluilla.
Vierailija wrote:
Luulen, että deittailu naisena on helppoa, koska naisella on pillu ja pillulla on paljon kysyntää. Myös rumien ja sietämättömän hankalaluonteisten pilluilla.
Voithan säkin ruveta kauppaamaan reikää. Rupeet miesten henkilökohtaiseksi seuralaiseksi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
N26
Ei miehet halua mitään kalliita ihohoitoja tekevää naista.
Miksei? Ja mistä ne tietää että mulle on tehty niitä? Kun ei näy ulospäin.
Oli miten oli niin normaali tilanne on yleensä se, että naisella on deittaillessa runsauden paljouden ongelma kun pitää niitä vastenmielisimpiä hätistellä pois. Miehellä taas pitelee aika hiljaista yleensä kaikin puolin, ehkä jonkun yksittäisen viestittelytyngän saa räävittyä itselleen kun oikein kovasti jaksaa yrittää.
Vierailija wrote:
N26
En minäkään tuolla kuvauksella, epäilisin jonkin sortin trolliksi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
N26
Toinen asia mikä tuli mieleen: oletko kenties jotenkin "neurologisesti poikkeava", onko käytöksesi sosiaalisissa tilanteissa hieman tavanomaisesta poikkeavaa?&
Ulkonäön kehumisessa on sellanen juttu että useinkaan miehet ei pidä sellaisia naisia hyvännäköisinä mitä naiset itse pitävät, koska usein naiset näkee muissa naisissa niitä omia piirteitään mitä pitävät hyvännäköisinä, mitä taas miehet taas välttis eivät pidä.
Pystyyhän miehetkin lurituksella ja muulla valehtelemisella nostamaan tasoaan muutamassa minuutissa. No, sama homma.