Miksi ihmiset luulevat että deittailu naisena on helppoa
Miehet eivät edes katso minuun päin, eivätkä keskustele. Sanovat että parempi kun ei enään tavata.
Kommentit (1410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se deittailu ole helppoa myöskään jos on ujo ja hiljainen.
Ei niin, mutta naisilla silti on ihan ok mahdollisuus löytää kumppani. Ujon ja hiljaisen miehen taas lähes mahdotonta. Harva asia karkoittaa naiset yhtä tehokkaasti, kuin ujo ja hiljainen mies, ellei nyt sitten näytä mallilta.
Voi rakas lapsi, entä jos lopettaisit noiden pelimiesten käsikirjojen ja laasasten lukemisen ja niihin uskomisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteeko porukka paljon sellaisia sinkkuja, joista ihmettelette että "miten ihmeessä toi on vielä sinkku? Miten on mahdollista että kukaan ei ole vielä häntä napannut"?
Tunnen jonkin verran minä itse mukaanlukien. Sukulaiset on ihmetelleet jo siitä asti kun olin 12 vuotias että miksi ei ole poikaystävää. Monet kyselee että vieläkö oot sinkku...ihan puolitututkin.
N26
Tekevätkö miehet usein aloitteita sinun suuntaasi?
Teetkö itse koskaan aloitteita miehille?
Minua on kerran lähestynyt mies asiallisesti päiväsaikaan iskemismielessä. Muuten lähestymiset on lähinnä tulleet räkäkännissä olevilta hyvin sekavilta miehiltä. Netissä miehet lähestyvät joskus mutta niin kai kaikkia? En ole itse lähestynyt miehiä.
Sinua on siis kerran lähestynyt "tosielämän puolella" selvinpäin oleva mies. Miehet kuitenkin lähestyvät sinua siis ilmeisesti aina välillä netin kautta, mutta ymmärsinkö oikein että et millään tavalla reagoi näihin lähestymisiin? Etkä itse myöskään lähesty miehiä oma-aloitteisesti koskaan.
Eipä tuo nyt mikään ihan valtava mysteeri ole että miksi olet sinkku. Tuolla elämäntyylillä ei käytännössä synny juuri ollenkaan sellaisia tilanteita, jotka voisivat johtaa romanttiseen suhteeseen.
Lienet mies? Päättelen sen siitä, kun pidät noita netin kautta tapahtuvia lähestymisiä kovinkin potentiaalisina. Itseäni ovat lähestyneet ei-suomalaiset miehet esim. facebookissa, mutta en ainakaan itse pidä kovin potentiaalisina kumppaneina miehiä, jotka eivät puhu Suomea, joilla ei ole pysyvää oikeutta olla maassa, ja jotka aloittavat viestinsä englanniksi jollain "olet tosi kaunis, haluan tutustua sinuun" -avauksilla. Kaikki tutut, joita joku tuntematon mies on lähestynyt netissä, ovat raportoineet niiden olevan tätä osastoa.
Kyllä, olen mies. Selvä homma, jos ne netin kautta tulleet lähestymiset ovat tuollaisia, niin ok, eipä noista ihan kauheasti hyötyä ole.
Mutta ymmärsit varmaan mitä hain takaa. Kertomasi perusteella elämässäsi ei synny käytännössä ollenkaan sellaisia kohtaamisia, jotka voisivat johtaa suhteen syntymiseen. Potentiaaliset miehet eivät lähesty sinua, etkä sinä heitä. Pattitilanne.
Sori, en muistanut kirjoittaa, että olin eri kirjoittaja - en siis ollut se, kenelle vastasit. Kerroin vain oman ja tuttavieni kokemukset netissä tapahtuvista lähestymisistä. En toki tiedä oliko tuo toinen kirjoittaja tarkoittanut noita samantyyppisiä vai jotain muuta. Onhan sitten toki Tinderin liukuhihnatykkäykset - miehet laittavat tykkäyksen ja moikkauksen jokaiselle naiselle, vaikka eivät oikeasti ole kiinnostuneitakaan. Näistä tosin ei itselläni ole kokemusta.
Jos naista toistuvasti lähestytään tosielämän puolella kiinnostuneiden miesten toimesta, niin ymmärrän täysin miksi tällainen nainen ei halua Tinderiin mennä. Tinder on epämiellyttävä paikka, ja kun kerran vientiä on muutenkin, niin miksi ihmeessä mennä tinderiin
Mutta mites ne naiset joita ei normaalisti lähestytä kadulla, harrastuksissa, töissä jne. Mitä muita vaihtoehtoja heillä on, kuin mennä tinderiin?
Ehkä toinen vaihtoehto voisi olla että he alkaisivat itse lähestyä miehiä tosielämän puolella, mutta eipä sekään nyt taida olla realistinen ajatus. Vai tunteeko kukaan sellaisia sinkkunaisia, joiden voisitte kuvitella pystyvän tuohon?
En vastustanutkaan Tinderiä - kyllähän siihen syynsä on, miksi sinne mennään. Mutta ei se syy naisen kohdalla ole se, että hnä olisi "niitä naisia joita ei lähestytä". Valtaosaa naisista ei lähestytä tuolla lailla, mitä kirjoitit. En itse tunne ketään, jota lähestyttäisiin etenkään kadulla, harvemmin harrastuksissa tai töissäkään. Kyllähän harrastuksissa ja töissä jutellaan, mutta on se usein miestenkin puolelta niin, että jos ovat kiinnostuneita, arastelevat tekemään aloitetta ja tunnustelevat mahdollisesti aika pitkäänkin tilannetta.
Voisin kuvitella melkein kaikkien tuttujen naisten lähestyvän kiinnostavia miehiä harrastuksissa ja töissä - kadulla en, koska kadulla tuntemattomien lähestyminen ei kuulu meidän kulttuuriin ja totuttuihin sosiaalisiin käytäntöihin. Sen takia varmaan miehetkään eivät tee niin. Itse olen lähestynyt aina, jos olen ollut kiinnostunut - mikä ei tarkoita tietenkään sitä, että siitä aina olisi mitään seurannut. Sen sijaan itselleni on käynyt useammin kuin kerran niin, että mies ei ole itse lähestynyt, vaikka on ollut kiinnostunut/ihastunut.
Jos jollain on nyt sellainen harhakäsitys, että naisia jatkuvasti lähestytään esim. treffimielessä tai miehet muuten antavat ymmärtää olevansa kiinnostuneita, niin koittakaa nyt uskoa, että ei tällaista ole. En tunne yhtäkään naista, jolla olisi tuollaista.
"Voisin kuvitella melkein kaikkien tuttujen naisten lähestyvän kiinnostavia miehiä harrastuksissa ja töissä"
Sinkkunaiset joita tunnen, eivät ainakaan minun tietääkseni lähesty miehiä käytännössä ikinä.
Yleisesti ottaen, sellaiset naiset jotka kykenevät ja uskaltavat oma-aloitteisesti lähestyä miehiä, ovat käsittääkseni hyvin harvinaisia.
Saatan olla väärässäkin. Korjatkaa joku jos olen ihan pihalla.
Katselepa tarkemmin sellaista hienovaraisempaa lähestymistä.
Niin, kyllähän se tiedetään että naiset "vinkkaavat" miehille jotenkin, että nyt on sopivaa lähestyä. Ja se joko pitää paikkansa tai sitten ei. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun meikäläinenkin on noihin vinkkauksiin mennyt, ja naisen ainoa tarkoitusperä olikin päästä antamaan pakit. Mies tuossa joutuu joka tapauksessa sen varsinaisen työn tekemään.
Millaisesta vinkkauksesta nyt puhut?
Esim. pitkiä jatkuvia pitkiä katseita ja hihasta nykäisyjä ohi mennessä on käytetty.
No eiväthän nuo miestä mihinkään velvoita, eli jos nainen ei kiinnosta, voi nuo ignooratakin täysin. Sitten taas jos on kiinnostunut naisesta, olisi mies ehkä toiminut joka tapauksessa.
Niin, eivät velvoitakaan, mutta selviä merkkejä nuo silti jostain ovat. Mutta monesti lopputulos on ollut suorat pakit, eli omaa itsetuntoahan noilla on vaan buustattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteeko porukka paljon sellaisia sinkkuja, joista ihmettelette että "miten ihmeessä toi on vielä sinkku? Miten on mahdollista että kukaan ei ole vielä häntä napannut"?
Tunnen jonkin verran minä itse mukaanlukien. Sukulaiset on ihmetelleet jo siitä asti kun olin 12 vuotias että miksi ei ole poikaystävää. Monet kyselee että vieläkö oot sinkku...ihan puolitututkin.
N26
Tekevätkö miehet usein aloitteita sinun suuntaasi?
Teetkö itse koskaan aloitteita miehille?
Minua on kerran lähestynyt mies asiallisesti päiväsaikaan iskemismielessä. Muuten lähestymiset on lähinnä tulleet räkäkännissä olevilta hyvin sekavilta miehiltä. Netissä miehet lähestyvät joskus mutta niin kai kaikkia? En ole itse lähestynyt miehiä.
Sinua on siis kerran lähestynyt "tosielämän puolella" selvinpäin oleva mies. Miehet kuitenkin lähestyvät sinua siis ilmeisesti aina välillä netin kautta, mutta ymmärsinkö oikein että et millään tavalla reagoi näihin lähestymisiin? Etkä itse myöskään lähesty miehiä oma-aloitteisesti koskaan.
Eipä tuo nyt mikään ihan valtava mysteeri ole että miksi olet sinkku. Tuolla elämäntyylillä ei käytännössä synny juuri ollenkaan sellaisia tilanteita, jotka voisivat johtaa romanttiseen suhteeseen.
Lienet mies? Päättelen sen siitä, kun pidät noita netin kautta tapahtuvia lähestymisiä kovinkin potentiaalisina. Itseäni ovat lähestyneet ei-suomalaiset miehet esim. facebookissa, mutta en ainakaan itse pidä kovin potentiaalisina kumppaneina miehiä, jotka eivät puhu Suomea, joilla ei ole pysyvää oikeutta olla maassa, ja jotka aloittavat viestinsä englanniksi jollain "olet tosi kaunis, haluan tutustua sinuun" -avauksilla. Kaikki tutut, joita joku tuntematon mies on lähestynyt netissä, ovat raportoineet niiden olevan tätä osastoa.
Kyllä, olen mies. Selvä homma, jos ne netin kautta tulleet lähestymiset ovat tuollaisia, niin ok, eipä noista ihan kauheasti hyötyä ole.
Mutta ymmärsit varmaan mitä hain takaa. Kertomasi perusteella elämässäsi ei synny käytännössä ollenkaan sellaisia kohtaamisia, jotka voisivat johtaa suhteen syntymiseen. Potentiaaliset miehet eivät lähesty sinua, etkä sinä heitä. Pattitilanne.
Sori, en muistanut kirjoittaa, että olin eri kirjoittaja - en siis ollut se, kenelle vastasit. Kerroin vain oman ja tuttavieni kokemukset netissä tapahtuvista lähestymisistä. En toki tiedä oliko tuo toinen kirjoittaja tarkoittanut noita samantyyppisiä vai jotain muuta. Onhan sitten toki Tinderin liukuhihnatykkäykset - miehet laittavat tykkäyksen ja moikkauksen jokaiselle naiselle, vaikka eivät oikeasti ole kiinnostuneitakaan. Näistä tosin ei itselläni ole kokemusta.
Jos naista toistuvasti lähestytään tosielämän puolella kiinnostuneiden miesten toimesta, niin ymmärrän täysin miksi tällainen nainen ei halua Tinderiin mennä. Tinder on epämiellyttävä paikka, ja kun kerran vientiä on muutenkin, niin miksi ihmeessä mennä tinderiin
Mutta mites ne naiset joita ei normaalisti lähestytä kadulla, harrastuksissa, töissä jne. Mitä muita vaihtoehtoja heillä on, kuin mennä tinderiin?
Ehkä toinen vaihtoehto voisi olla että he alkaisivat itse lähestyä miehiä tosielämän puolella, mutta eipä sekään nyt taida olla realistinen ajatus. Vai tunteeko kukaan sellaisia sinkkunaisia, joiden voisitte kuvitella pystyvän tuohon?
En vastustanutkaan Tinderiä - kyllähän siihen syynsä on, miksi sinne mennään. Mutta ei se syy naisen kohdalla ole se, että hnä olisi "niitä naisia joita ei lähestytä". Valtaosaa naisista ei lähestytä tuolla lailla, mitä kirjoitit. En itse tunne ketään, jota lähestyttäisiin etenkään kadulla, harvemmin harrastuksissa tai töissäkään. Kyllähän harrastuksissa ja töissä jutellaan, mutta on se usein miestenkin puolelta niin, että jos ovat kiinnostuneita, arastelevat tekemään aloitetta ja tunnustelevat mahdollisesti aika pitkäänkin tilannetta.
Voisin kuvitella melkein kaikkien tuttujen naisten lähestyvän kiinnostavia miehiä harrastuksissa ja töissä - kadulla en, koska kadulla tuntemattomien lähestyminen ei kuulu meidän kulttuuriin ja totuttuihin sosiaalisiin käytäntöihin. Sen takia varmaan miehetkään eivät tee niin. Itse olen lähestynyt aina, jos olen ollut kiinnostunut - mikä ei tarkoita tietenkään sitä, että siitä aina olisi mitään seurannut. Sen sijaan itselleni on käynyt useammin kuin kerran niin, että mies ei ole itse lähestynyt, vaikka on ollut kiinnostunut/ihastunut.
Jos jollain on nyt sellainen harhakäsitys, että naisia jatkuvasti lähestytään esim. treffimielessä tai miehet muuten antavat ymmärtää olevansa kiinnostuneita, niin koittakaa nyt uskoa, että ei tällaista ole. En tunne yhtäkään naista, jolla olisi tuollaista.
"Voisin kuvitella melkein kaikkien tuttujen naisten lähestyvän kiinnostavia miehiä harrastuksissa ja töissä"
Sinkkunaiset joita tunnen, eivät ainakaan minun tietääkseni lähesty miehiä käytännössä ikinä.
Yleisesti ottaen, sellaiset naiset jotka kykenevät ja uskaltavat oma-aloitteisesti lähestyä miehiä, ovat käsittääkseni hyvin harvinaisia.
Saatan olla väärässäkin. Korjatkaa joku jos olen ihan pihalla.
Katselepa tarkemmin sellaista hienovaraisempaa lähestymistä.
Niin, kyllähän se tiedetään että naiset "vinkkaavat" miehille jotenkin, että nyt on sopivaa lähestyä. Ja se joko pitää paikkansa tai sitten ei. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun meikäläinenkin on noihin vinkkauksiin mennyt, ja naisen ainoa tarkoitusperä olikin päästä antamaan pakit. Mies tuossa joutuu joka tapauksessa sen varsinaisen työn tekemään.
Millaisesta vinkkauksesta nyt puhut?
Esim. pitkiä jatkuvia pitkiä katseita ja hihasta nykäisyjä ohi mennessä on käytetty.
No eiväthän nuo miestä mihinkään velvoita, eli jos nainen ei kiinnosta, voi nuo ignooratakin täysin. Sitten taas jos on kiinnostunut naisesta, olisi mies ehkä toiminut joka tapauksessa.
Niin, eivät velvoitakaan, mutta selviä merkkejä nuo silti jostain ovat. Mutta monesti lopputulos on ollut suorat pakit, eli omaa itsetuntoahan noilla on vaan buustattu.
Kuulostaa erikoiselta. Ja ikävää, että jotkut noin toimivat. Itselleni vaikea kuvitella, että kukaan aikuinen toimisi noin, enkä pysty kuvittelemaan, että kukaan tuntemani nainen tekisi noin, mutta onhan ihmisiä tietysti moneen junaan.
En jaksanut lukea kommentteja, mutta ap:n kysymykseen: miehet luulevat, että deittailussa onnistuminen tarkoittaa seksin saamista, mikä usein ei ole naisella tavoitteena.
Näin ollen miehet kuvittelevat, että deittailu on naisille helppoa (koska peeenistä tarjoavia miehiä tunkee ovista ja ikkunoista) eivätkä ymmärrä sitä, että nainen ei kaipaa tällaista "deittailua".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin, mutta naisilla silti on ihan ok mahdollisuus löytää kumppani. Ujon ja hiljaisen miehen taas lähes mahdotonta. Harva asia karkoittaa naiset yhtä tehokkaasti, kuin ujo ja hiljainen mies, ellei nyt sitten näytä mallilta.
Voi rakas lapsi, entä jos lopettaisit noiden pelimiesten käsikirjojen ja laasasten lukemisen ja niihin uskomisen.
Itse asiassa, tuo pitää täysin paikkansa.
Parisuhteissa on yliedustus pienituloisista naisista ja suurituloisista miehistä, joka ei selity miesten ja naisten tuloerolla eikä sillä että naiset jäävät kotiin hoitamaan lapsia. Ja lähde oli tilastokeskus.
Sen huomaa myös että on paljon naisia joilla ei ole juuri ystäviä, mutta heillä on silti miesystävä. Toisin päin kaverittomista miehistä valtaosa on naisettomia.
Sama pätee "avuttomiin" naisiin vs miehiin. Avuttomat naiset löytävät miehiä, avuttomat miehet eivät löydä naisia.
Mieheltä vaaditaan kaikilla sektoreilla enemmän. Ja nimenomaan mies ei saa alittaa naista juuri missään, vaan miehen on oltava parisuhteessa se vahvempi ja kykenevämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa, tuo pitää täysin paikkansa.
Parisuhteissa on yliedustus pienituloisista naisista ja suurituloisista miehistä, joka ei selity miesten ja naisten tuloerolla eikä sillä että naiset jäävät kotiin hoitamaan lapsia. Ja lähde oli tilastokeskus.
Sen huomaa myös että on paljon naisia joilla ei ole juuri ystäviä, mutta heillä on silti miesystävä. Toisin päin kaverittomista miehistä valtaosa on naisettomia.
Sama pätee "avuttomiin" naisiin vs miehiin. Avuttomat naiset löytävät miehiä, avuttomat miehet eivät löydä naisia.
Mieheltä vaaditaan kaikilla sektoreilla enemmän. Ja nimenomaan mies ei saa alittaa naista juuri missään, vaan miehen on oltava parisuhteessa se vahvempi ja kykenevämpi.
Sehän on miesten oma valinta ja miesten oma syy, jos eivät vaadi naispuolisilta kumppaneiltaan mitään.
Jos nainen on mukava, ystävällinen ja suht normaalit elämäntavat, niin luulen että sellainen nainen löytää suht helposti seuraa. Eikä tarvii olla mikään missi.
Ja miehille pätee ihan sama.
Ugh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ottaa sitten paremmat neuvot täältä vauvapalstalta?
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on mukava, ystävällinen ja suht normaalit elämäntavat, niin luulen että sellainen nainen löytää suht helposti seuraa. Eikä tarvii olla mikään missi.
Ja miehille pätee ihan sama.
Ugh.
No ei päde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että ne Laasasen teoriat perustuvat muiden tutkimuksiin? Siinä kirjassa on ne lähteet esitettynä. Niitä asioita on tutkittu. Aivan ihmeellinen tiedevastaisuus tässäkin selvässä asiassa, kun se ei satukaan sopimaan omaan agendaan. Anna kun arvaan: uskot kuitenkin vaikkapa virallisiin ravintosuosituksiin kuin mustaan kiveen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla lällainen pakkeja antava mies. Olen mielestäni aika keskiverto, ekalla kierroksella, 30v naimisissa oleva 53v mies. En ole missään seurahaku yms. palveluissa. Matkustelen työn vuoksi paljon ympäri suomea. Haasteena on jatkuvasti yöseuraa hakevat naiset. Viimeisen 20v aikana vain mutama nainen on perääntynyt, kun on huomannut sormuksen sormessa. En voi mennä illalla baariin. Inhoan junia tai lentokoneita kun lähes poikkeusetta mukavan matkaseuran tai baari rupattelun jälkeen ehdotellaan jatkoja... ja sormukset edes molempien kädessä ei estä ehdotteluja. Pahimmillaan toinen osapuoli loukkaantuu kun annan "pakit"
Tein edellisessä työpaikassani jonkin verran matkatöitä. Harvoin tuli mentyä hotellin baariin, mutta joskus sitäkin tapahtui. En koskaan katsellut siellä olevia miehiä sillä silmällä, onko heillä sormus vai ei. En pysty jälkeen päin edes luomaan minkäänlaista mielikuvaa, oliko jollain. Kun viettää viikon vieraalla paikkakunnalla, on kolunnut jo näyttelyt ja käynyt kenties teatterissa tai elokuvissa, sitä kaipaa ihan vain juttuseuraa.
Erittäin vaikea uskoa, että sinullekaan olisi oikeasti ehdoteltu jatkoja, tai sitten olet rupatellut naisten kanssa, jotka ovat siellä baarissa, ravintolavaunussa tai lentokoneessa ottaneet useammankin alkoholiannoksen.
Tai töissä. Siis maksullisina naisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että ne Laasasen teoriat perustuvat muiden tutkimuksiin? Siinä kirjassa on ne lähteet esitettynä. Niitä asioita on tutkittu. Aivan ihmeellinen tiedevastaisuus tässäkin selvässä asiassa, kun se ei satukaan sopimaan omaan agendaan. Anna kun arvaan: uskot kuitenkin vaikkapa virallisiin ravintosuosituksiin kuin mustaan kiveen?
Lähteisiin perustuvat myös jotkut villeimmät salaliittoteoriat, holokaustikieltäjien väittämät jne. Aluksi päätät vaan, mikä on teoria jonka haluat todistaa oikeaksi, ja sitten sen perusteella valikoit vaan lähteesi. Ei se tee siitä tiedettä. Itseasiassa valintaharhan mahdollisuus on suuri.
Vaikeudet tuntuu olevan sukupuolilla vähän erilaiset. Naiset tuskailee kun sitä sopivaa miestä ei löydy, vaikka niitä seksinnälkäisiä häntäheikkejä tunkee muuten joka tuutista. Miehet taas tuskailee kun ei naisilta saa niin minkäänlaista vastavuoroista huomiota keneltäkään. Niidenkin naisten jotka väittävät, ettei ketään miestä kiinnosta ongelma paljastuu lopuksi juuri tuoksi samaksi, että niitä itseä kiinnostavia miehiä ei kiinnosta ja ns. rumia miehiä pörrää ympärillä laumoittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittailu ei ole helppoa ainakaan ylipainoisena naisena. Seuraksi olisi tarjolla lähinnä afrikkalaistaustaisia miehiä ja kyseinen ulkonäkö ei vetoa minuun tippaakaan tai vastaavasti eläkeikää kolkuttelevia miehiä, jotka eivät myöskään vetoa. Tällä hetkellä en siis deittaile. Parempi laihduttaa ja laittaa itsensä kuosiin ja kokeilla, josko sitten kiinnostuisivat hekin, jotka kiinnostavat minua.
Miksi ihmeessä muuttaisit itseäsi miesten takia? Minulla ainakin on se periaate että tällaisena pysyn ja jos muutun, teen sen vain itseni takia. Elän omaa elämääni tyytyväisenä, kuljen omia polkujani. Ja kas, vaikka olen varattu, olisi vientiä vaikka kuinka. Se on kuulemma se itsevarmuus.
Eli ohjeesi hänelle on: "älä sisko kehitä itseäsi millään tavalla siihen suuntaan, että saisit miehen".
Miksi nainen jolla on jo kumppani, antaa noin surkeita ja tuhoisia neuvoja naiselle, jolla ei vielä sitä kumppania ole? Haluatko tietoisesti pilata tuon naisen loputkin mahdollisuudet päästä parisuhteeseen?
Olen eri, mutta olen kyllä samaa mieltä, että tiettyjen perusasioiden jälkeen (käytöstavat, hygienia jne.) on mielekkäämpää pyrkiä itselleen mukavaan ja mielenkiintoiseen elämään, mm. kehittämällä itseään, kuin sanoa itselleen, että olet huono ja kelpaamaton, sinun on muututtava. Ja vielä pahimmassa tapauksessa ajatella, että nyt laihdutin x kiloa ja kävin parturissa, nythän on jukoliste kelvattava tai teissä kaikissa on jotakin vikaa.
Se, että oma peilikuva tuntuu ihan mukiinmenevältä, on tietenkin kaikin puolin hyvä asia. Sen pitäisi silti näyttää omalta, eikä miltään tarkoitushakuisesti pystytetyltä tilapäiseltä kulissilta.
Jos miehet ajattelisivat noin, suurin osa ei koskaan saisi naista.
Tämä on naisten asenne: olen mikä olen, tule ottamaan. Jos en kelpaa tällaisena, olen mieluummin ilman.
Miehen on opittava ottamaan, ja se on tehtävä juuri oikealla tavalla. Miehen on samanaikaisesti oltava päättäväinen ja maskuliininen, mutta myös supliikki ja sulava, ja sopivan herkkä juuri oikeassa paikassa.
Sulta on ehkä jäänyt huomaamatta, että yhteiskunta, miehet ja 'yleinen mielipide' nyt kohdistaa naisiinkin muutamia vaatimuksia...
Näinkö on?
Naisten mukaan ylivoimainen ykkösvaatimus on se, ettei nainen saisi olla ylipainoinen.
Prismatestin perusteella ei näytä siltä että vaatimuksilla olisi juurikaan merkitystä.
ps. kumpi on helpompaa.
a) laihduttaminen normaalipainoiseksi, vähän meikkiä, sopivat vaattteet, käyttäytyminen joka ei muistuta merimiehiä
b) geenien muuttaminen jälkikäteen jotta saisi lisää pituutta (naisten suosima pituus keskimäärin 186,5cm vs miesten todellinen keskipituus 179cm), luuston muokkaaminen oikeanlaiseksi (leveät hartiat voimakkaat leukaperät), menestyminen uralla muihin miehiin verrattuna, johtoasema muihin miehiin verrattuna, sosiaalinen taitavuus muihin miehiin verrattuna, perusluonne vahva mutta lempeä, soidinmenoissa taitava olematta pelimies, seksissä dominoiva ja raju mutta hellä ja huomioiva, käden taidot mutta asiantuntijatyössä, lihaksikas mutta lihakset hankittu työllä vaikka ei tee ruumiillista työtä elääkseen, menomies mutta perhemies, jännittävä mutta vakaa, moderni ja tasa-arvoinen mutta vanhan ajan herrasmies, jne.
?
Tositarina:
Kävin treffeillä ja nainen alkoi haukkumaan exäänsä, joka oli kysynyt tykkäisikö tämä alkaa kuntoilemaan hänen kanssaan.
Nainen tulkitsi tämän vihjaukseksi että hän oli ylipainoinen (niin kuin olikin, +20kg).
Nainen oli sitä mieltä ettei mieskään ollut mikään Jason Momoa vaan lyhyt ja liian hintelä, ja vatsassakin oli hieman pehmeyttä niin eivät vatsalihakset todellakaan näkyneet.
Sehän olikin ihan sama asia. Normaalipaino vs Jason Momoan geenit ja kilpauimarin kondis...
Suomeksi. Olen varaton ukko joka joutuu tyytymään. Ole huoleti. On meitäkin keitä ei kiinnosta vaivautua äitiä kaipaavien miesten hyväksi.
Mielenkiintoista kuinka myönnät että nainen vaatii hoikkuuden vastapainoksi rahaa.
Aika monet naiset palstalla ovat yrittäneet kiistää tätä tosiasiaa.
Vaikea taas keksiä autistisempaa lausetta.
Niin.
Nainen kirjoittaa että mies joka haluaisi normaalipainoisen naisen, on varaton ja siksi joutuu tyytymään ylipainoiseen naiseen.
-> Go girl! Juuri noin!Mies sanoo saman asian.
-> Autisti!!! Höpönlöpöä!121212 oli oikeassa. Teille naiselle ei ole mitään väliä sillä mitä sanotaan, vain sillä miten sanotaan ja kuka sanoo.
Mitä miehistä saa? Päänsäryn. Kulut nousee, v!tutus kasvaa. Orkkuja lähtee tehokkaammin satisfyerilta. Naisille yritetään myydä hattaran täytteistä mielikuvaa parisuhteista. Todellisuudessa suhteesta jää käteen tyhjäksi kaluttu luu.
Kuka sellaista mielikuvaa myy?
Te itse odotatte että parisuhteen pitäisi olla hattaran täytteinen ja miehen täydellinen.
Samalla te itse lihotte ja lakkaatte panostamasta naisellisuuteen, ette viitsi olla mukavia, lakkaatte haluamasta seksiä ruuhkavuosien aikana/vaaditte tip top puitteita ennen kuin seksi maistuu, jne. Ja kun mies sanoo pettyneensä, teidän vastauksenne on "haloo kyllä täysijärkinen ymmärtää että romanssi on silloin alussa ja sitten alkaa arki!!!1".
Niin harvalla miehellä on varaa edustusrouvaan. Pysyisitte niissä maksullisissa.
Löytyykös täältä emäntää joka tulisi lauantaina selänpesijäksi ja makkoomaan?
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Missä on fiksut, omillaan toimeen tulevat ja kivat miehet, jotka haluaa sitoutua yhteen ihmiseen?
Naimisissa
Lisään vielä erittäin tärkeän kriteerin: katseenkestävät miehet. Naimisissa tosiaan. Joka ikisen sen harvan kerran kun jokin mies on säväyttänyt, niin sormus on jo sormessa. Naisilla on ihan sama maku. Treffipyyntöjä satelee aina niiltä jotka eivät kiinnosta pätkääkään.
Ja taas oli arvioitu oma taso liian korkeaksi. Ja taas ihmetellään että mikä ihme siinä on kun ei natsaa.
Vierailija wrote:
On vaikeaa, voin todeta itseni ja muutaman ystäväni kautta asian. Olen itse johtamassa asemassa työelämässä, huolehdin itsestäni, treenaan ja liikun, matkustelen, ulkonäkökin on kohdallaan. No mitä tässä on viiden vuoden aikana jäänyt käteen eron jälkeen? Yksi pidempi suhde, jossa mies petti . Muuten viestiä pukkaa varatuilta tai niiltä, jotka haluavat vain tapailusuhteen. En minä ala kenenkään pussientyhjennys-alustaksi vaikka kuinka kehuisivat. Missä on fiksut, omillaan toimeen tulevat ja kivat miehet, jotka haluaa sitoutua yhteen ihmiseen?
Kyllähän niitä miehiä on Suomi pullollaan, mutta sinä et näe niitä, ja swaippaat ne heti sivuun vaikka se olisi sinun nenän edessä kuin tarjottimella. Hyvin tyypillistä. Jossain nurkan takana on odottamassa se parempi. Eikö?
Naisilla on suuri etu deittailussa.
Eli meikkaus.
6 tason naisesta meikillä 7,5 tasoon.
8 tasosta jopa 9,5 naamaan.
Noin helppoa se on naisilla nostaa tasoaan.
Aikaa menee 5...15 mins.
Eivät. Noitten parissa askartelevat vain omassa kuplassaan elävät inkel- ätmit, joiden naiskontaktit rajoittuvat lähikaupan kassaan ja av- palstaan.