Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset luulevat että deittailu naisena on helppoa

Vierailija
02.03.2023 |

Miehet eivät edes katso minuun päin, eivätkä keskustele. Sanovat että parempi kun ei enään tavata.

Kommentit (1410)

Vierailija
401/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hiljattain sinkkuuntunut, enkä yksinkertaisesti jaksa treffailua, deittailua, enkä suostu harrastamaan seksiä muuten kuin vakiintuneessa suhteessa. Tiedän miten huono miestarjonta on, joten en aio edes yrittää. Tällä kertaa miehet saa tehdä jotain saadakseen mun huomion. No, eihän ne tee mitään, jotain yksin taidan jäädä. 😅😅😅😭

Minun on valitettavasti todettava miehenä ihan sama asia monesta naisesta. Suurin osa on sellaisia että minulle ei ole niistä mitään iloa eikä hyötyä. Ei mitään positiivista annettavaa minun elämään ja pärjään elämässäni oikein hyvin myös poikamiehenä. Jos hyvä nainen sattuu kohdalle, niin miksipä ei, mutta minkäänlainen haku ei ole päällä enkä itse lähesty ketään naista tapaamis mielessä.

Naiset saa tehdä aloitteet, mutta minä päätän jatkon.

Minä taas naisena en tee aloitetta. En tarvitse välttämättä miestä. On esim. kiinnostavia käsityöharrastuksia kuten neulominen, josta tykkään ja voin keskittyä vain siihen.

Harrastat varmaan paljon muitakin "käsitöitä".

Onks se sulta pois?

Vierailija
402/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hiljattain sinkkuuntunut, enkä yksinkertaisesti jaksa treffailua, deittailua, enkä suostu harrastamaan seksiä muuten kuin vakiintuneessa suhteessa. Tiedän miten huono miestarjonta on, joten en aio edes yrittää. Tällä kertaa miehet saa tehdä jotain saadakseen mun huomion. No, eihän ne tee mitään, jotain yksin taidan jäädä. 😅😅😅😭

Miksi haluat antaa huomiota huonoille miehille? Miksi haluat että ne tekee töitä sun eteesi?

Ilmaisin itseäni huonosti. Viimeksi ollessani sinkku, kävin varmaan tuhansilla treffeillä, kunnes löysin jonkun jokseenkin normaalin. No hänkin osoittautui pettäjäksi ja on valehdellut muustakin. En jaksa nähdä vaivaa. Miehet saa lähestyä minua jos haluaa, mutta itse en aio lähteä enää aktiivisesti treffailemaan, koska se käy suorastaan työstä.

Ihmettelen kyllä miten tuo kumppanin saanti voi olla joillekin niin haastavaa. Muutama ystävätär päätyi eron jälkeen takaisin sinkkumarkkinoille hiljattain, eikä heillä kovin montaa kuukautta mennyt kun oli jo uudet miehet kainalossa (Tinderistä). Ja nämä miehet vaikuttavat ihan mukiinmeneviltä tapauksilta, mitä nyt olen vierestä seurannut. Ovat mukavia, ammatti löytyy, miellyttävän näköisiä etc.

Te jotka käytte "tuhansilla" (tarkoitit varmaan sadoilla) treffeillä eikä mitään jää käteen: miten te teette tuon? Miten tuollaisessa voi edes onnistua?

Mä taas en ymmärrä miten jotkut löytää nopeasti, koska itseeni ihastuu max yksi mies 10 vuodessa. Eli mistä nämä nopeasti pariutuvat löytävät yhden tai jopa useamman miehen tai naisen joka haluaa aloittaa parisuhteen??

Tämä on aivan avaruustiedettä itselleni, kun saan aina kuulla että mies ei halua jatkaa tutustumista, ei ole kipinää, ollaan kavereita, en pidä sinusta romanttisesti mutta hei onko toi sun kaveri sinkku (tositarina tämä viimeinenkin :D)... Ja olen siis sosiaalinen, iloinen luonne ja olin erittäin aktiivinen pyytämään miehiä treffeille etenkin vuodet 25-35, koska elättelin haaveita perheestä.

Kun kukaan ei kiinnostu, niin ei silloin parin löytäminen vain ole mitenkään mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten kun ikää on 40 eikä enää osteta yhteistä asuntoa eikä tehdä lapsia. Mitä järkeä parisuhteessa on. Siivoat miehen omistamaa asuntoa, joka menee perinnöksi sen lapsille. Ei kiitos.

Mielummin naisena asun yksin vaikka vuokra-asunnossa ja laitan joulukuuseen ne valot, vaikka ne on paskat lamput ja täysin väärin laitettu. On hiljaista eikä kukaan huomauta mistään.

Vierailija
404/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten kun ikää on 40 eikä enää osteta yhteistä asuntoa eikä tehdä lapsia. Mitä järkeä parisuhteessa on. Siivoat miehen omistamaa asuntoa, joka menee perinnöksi sen lapsille. Ei kiitos.

Niin, en ymmärrä tuollaista ajattelua. Me teimme mieheni kanssa nelikymppisinä lapsen ja ostimme perheasunnon. Kummallakaan ei ollut aikaisempia lapsia.

Vierailija
405/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on mielenkiintoinen näkemys parisuhteesta.

Itse saan omasta suhteestani enemmänkin hyvää seuraa, kosketusta ja turvallisuutta. Jopa siivoaminen on ihan ok puuhaa, kun sitä tekee sellaisen miehen kanssa, jota rakastaa.

Vierailija
406/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on valitettavasti todettava miehenä ihan sama asia monesta naisesta. Suurin osa on sellaisia että minulle ei ole niistä mitään iloa eikä hyötyä. Ei mitään positiivista annettavaa minun elämään ja pärjään elämässäni oikein hyvin myös poikamiehenä. Jos hyvä nainen sattuu kohdalle, niin miksipä ei, mutta minkäänlainen haku ei ole päällä enkä itse lähesty ketään naista tapaamis mielessä.

Minä taas naisena en tee aloitetta. En tarvitse välttämättä miestä. On esim. kiinnostavia käsityöharrastuksia kuten neulominen, josta tykkään ja voin keskittyä vain siihen.

Täällä myös neuloja! Neulominen on niin paljon hauskempaa kuin deittailu - ja tyydyttävämpää kuin seksi. Lopputulos ei käytännössä koskaan petä, aina saa mitä haluaa :D. Samaa ei voi sanoa parinetsintäprosessista!

Neulominen myös yhdistää ihmisiä, ja neuloja voi löytää uusia ystäviä kerhoista ja tapahtumista. Myös somessa on positiivinen, kannustava yhteisö. Eikä neule (tai toinen neuloja) ole vielä koskaan haukkunut vartaloani, arvostellut sänkytaitojani, ghostannut, valehdellut, pettänyt, käyttänyt hyväkseen...

Kuvailet hyvin miksi nuoret miehet keskittyy pelaamiseen eivätkä äitiensä pettymyksesi mieti naisia.

Vierailija
407/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, en ymmärrä tuollaista ajattelua. Me teimme mieheni kanssa nelikymppisinä lapsen ja ostimme perheasunnon. Kummallakaan ei ollut aikaisempia lapsia.

Niin, mutta jos miehellä on jo lapsia niin se asunto menee sen lapsille ja olet vain ilmainen siivooja. Hyvässä lykyssä asunnossa on ex-vaimon valitsemat keittiökaapit ja muut jutut.

Vierailija
408/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse saan omasta suhteestani enemmänkin hyvää seuraa, kosketusta ja turvallisuutta. Jopa siivoaminen on ihan ok puuhaa, kun sitä tekee sellaisen miehen kanssa, jota rakastaa.

Aika moni mies haluaa sellaista seksiä mistä en itse niin tykkää.

Vierailija
409/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös neuloja! Neulominen on niin paljon hauskempaa kuin deittailu - ja tyydyttävämpää kuin seksi. Lopputulos ei käytännössä koskaan petä, aina saa mitä haluaa :D. Samaa ei voi sanoa parinetsintäprosessista!

Neulominen myös yhdistää ihmisiä, ja neuloja voi löytää uusia ystäviä kerhoista ja tapahtumista. Myös somessa on positiivinen, kannustava yhteisö. Eikä neule (tai toinen neuloja) ole vielä koskaan haukkunut vartaloani, arvostellut sänkytaitojani, ghostannut, valehdellut, pettänyt, käyttänyt hyväkseen...

Kuvailet hyvin miksi nuoret miehet keskittyy pelaamiseen eivätkä äitiensä pettymyksesi mieti naisia.

Jep, ymmärrän täysin miksi myös pelaaminen (tai mikä tahansa harrastus) on hauskempaa kuin deittailu. T. Tuo neuloja

Vierailija
410/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla miehistä on äiti joka puuttuu joka asiaan eikä mies sano yhtään mitään.

En halua mennä yhdenkään miehen äidin luo kylään kuulemaan, että minulla on liian lyhyt hame tai väärä hiusmalli, liian pitkä varmaan.

Olen kyllästynyt tähän arvostelu ja määräily yhteiskuntaan eikä parisuhde siksikään kiinnosta.

Vierailija
411/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat antaa huomiota huonoille miehille? Miksi haluat että ne tekee töitä sun eteesi?

Ilmaisin itseäni huonosti. Viimeksi ollessani sinkku, kävin varmaan tuhansilla treffeillä, kunnes löysin jonkun jokseenkin normaalin. No hänkin osoittautui pettäjäksi ja on valehdellut muustakin. En jaksa nähdä vaivaa. Miehet saa lähestyä minua jos haluaa, mutta itse en aio lähteä enää aktiivisesti treffailemaan, koska se käy suorastaan työstä.

Ihmettelen kyllä miten tuo kumppanin saanti voi olla joillekin niin haastavaa. Muutama ystävätär päätyi eron jälkeen takaisin sinkkumarkkinoille hiljattain, eikä heillä kovin montaa kuukautta mennyt kun oli jo uudet miehet kainalossa (Tinderistä). Ja nämä miehet vaikuttavat ihan mukiinmeneviltä tapauksilta, mitä nyt olen vierestä seurannut. Ovat mukavia, ammatti löytyy, miellyttävän näköisiä etc.

Te jotka käytte "tuhansilla" (tarkoitit varmaan sadoilla) treffeillä eikä mitään jää käteen: miten te teette tuon? Miten tuollaisessa voi edes onnistua?

Helppoa kauniille/komeille, hoikille ja menestyneille, heille riittää ottajia jonoksi asti oli sukupuoli mikä tahansa. Vähäpätöisemmille taviksille tilanne ihan eri, etenkin jos ei ole naamasta mikään missi tai ylipainoa kertynyt. Ja se on vaan fakta, että miehet ovat pinnallisempi ja kiinnittävät toisen ulkonäköön naisia enemmän huomiota.

Vierailija
412/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä miehiä jotka jyrää kaikkien naisten mielipiteiden yli. Joten ei mitään johtajaa.

Ja jos keksin jotain niin en halua kuulla mitään tyhmä idea juttuja. Tai kuinka minä taas valitsin huonosti.

Just, ostat vaikka lampun niin mies alkaa sanoa, että miksi sinä nyt noin huonolaatuisen lampun ostit.

Eli haluaa murentaa naisen itsetunnon. Pelkkää haukkumista ja arvostelua koko suhde, kun mies tietää kaikki asiat aina paremmin.

Mielummin yksin.

Haluaako joku kertoa millaisia kokemuksia miehillä on jos ne menevät ostamaan jonkin näkyvän sisustuksellisen esineen keskustelematta naisen kanssa asiasta?

Kaikki naiset siis haluavat murentaa miehen itsetunnon? Pelkkää haukkumista ja arvostelua koko suhde, kun nainen tietää kaikki asiat aina paremmin.

Just tuo sinun matkimis touhu on yksi naisia ärsyttävä asia. Sinun kanssa ei voi keskustella yhtään mistään järjevästi.

Matkimista?

Haukutte miehiä ja kun teille kertoo että syyllistytte aivan samaan niin vingut että se ärsyttää.

Sääli

Vierailija
413/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta jos miehellä on jo lapsia niin se asunto menee sen lapsille ja olet vain ilmainen siivooja. Hyvässä lykyssä asunnossa on ex-vaimon valitsemat keittiökaapit ja muut jutut.

Ainoat asiat mitä ajattelet, on miehen asunnon saaminen, ja se että kuka siivoaa. Olet kyllä aikamoinen lisko.

Miten olisi rakkaan ihmisen läheisyys? Kosketus? Seksi? Yhteinen tekeminen? Onko näillä mitään arvoa sinulle? Oletko ikinä ollut rakastunut, tai edes ihastunut keneenkään?

Vierailija
414/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppoa kauniille/komeille, hoikille ja menestyneille, heille riittää ottajia jonoksi asti oli sukupuoli mikä tahansa. Vähäpätöisemmille taviksille tilanne ihan eri, etenkin jos ei ole naamasta mikään missi tai ylipainoa kertynyt. Ja se on vaan fakta, että miehet ovat pinnallisempi ja kiinnittävät toisen ulkonäköön naisia enemmän huomiota.

"Ja se on vaan fakta, että miehet ovat pinnallisempi ja kiinnittävät toisen ulkonäköön naisia enemmän huomiota."

Ei se kyllä mikään fakta ole. Väitän omaan elämänkokemukseen perustuen että naiset ja miehet ovat pohjimmiltaan aivan yhtä pinnallisia.

Vierailija
415/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ymmärrän täysin miksi myös pelaaminen (tai mikä tahansa harrastus) on hauskempaa kuin deittailu. T. Tuo neuloja

Nainen neulomassa = itsenäinen, rohkea nainen joka ei tarvitse miehiä.

Mies pelaamassa = säälittävä reppana, syrjäytynyt, hikiyksiössä, ei saisi naista edes rahasta

Mutta palstalla ja yhteiskunnassa ei ole miesvihaa.

Vierailija
416/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin naisena asun yksin vaikka vuokra-asunnossa ja laitan joulukuuseen ne valot, vaikka ne on paskat lamput ja täysin väärin laitettu. On hiljaista eikä kukaan huomauta mistään.

Vaikka miehellä olisi miljardin euron asunto niin se menee sen lapsille. Korkeintaan olet ilmaissiivooja ja mies huomauttaa, jos olet ostanut sinne kotiin jonkun huonolaatuisen tavaran.

Eli siis mielummin siivoan pienen vuokrakaksion, jossa on vain omat tavarat ja se on helposti siivottu.

Vierailija
417/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska lähes jokainen nainen saa halutessaan seksiä, jos ei ole liian kranttu. Suuri osa miehistä ei saa seksiä, vaikka ei rima korkealla olisikaan.

Edelleen. Nainen ei miehen kanssa lähellekään aina saa seksiä. Nainen ehkä saa olla läsnä, kun mies saa seksiä, mutta millä tavalla se on sinusta naisen näkökulmasta hyvä asia?

Jos lähtökohtainen asenne on jo tuo, niin varmaan saa ruikuttaa loputtomiin.

Ei kyse ole asenteesta vaan väittämästä että nainen saa aina seksiä. Vastaa siiheen. Saako? Vai onko nainen paikalla kun mies runkkaa?

Nainen saisi aina seksiä, mutta ei välttämättä siltä mieheltä jolta itse haluaa. Helpottaako?

Miksi tuo väite on edes mennyt niin pahasti sun ihon alle että jankkaat aiheesta koko viikonlopun raivoisasti toisia haukkuen?

Ei tarvitse vastata, näemme kaikki että olet pelkkä in cel jota ahdistaa se, että kello käy eikä oma taso riitä säälliseen mieheen vaikka äiti lupasi sellaisen.

Sitten saa mieskin aina seksiä halutessaan. Sen kun ei tarvitse olla sellaista että mies siitä mitään nautintoa itse saisi. Joten jokainen saa aina seksiä, hyvä uutinen monille.

Vierailija
418/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoat asiat mitä ajattelet, on miehen asunnon saaminen, ja se että kuka siivoaa. Olet kyllä aikamoinen lisko.

Miten olisi rakkaan ihmisen läheisyys? Kosketus? Seksi? Yhteinen tekeminen? Onko näillä mitään arvoa sinulle? Oletko ikinä ollut rakastunut, tai edes ihastunut keneenkään?

Niin, no miten se mies ajatteleen, kun hänellä on se asunto, eihän hän ole silloin se huonommassa asemassa oleva osapuoli.

Niin, miehet ei voi oikein tarjota uudelle naiselle mitään eli ovat samassa asemassa kuin muut miehet.

Vierailija
419/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos.

Toivottavasti et ole ainoa Suomalainen nainen kuka kykenee noin järkevään ajatteluun.

Pitkästä aikaa tuli järkevä nais kommentti jossa oli myös sydäntä mukana.

Vierailija
420/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no miten se mies ajatteleen, kun hänellä on se asunto, eihän hän ole silloin se huonommassa asemassa oleva osapuoli.

Niin, miehet ei voi oikein tarjota uudelle naiselle mitään eli ovat samassa asemassa kuin muut miehet.

Mikä yhteinen tekeminen? Joku ärsyttävä hiihtolenkki tai mennään tekemään puita miehen mökille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme