Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset luulevat että deittailu naisena on helppoa

Vierailija
02.03.2023 |

Miehet eivät edes katso minuun päin, eivätkä keskustele. Sanovat että parempi kun ei enään tavata.

Kommentit (1410)

Vierailija
361/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on moninkertainen määrä miehiä naisiin verrattuna, mutta kun jättää pois varatut, pelkän seksin vonkaajat, väärän ikäiset, liian kaukana asuvat, elämänkoululaiset, kuvattomat, tekstittömät ja ne joiden kuvissa tai tekstissä on joku itselle merkittävä turn off ominaisuus, niin montako jää? Ja jos mätsi ei sitten vastaa mitään,tai viestiminen on väkinäistä haastattelua.

Tai jos viestittely sujuukin, treffejä ei saada sovittu mitenkään. Ja tämä on sitten vissiin helppoa.

Kokemuksesta voin sanoa, että Helsingin alueella jäljelle jää 2 miestä. 2, jotka haluavat parisuhteen ja ovat täysijärkisiä sinkkuja. 😂

Eiköhän tuollaisia miehiä ole todellisuudessa Helsingissä useita tuhansia. Toki varmaan vain kaksi heistä on ulkonäöltään sellaisia, että heidät kelpuuttaisit.

Ei nyt väitetä vastaan. On ihan ymmärrettävää että ko. nainen on käynyt kaikki helsingin sinkkumiehet läpi.

Vierailija
362/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on aina ollut helppoa vaan odotella kosioehdokkaita ja valkata parhaat päältä. Miehen elämä on erilainen ja kaikista miehistä ei ole tähän. Siis iskemään naisia ja olemaan supersosiaalinen. Mutta ei naiset oo ajatellut miesten osalta tätä asiaa, ei kaikki miehet halua ottaa riskejä pakeista ja pettymyksistä. Miehilläkin on tunteet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on moninkertainen määrä miehiä naisiin verrattuna, mutta kun jättää pois varatut, pelkän seksin vonkaajat, väärän ikäiset, liian kaukana asuvat, elämänkoululaiset, kuvattomat, tekstittömät ja ne joiden kuvissa tai tekstissä on joku itselle merkittävä turn off ominaisuus, niin montako jää? Ja jos mätsi ei sitten vastaa mitään,tai viestiminen on väkinäistä haastattelua.

Tai jos viestittely sujuukin, treffejä ei saada sovittu mitenkään. Ja tämä on sitten vissiin helppoa.

Kokemuksesta voin sanoa, että Helsingin alueella jäljelle jää 2 miestä. 2, jotka haluavat parisuhteen ja ovat täysijärkisiä sinkkuja. 😂

Eiköhän tuollaisia miehiä ole todellisuudessa Helsingissä useita tuhansia. Toki varmaan vain kaksi heistä on ulkonäöltään sellaisia, että heidät kelpuuttaisit.

Siis onhan niitä normaaleja miehiä pilvin pimein, mutta 99% parisuhteessa ja siitä 1%:n sinkkuporukasta ehkä 1% etsii aktiivisesti kumppania ihan vakavaan suhteeseen. Eli todennäköisyydet laskee aika alas. Ei liity ulkonäköön.

Vierailija
364/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hiljattain sinkkuuntunut, enkä yksinkertaisesti jaksa treffailua, deittailua, enkä suostu harrastamaan seksiä muuten kuin vakiintuneessa suhteessa. Tiedän miten huono miestarjonta on, joten en aio edes yrittää. Tällä kertaa miehet saa tehdä jotain saadakseen mun huomion. No, eihän ne tee mitään, jotain yksin taidan jäädä. 😅😅😅😭

Totesit itse että miehet ovat huonoja. Miksi haluaisit huonoa seuraa, eikö yksin olisi kuitenkin parempi?

Pidätkö yleensäkään edes miehistä, vai voisiko sanoa että enemmänkin inhoat heitä?

Vierailija
365/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä syy on miehen käyttäytymisessä. Itse en halua seurustella tiettyjen ammattien miesten kanssa, koska haluan päättää vapaa-ajalla asioista enkä halua, että mies määräilee tai huomauttelee asioista.

Voisitko mitenkään raottaa salaisuuksien arkkuasi ja kertoa meille nuo ammattiryhmät? Kiinnostaisi, että kuulunko mihinkään niistä.

Ok, esim. johtajat, päälliköt ja poliisi.

Okei. Eli olet luonteeltasi sellainen nainen joka ei kykene vastaanottamaan arvostelua eikä tekemään, jos joku toinen on jotain päättänyt. Onnea vaan onnistuneeseen parisuhteeseen.

Vierailija
366/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset tapaavat luulla, että muiden elämä on vaivatonta ja helppoa ja itselle vaan sattuu kaikki raskas ja vaikea.

En tiedä. Kyllä minun ympärilläni kaikki naiset, siis ihan jokainen, on pariutunut iästä riippumatta. En ole nähnyt kenenkään taistelevan ja valittavan, että: "Tinderistä ei löydy miehiä tai kukaan ei lähde treffeille". Naiset ovat olleet sinkkuja maksimissaan pari kuukautta. En tiedä, onko omalle kohdalle osunut vain ihmisiä, joilla on niin valtavaa tuuria. Mutta näitä ihmisiä on paljon.

Aika samat havainnot itselläni. Lähes kaikki naispuoliset ystäväni ovat naimisissa tai pitkässä suhteessa.

Ja ne pari sinkkunaista jotka tunnen, ovat sinkkuja omasta tahdostaan: aina halutessaan heille kyllä on löytynyt nopeasti seuraa, niin lyhyt- kuin pitkäaikaistakin.

Ei kai tämä olekaan mikään seuranpuutekeskustelu? Vaan keskustelu siitä, miten kamalaa "seuraa" joutuu sietämään löytääkseen edes yhden potentiaalisen normaalin ihmisen, jonka kanssa kemiat kohtaa puolin ja toisin. Kun naiset siis treffailevat löytääkseen tulevan aviomiehensä, jos et sitä tiennyt. Ei huvikseen, koska siitä on hupi kaukana.

Naiset eivät välttämättä ole Tinderissä ollenkaan. Naiset ovat yleensä katsoneet seuraavan miehen jo ennen parisuhteen päättymistä. Näitä miehiä on odottamassa ystävättärien tutuissa, ex-miehen kavereiden kavereissa, työkavereissa ym ym... Harva laatunainen edes tarvitsee mitään seuranhakupalveluita.

Eräs työkaveri kertoi mulle aikoinaan ihan suoraan että jos meillä menee vaimon kanssa sukset ristiin niin hänellä on minulle hyvä ystävätär tiedossa.

Eikös Ylpeys ja ennakkoluulo ja muut vastaavat teokset ole naisten suosiossa? Tiedättekö miehet mikä niissä on kantava teema?

Vierailija
367/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi on poliisi myös vapaa-ajalla ja valtio on alkanut määräämään aika monia puheenaiheita kielletyksi.

Joten helpompaa seurustella jonkun muun kanssa.

Lisäksi, jos poliisi sanoo jostain asiasta niin se tuntuu kyllä 10 kertaa pahemmalta kuin, jos sanojana on joku muu.

Vierailija
368/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hiljattain sinkkuuntunut, enkä yksinkertaisesti jaksa treffailua, deittailua, enkä suostu harrastamaan seksiä muuten kuin vakiintuneessa suhteessa. Tiedän miten huono miestarjonta on, joten en aio edes yrittää. Tällä kertaa miehet saa tehdä jotain saadakseen mun huomion. No, eihän ne tee mitään, jotain yksin taidan jäädä. 😅😅😅😭

Miksi haluat antaa huomiota huonoille miehille? Miksi haluat että ne tekee töitä sun eteesi?

Tämä kuvittelee olevansa jokin suurikin palkinto miehelle.

Vierailija
369/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat antaa huomiota huonoille miehille? Miksi haluat että ne tekee töitä sun eteesi?

Ilmaisin itseäni huonosti. Viimeksi ollessani sinkku, kävin varmaan tuhansilla treffeillä, kunnes löysin jonkun jokseenkin normaalin. No hänkin osoittautui pettäjäksi ja on valehdellut muustakin. En jaksa nähdä vaivaa. Miehet saa lähestyä minua jos haluaa, mutta itse en aio lähteä enää aktiivisesti treffailemaan, koska se käy suorastaan työstä.

Vierailija
370/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onhan niitä normaaleja miehiä pilvin pimein, mutta 99% parisuhteessa ja siitä 1%:n sinkkuporukasta ehkä 1% etsii aktiivisesti kumppania ihan vakavaan suhteeseen. Eli todennäköisyydet laskee aika alas. Ei liity ulkonäköön.

Mistähän ihmeestä se sitten johtuu, että miehet eivät halua naisen kanssa pysyvään vakituiseen parisuhteeseen? Jos kaikki miehet ovat tuollaisia, niin mistä voi johtua, ettei yhtä naista haluta mahdollisimman pysyvään suhteeseen?

Vierailija
371/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset tapaavat luulla, että muiden elämä on vaivatonta ja helppoa ja itselle vaan sattuu kaikki raskas ja vaikea.

En tiedä. Kyllä minun ympärilläni kaikki naiset, siis ihan jokainen, on pariutunut iästä riippumatta. En ole nähnyt kenenkään taistelevan ja valittavan, että: "Tinderistä ei löydy miehiä tai kukaan ei lähde treffeille". Naiset ovat olleet sinkkuja maksimissaan pari kuukautta. En tiedä, onko omalle kohdalle osunut vain ihmisiä, joilla on niin valtavaa tuuria. Mutta näitä ihmisiä on paljon.

Aika samat havainnot itselläni. Lähes kaikki naispuoliset ystäväni ovat naimisissa tai pitkässä suhteessa.

Ja ne pari sinkkunaista jotka tunnen, ovat sinkkuja omasta tahdostaan: aina halutessaan heille kyllä on löytynyt nopeasti seuraa, niin lyhyt- kuin pitkäaikaistakin.

Ei kai tämä olekaan mikään seuranpuutekeskustelu? Vaan keskustelu siitä, miten kamalaa "seuraa" joutuu sietämään löytääkseen edes yhden potentiaalisen normaalin ihmisen, jonka kanssa kemiat kohtaa puolin ja toisin. Kun naiset siis treffailevat löytääkseen tulevan aviomiehensä, jos et sitä tiennyt. Ei huvikseen, koska siitä on hupi kaukana.

Jos miehet ovat niin kamalaa seuraa niin seurustelkaa toisten naisten kanssa.

Pitäisi löytää avioMIES. Joku, jonka kanssa jakaa loppuelämä.

Miksi ihmeessä? Nehän on kaikki kelvottomia. Naisissa on varmasti teille joku sopiva ottamaan miehen roolin. Sellaista kutsutaan termillä Butch, ole sinä se Femme.

Taitaa naisetkin tajuta ettei elämä naisen kanssa ole mitään juhlaa.

Vierailija
372/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on naisena helpompaa kuin miehenä. Hankalaa silti

Vierailija
373/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisin itseäni huonosti. Viimeksi ollessani sinkku, kävin varmaan tuhansilla treffeillä, kunnes löysin jonkun jokseenkin normaalin. No hänkin osoittautui pettäjäksi ja on valehdellut muustakin. En jaksa nähdä vaivaa. Miehet saa lähestyä minua jos haluaa, mutta itse en aio lähteä enää aktiivisesti treffailemaan, koska se käy suorastaan työstä.

Miehillä on varmasti vastaavia kokemuksia naisista. Samaan aikaan miehille opetetaan kuinka naisia ei tule lähestyä. Haluatte esim. baarissa olla rauhassa kavereiden kanssa. 

Vierailija
374/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on sitä tasa-arvoa mitä naiset halusivat. Useimmat miehet ovat nykyään suoria ja sanovat haluavansa pelkkää seksiä, koska mitä muutakaan niiltä naisilta mies voisi saada? Jotkut taas ovat nostaneet kytkintä koko deitti maailmasta, koska ovat onnellisempia yksin ja tajuavat että naiset haluavat vain hyötyä miehestä.

Mitä muutakaan? Miten olisi avioliitto, sielunkumppanuus, perhe ja lapset?

Hyi olkoon.

Yäk. Sitoutumista.

Vierailija
375/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhannella treffillä tuo veisi kolme vuotta jos käyt uusilla treffeillä päivittäin. Tuhansilla olisi joku 10 vuotta.

Varmasti se käy työstä, ymmärrän.

Vierailija
376/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on valitettavasti todettava miehenä ihan sama asia monesta naisesta. Suurin osa on sellaisia että minulle ei ole niistä mitään iloa eikä hyötyä. Ei mitään positiivista annettavaa minun elämään ja pärjään elämässäni oikein hyvin myös poikamiehenä. Jos hyvä nainen sattuu kohdalle, niin miksipä ei, mutta minkäänlainen haku ei ole päällä enkä itse lähesty ketään naista tapaamis mielessä.

Naiset saa tehdä aloitteet, mutta minä päätän jatkon.

Vierailija
377/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuvittelee olevansa jokin suurikin palkinto miehelle.

Miksi kävit henkilöön? Minua kiinnosti tietää miksi nainen kertoo että miestarjonta on kelvotonta, mutta samaan aikaan hän haluaa että se kelvoton aines tekee töitä saadakseen naisen huomion. Miksi nainen haluaisi kelvottoman miehen?

Tehän taistelette sen puolesta ettei kelvottoman miehet lähesty. Tuo sotii sitä vastaan.

Vierailija
378/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääset sentään treffeille.

Onko se jotenkin iloinen asia, että olisi mahdollisuus lähteä treffeille miesten kanssa, joiden seura ei kiinnosta ja joiden kanssa ei halua tehdä mitään?

Tuo "seura ei kiinnosta" korreloi naisen ulkonäön ja kokemuksen kanssa.

Kun nainen lihoo tai vanhenee, rima laskee nopeasti. 

Kun saa huomiota tuhannelta eri mieheltä tosi helposti, siinä myös ego pullistuu ja koska joku miesmalli on joskus suostunut silmäpeliin, jäädään helposti odottamaan sitä. 

Kun jotain saa helposti, sitä ei osaa niin arvostaa.

Eräs sukulaisnaiseni oli nuorena hyvin kaunis, sitten mielenterveysongelmien myötä lihoi valtavasti ja seurusteli vähän aikaa sellaisen miehen kanssa, jota keskitason naiset välttelisivät oman turvallisuutensa takia. 

Lisäksi niillä ei-haluttavilla miehillä on se kriittinen funktio, että he nostavat naisen itseluottamusta sille tasolle, että naisen on helpompi ottaa kontaktia tai kehuja vastaan itseään paljon tasokkaammalta mieheltä. Miehillä ei ole mitään ilmaista itseluottamus- ja kehuautomaattia, vaan tavallinen mies saa kannustusta lähinnä kehitysvammaisilta ja jättilihavilta naisilta. 

Kun ei kaikki naiset saa tuollaista huomiota. Ne on ne muutamat superkauniit, joita tuo koskee ei todellakaan kaikkia naisia kollektiivisesti. Tämä on jo se virhe mitä miehet luulevat. Ei treffeille myöskään ole helppo päästä. Hyvin usein ne jäävät vain puheen tasolle.

99,2 prosenttia työkavereistani on naisia sosiaalialalla. Lähes kaikki ovat olleet varattuja, mutta nämä +40-vuotiaat ok-näköiset naiset saavat varattunakin koko ajan ehdotuksia miehiltä ollessaan ulkona. Eivätkä tasan ole mitään superkauniita. Seksiä sataa ovista ja ikkunoista, eikä parisuhteistakaan ole ollut mitään puutetta.

Voi hyvänen aika sentään. Ei takuulla tavallinen 40+ nainen saa seksiä ovista ja ikkunoista. Haloo nyt, uskotte vielä omia satujanne 😅.

T. Tavallinen ok näköinen 40v. Viimeksi joku mies kiinnostui viideksi minuutiksi v. 2017. Käyn aktiivisesti ulkona, yksin ja kavereiden kanssa, on monipuolista sosiaalista elämää ja nettideittailuakin olen kokeillut. Ehdotuksia ja parisuhteita tarjolla tasan 0. Ja tätä on ystävienikin elämä, vain yksi huippukaunis ja alipainoisen laiha saa jatkuvasti huomiota. Mutta hän onkin mallin näköinen.

Onko tällä malli näköisellä ollut hyviä pitkiä parisuhteita?

Vierailija
379/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi on poliisi myös vapaa-ajalla ja valtio on alkanut määräämään aika monia puheenaiheita kielletyksi.

Joten helpompaa seurustella jonkun muun kanssa.

Lisäksi, jos poliisi sanoo jostain asiasta niin se tuntuu kyllä 10 kertaa pahemmalta kuin, jos sanojana on joku muu.

Naispuolisilla hoitajilla on myös tapana tuoda työt kotiin.  Tiedätkö mitä käy jos 

- syöt tuota

- jätät tuon syömättä

- teet noin

- jätät tuon tekemättä

vttu hengittämien tappaa koska se johtaa solujen hapettumiseen.

Vierailija
380/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä miten tuo kumppanin saanti voi olla joillekin niin haastavaa. Muutama ystävätär päätyi eron jälkeen takaisin sinkkumarkkinoille hiljattain, eikä heillä kovin montaa kuukautta mennyt kun oli jo uudet miehet kainalossa (Tinderistä). Ja nämä miehet vaikuttavat ihan mukiinmeneviltä tapauksilta, mitä nyt olen vierestä seurannut. Ovat mukavia, ammatti löytyy, miellyttävän näköisiä etc.

Te jotka käytte "tuhansilla" (tarkoitit varmaan sadoilla) treffeillä eikä mitään jää käteen: miten te teette tuon? Miten tuollaisessa voi edes onnistua?