Kehtaisitteko laittaa miehenne osallistumaan päiväkodin vanhempainiltaan?
Ei kai siellä yleensa miehet ole tavanneet olla...vai onko ollut?
Kommentit (40)
Meillä menimme ekaan molemmat, toiseen minä ja mies oli lasten kanssa kotona, ja kolmanteen mies kun ei edellisellä kerralla ollut ja minä olin kotona lasten kanssa. Mikä ihmeen juttu tuo nyt on?
On ollutkin kun sopii hänelle paremmin. On niissä miehiä, tosin aina vähemmän kuin naisia.
Lastenhoitaja
edes ole äitiä siinä arjessa mukana.
Mutta käytännössä aion mennä itse jos ei ole esteitä, koska mies ei kuitenkaan muista mitä siellä on puhuttu.
Monesti isät myös yksin, ihan kuten äiditkin.
Meillä asuu kaksi aikuista, jotka yhdessä tasa-arvoisesti pohtivat, kumpi menee kulloinkin vanhempainiltoihin. Ja meilläpäin ainakin miehiä on noissa illoissa runsaasti.
Miksi kukaan menee naimisiin miehen kanssa, jota kunnioittaa noin vähän?
Missä tynnyrissä sä olet kasvanut? Vai oletko niitä naisia, jotka ovat huolella paaponeet miehestään kolmannen lapsen. Hyvällä paapomisella, miehestä saa kyllä sellaisen infantiilin, että ei se edes kalsareistaan pysty huolehtimaan.
Oikeassa suhteessa miehellä on isänä samat oikeudet ja velvollisuudet kuin äidilläkin, vanhempainiltoineen.
Kysymys, antaisitko miehesi pukea ja kammata lapset joulujuhlaan? ... Niin ajattelinkin, meillä taas onnistuu kaikki se mikä minultakin, olemme tasavertaisia aikuisia.
Meillä on tainnut mies olla joka kerta.
minäkö se päätän siitä että "nyt sinä menet sinne"...? Kyllä meillä ihan vapaaehtoisesti vuoronperään näissä vanhempainilloissa käydään, se menee jolle se paremmin sopii. Katsos, me molemmat ollaan vanhempia ja molemmat ollaan kiinnostuneita lapsesta! Mies ei ole minun lapseni, vaan hän on meidän yhteisten lastemme isä! Jopa on erikoinen ajattelumaailma sulla ap!
Mies on pari kertaa ollut. Silloinkin naamioituneena ja irtoviiksin varustettuna. Siitä huolimatta kärvistelin häpeästä viikkokausia.
paitsi kerran kun ei kumpikaan päästy
Eihän miestä kehtaa mihinkään päästää . Ei saa edes hakea lapsia tarhasta, ettei nolaa mua.
joten vanhempainiltoja riittää pk:n, koulun ja harrastusten tiimoilta. Jaetaan niitä keskenämme ja joskus mennään jopa yhdessä.
Eiköhän sille isällekin lapsen elämä kuulu...
Eikös tässä eletä 2000-lukua??? Meiltä menee kumpi kerkeää.
Kehtaatko yleensä laittaa miehen viemään lapsen tarhaan? Mieti mitä ne miettii susta, on siinä HUONO äiti kun ei edes lastaan tuo tai hae. Että näin tänään. On meitä moneen lähtöön :)
taas hävetä. Muutenkin päästän sen ulkoilemaan pussi päässä pimeällä.
Tiedän, että mies ei pidä tuollaisista jutuista ja minä taas pidän. Jos en itse pääsisi, totta kai mies menisi. Tai jos mies ehdottomasti haluaisi, saisi mennä. Mä menen ihan työnikin puolesta mielenkiinnosta sinne - mies taas jää mielummin hoitamaan lapsia kotiin.
Hulluko olet, en laita miestäni edes yksin kauppaan, sitä ei tämän päivän menosta tiedä mitä sattuu., joku horo kaappaa väkivalloin vielä komean ja sympaattisen mieheni mukaansa ja lukitsee kellariin lemmikiksi.
Miehet vaan aisoihin, jos pitää vanhempain iltaan mennä, lähteköön mammat mukaan vahtimaan.
Kehtaatkin ap kysellä hölmöjä...
me ollaan monesti mukana molemmat tai sitten vain toinen meistä,mies oli viimeksi murkun vanhempainillassa
höh