Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitteko laittaa miehenne osallistumaan päiväkodin vanhempainiltaan?

Vierailija
26.08.2008 |

Ei kai siellä yleensa miehet ole tavanneet olla...vai onko ollut?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh

Vierailija
2/40 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menimme ekaan molemmat, toiseen minä ja mies oli lasten kanssa kotona, ja kolmanteen mies kun ei edellisellä kerralla ollut ja minä olin kotona lasten kanssa. Mikä ihmeen juttu tuo nyt on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollutkin kun sopii hänelle paremmin. On niissä miehiä, tosin aina vähemmän kuin naisia.

Lastenhoitaja

Vierailija
4/40 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes ole äitiä siinä arjessa mukana.

Vierailija
5/40 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta käytännössä aion mennä itse jos ei ole esteitä, koska mies ei kuitenkaan muista mitä siellä on puhuttu.

Vierailija
6/40 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti isät myös yksin, ihan kuten äiditkin.

Vierailija
7/40 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asuu kaksi aikuista, jotka yhdessä tasa-arvoisesti pohtivat, kumpi menee kulloinkin vanhempainiltoihin. Ja meilläpäin ainakin miehiä on noissa illoissa runsaasti.

Miksi kukaan menee naimisiin miehen kanssa, jota kunnioittaa noin vähän?

Vierailija
8/40 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tynnyrissä sä olet kasvanut? Vai oletko niitä naisia, jotka ovat huolella paaponeet miehestään kolmannen lapsen. Hyvällä paapomisella, miehestä saa kyllä sellaisen infantiilin, että ei se edes kalsareistaan pysty huolehtimaan.

Oikeassa suhteessa miehellä on isänä samat oikeudet ja velvollisuudet kuin äidilläkin, vanhempainiltoineen.

Kysymys, antaisitko miehesi pukea ja kammata lapset joulujuhlaan? ... Niin ajattelinkin, meillä taas onnistuu kaikki se mikä minultakin, olemme tasavertaisia aikuisia.

Vierailija
9/40 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tainnut mies olla joka kerta.

Vierailija
10/40 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkö se päätän siitä että "nyt sinä menet sinne"...? Kyllä meillä ihan vapaaehtoisesti vuoronperään näissä vanhempainilloissa käydään, se menee jolle se paremmin sopii. Katsos, me molemmat ollaan vanhempia ja molemmat ollaan kiinnostuneita lapsesta! Mies ei ole minun lapseni, vaan hän on meidän yhteisten lastemme isä! Jopa on erikoinen ajattelumaailma sulla ap!

Vierailija
11/40 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pari kertaa ollut. Silloinkin naamioituneena ja irtoviiksin varustettuna. Siitä huolimatta kärvistelin häpeästä viikkokausia.

Vierailija
12/40 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi kerran kun ei kumpikaan päästy

Vierailija
13/40 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miestä kehtaa mihinkään päästää . Ei saa edes hakea lapsia tarhasta, ettei nolaa mua.

Vierailija
14/40 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten vanhempainiltoja riittää pk:n, koulun ja harrastusten tiimoilta. Jaetaan niitä keskenämme ja joskus mennään jopa yhdessä.

Eiköhän sille isällekin lapsen elämä kuulu...

Vierailija
15/40 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tässä eletä 2000-lukua??? Meiltä menee kumpi kerkeää.

Vierailija
16/40 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaatko yleensä laittaa miehen viemään lapsen tarhaan? Mieti mitä ne miettii susta, on siinä HUONO äiti kun ei edes lastaan tuo tai hae. Että näin tänään. On meitä moneen lähtöön :)

Vierailija
17/40 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas hävetä. Muutenkin päästän sen ulkoilemaan pussi päässä pimeällä.

Vierailija
18/40 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että mies ei pidä tuollaisista jutuista ja minä taas pidän. Jos en itse pääsisi, totta kai mies menisi. Tai jos mies ehdottomasti haluaisi, saisi mennä. Mä menen ihan työnikin puolesta mielenkiinnosta sinne - mies taas jää mielummin hoitamaan lapsia kotiin.

Vierailija
19/40 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluko olet, en laita miestäni edes yksin kauppaan, sitä ei tämän päivän menosta tiedä mitä sattuu., joku horo kaappaa väkivalloin vielä komean ja sympaattisen mieheni mukaansa ja lukitsee kellariin lemmikiksi.

Miehet vaan aisoihin, jos pitää vanhempain iltaan mennä, lähteköön mammat mukaan vahtimaan.

Kehtaatkin ap kysellä hölmöjä...

Vierailija
20/40 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan monesti mukana molemmat tai sitten vain toinen meistä,mies oli viimeksi murkun vanhempainillassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi