Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä olisi empaattinen muusikko-taiteilijamies - kysy mitä haluat!

Vierailija
01.03.2023 |

Koitan vastata kaikille :)

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on paras progebändi?

En tiedä, en ole progea juurikaan kuunnellut. Jos haluat jotain tiettyä suositella niin anna palaa!

Ap

Vierailija
62/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kova pettämään ollessasi parisuhteessa?

En ole. Sitä kyllä on tapahtunut että on jokin salasuhde ollut varatun naisen kanssa joskus, tosin olen silloin ollut sinkku  :)

Ap

Ja tää tyyppi väittää sitten olevansa empaattinen. Mun käsitys empaattisesta on pikkasen toisenlainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinkku ja kelpaako työtön (mutta musikaalinen) nainen sinulle?

Olen tällä hetkellä sinkku, juu. Ja kyllä kelpaa työtön ihan hyvin ja musikaalisuus on aina bonus mun silmissä. Se tärkein on kuitenkin että olet hyvä tyyppi ja löytyykö yhteistä kemiaa?  ;)

Ap

Vierailija
64/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen koira?

Amstaffi naaras, 6v :)

Ap

Red flag

Ai sulla on sellainen käsitys? En tiedä onko ihan 100% aiheellista kaikissa tapauksissa, tää mun nyt on ainakin rakkaudella kasvatettu ja se antaa sitä 24/7 takaisin, muillekin kuin vain omistajalleen  :)

Ap

Vierailija
65/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eestä, deestä vai perseestä?

Vierailija
66/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko saanut jonkin muodollisen koulutuksen vai oletko itseoppinut?

Koulutukseltani musiikkiterapeutti. Pianonsoiton suhteen olen suurelta osin itseoppinut, +20 vuotta soittanut.

Ap

Vierailija
67/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, en ole progea juurikaan kuunnellut. Jos haluat jotain tiettyä suositella niin anna palaa!

Ap

Olen eri, mutta jos pidät modernimmasta taidemusiikista niin esim. King Crimsonin Starless and Bible Black voisi olla kokeilemisen arvoinen. Ylipäätään King Crimsonin 70-luvun levykolmikko Larks' Tongues in Aspic, Starless and Bible Black ja Red on järjettömän kovaa kamaa.

Vierailija
68/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako muu kulttuuri kuin musa? Luetko? Käytkö taidenäyttelyissä tai teatterissa?

Kiinnostaa mutta korteilla oleva aika ei oikein salli teatterikäyntejä tällä hetkellä, on niin paljon muuta tekemistä. Luen kyllä, tällä hetkellä Ken Kesey:n "One flew over the cuckoo's nest"  :)

Ap

Vierailija
69/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen eri, mutta jos pidät modernimmasta taidemusiikista niin esim. King Crimsonin Starless and Bible Black voisi olla kokeilemisen arvoinen. Ylipäätään King Crimsonin 70-luvun levykolmikko Larks' Tongues in Aspic, Starless and Bible Black ja Red on järjettömän kovaa kamaa.

Niin ja USA live -ohis,eri.

Vierailija
70/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä musiikista koirasi tykkää tai näyttäisi eniten pitävän?

Vierailija
71/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sitä häneltä kysynyt mutta hän ainakin nukahtaa hyvin sellaiseen chilliin ambienttiin esim Brian Eno tai Enya  :)

Ap

Vierailija
72/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko monogaaminen vai onko teillä avoin suhde? Miten torjut ne kaikki naiset jotka pörräävät ympärilläsi?

Vierailija
73/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. Sitä kyllä on tapahtunut että on jokin salasuhde ollut varatun naisen kanssa joskus, tosin olen silloin ollut sinkku  :)

Ap

Ja tää tyyppi väittää sitten olevansa empaattinen. Mun käsitys empaattisesta on pikkasen toisenlainen.

Eri, mutta tuossahan ainoastaan se varattu nainen pettää eikä kukaan muu. En koe että pitäisi sinkkuna lähteä turruttamaan ihastustaan toiseen vain siksi että se toinen on varattu, todennäköisesti vielä onnettomassa liitossa. Elämää se vaan.

Vierailija
74/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi musiikki joskus tuntuu siltä, kuin sähköisku kulkisi selkää pitkin? Lähinnä live-musiikkiesityksissä, oopperaa tai klassista.

Vierailija
75/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sitä häneltä kysynyt mutta hän ainakin nukahtaa hyvin sellaiseen chilliin ambienttiin esim Brian Eno tai Enya  :)

Ap

Aihetta liippasi joku mielenkiintoinen radiopätkä: kuinka eläin (kurki, nauta) reagoi musiikkiin. Itsekin mietin aikoinaan soittaessani kotona, että miltähän musisointini mahtaa kissoista kuulostaa :) (Toki niillä oli aina mahdollisuus poistua tilastakin, jos halusivat nukkua rauhassa.)

Vierailija
76/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä tyypillinen päiväsi näyttää?

Juon aamukaffet ja lueskelen uutisia. Sen jälkeen vien koirani ulos lenkille, minkä jälkeen teen freelänssi päivätyötäni netissä noin neljään asti. Sen jälkeen työskentelen taide ja musikkiprojektien parissa, saattaa siinä jokunen jointtikin palata välillä. Illalla rentoudun katsomalla luontodokkareita, joskus harrastan zen-meditointia :)

Ap

Passee! Jointti veti kaiken wc:sta alas. Ei kiitos näitä höyrypää taiteilijoita!

Vierailija
77/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko monogaaminen vai onko teillä avoin suhde? Miten torjut ne kaikki naiset jotka pörräävät ympärilläsi?

Siis olen tällä hetkellä sinkku, joten en torju ympärilläni pörrääviä naisia, päinvastoin toivotan heidät tervetulleiksi  :)

Eli näin sinkkuna olen enemmänkin polyyn päin menevä, parisuhteissa taas monogaaminen. Kai se jonkin sortin tilanteen mukaan menevää fluidismiä on.

Ap

Vierailija
78/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyh hyh, pystyt siis pettämään varatun ihmisen kanssa, sinkkuus ei siihen oikeuta! Huono moraali, heti kun selkänsä kääntää. Adios!

Vierailija
79/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyh hyh, pystyt siis pettämään varatun ihmisen kanssa, sinkkuus ei siihen oikeuta! Huono moraali, heti kun selkänsä kääntää. Adios!

Ketä se sinkku ihminen pettää? Ainoa pettäjä tuossa on varattu nainen.

N34

Vierailija
80/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ketä se sinkku ihminen pettää? Ainoa pettäjä tuossa on varattu nainen.

N34

Ketä?! Eikö ymmärys riitä? Kyllä sinkku pettää siinä missä varattukin, tietoisesti tämäkin ap osallistuu varatun naisen kanssa naisen kumppanin pettämiseen. Entäs ne seuraukset, kun petos tulee ilmi? Sinkku reppana täysin syytön kun pettäjänaisen avioliitto hajoaa, lapset itkee kahden kodin kuilussa, sukulaiset ja ystävät dissaa niin, sinkkuhan ei mitenkään osallistu kaiken paskan lennättämiseen tuulettimeen🤣