Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä olisi empaattinen muusikko-taiteilijamies - kysy mitä haluat!

Vierailija
01.03.2023 |

Koitan vastata kaikille :)

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi musiikki joskus tuntuu siltä, kuin sähköisku kulkisi selkää pitkin? Lähinnä live-musiikkiesityksissä, oopperaa tai klassista.

Luulisin että tietynlainen musiikki menee joillakin ns. sieluun tai toisin sanoen eteerinen ja mahdollisesti astraalinen keho kanavoivat sitä sisäänsä. Tämä taas aikaansaa fyysisen reaktion selkärangan hermoratoja pitkin, ja kulkeehan siinä myös joogan mukaan muutamat kundalini-energiakanavat jotka riippuen ihmisestä ovat enemmän tai vähemmän aktivoituja :)

Ap

Vierailija
82/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kuvaisit ulkoista habitustasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kova pettämään ollessasi parisuhteessa?

En ole. Sitä kyllä on tapahtunut että on jokin salasuhde ollut varatun naisen kanssa joskus, tosin olen silloin ollut sinkku  :)

Ap

Hyh hyh, pystyt siis pettämään varatun ihmisen kanssa, sinkkuus ei siihen oikeuta! Huono moraali, heti kun selkänsä kääntää. Adios!

Ketä se sinkku ihminen pettää? Ainoa pettäjä tuossa on varattu nainen.

N34

Ketä?! Eikö ymmärys riitä? Kyllä sinkku pettää siinä missä varattukin, tietoisesti tämäkin ap osallistuu varatun naisen kanssa naisen kumppanin pettämiseen. Entäs ne seuraukset, kun petos tulee ilmi? Sinkku reppana täysin syytön kun pettäjänaisen avioliitto hajoaa, lapset itkee kahden kodin kuilussa, sukulaiset ja ystävät dissaa niin, sinkkuhan ei mitenkään osallistu kaiken paskan lennättämiseen tuulettimeen🤣

Ei sinkulla ole mitään velvollisuuksia varatun kumppania kohden. Ne velvollisuudet on täysin sataprosenttisesti sillä kumppaniaan pettävällä naisella eikä kenelläkään muulla.

Ja aivan, olet ymmärtänyt oikein. Sinkku on siihen varatun naisen harjoittamaan pettämiseen täysin syytön riippumatta miten heillä lentää sheisset tuulettimeen.

Vierailija
84/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. Sitä kyllä on tapahtunut että on jokin salasuhde ollut varatun naisen kanssa joskus, tosin olen silloin ollut sinkku  :)

Ap

Ja tää tyyppi väittää sitten olevansa empaattinen. Mun käsitys empaattisesta on pikkasen toisenlainen.

Eri, mutta tuossahan ainoastaan se varattu nainen pettää eikä kukaan muu. En koe että pitäisi sinkkuna lähteä turruttamaan ihastustaan toiseen vain siksi että se toinen on varattu, todennäköisesti vielä onnettomassa liitossa. Elämää se vaan.

No empaattinen ihminen miettisi kyllä myös sitä, miltä siitä petetystä kumppanista mahtaa tuntua. En lähtisi tuollaiseen ikipäivänä. Saisi etsiä jonkun muun jonka kanssa pettää, jos joku pakottava tarve siihen on. Minä en halua olla aiheuttamassa paskaa toisten parisuhteisiin, en vaikka minulle lupa siihen annettaisiin. Kaikenlainen selän takana vehtaaminen on oksettavimpia asioita joita tiedän, ja arvostukseni tuollaiseen osallistuvia ihmisiä kohtaan on pyöreä nolla.

Vierailija
85/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja tää tyyppi väittää sitten olevansa empaattinen. Mun käsitys empaattisesta on pikkasen toisenlainen.

Eri, mutta tuossahan ainoastaan se varattu nainen pettää eikä kukaan muu. En koe että pitäisi sinkkuna lähteä turruttamaan ihastustaan toiseen vain siksi että se toinen on varattu, todennäköisesti vielä onnettomassa liitossa. Elämää se vaan.

No empaattinen ihminen miettisi kyllä myös sitä, miltä siitä petetystä kumppanista mahtaa tuntua. En lähtisi tuollaiseen ikipäivänä. Saisi etsiä jonkun muun jonka kanssa pettää, jos joku pakottava tarve siihen on. Minä en halua olla aiheuttamassa paskaa toisten parisuhteisiin, en vaikka minulle lupa siihen annettaisiin. Kaikenlainen selän takana vehtaaminen on oksettavimpia asioita joita tiedän, ja arvostukseni tuollaiseen osallistuvia ihmisiä kohtaan on pyöreä nolla.

Mitä jos se toisten parisuhde on jo valmiiksi repaleissa ja viittä vaille eroa? Mitä jos mies on vaikka henkiseen ja/tai fyysiseen väkivaltaisuuteen taipuva? Mulle sitten ihan sama millä ilveellä nainen tuosta pääsee pois, teknisesti ottaen pettäminenkin on silloin vain hyvä asia kun se auttaa naista ymmärtämään että kaikki miehet eivät ole tuollaisia, ja hänelle olisi parempaa tiedossa toisen miehen kanssa.

Mutta jatkahan toki sitä sun korkelentoista moraalisaarnaa, tosielämässä tiukan paikan tullen ihmiset ajattelevat tasan tarkkaan vain sitä oma napaa ja onnellisuutta, jopa ne jotka luonnehtivat itseään empaattisiksi. Eivät hekään pysty ottamaan huomioon kaikki maailmat asukkaat, ihminen kuin elää omassa pienessä piirissään.

Vierailija
86/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Paljonko sahajauhosi painaa.

Vierailija
87/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä jos se toisten parisuhde on jo valmiiksi repaleissa ja viittä vaille eroa? Mitä jos mies on vaikka henkiseen ja/tai fyysiseen väkivaltaisuuteen taipuva? Mulle sitten ihan sama millä ilveellä nainen tuosta pääsee pois, teknisesti ottaen pettäminenkin on silloin vain hyvä asia kun se auttaa naista ymmärtämään että kaikki miehet eivät ole tuollaisia, ja hänelle olisi parempaa tiedossa toisen miehen kanssa.

Mutta jatkahan toki sitä sun korkelentoista moraalisaarnaa, tosielämässä tiukan paikan tullen ihmiset ajattelevat tasan tarkkaan vain sitä oma napaa ja onnellisuutta, jopa ne jotka luonnehtivat itseään empaattisiksi. Eivät hekään pysty ottamaan huomioon kaikki maailmat asukkaat, ihminen kuin elää omassa pienessä piirissään.

Selvä, voin nyt sun mieliksi ylistää pettäjiä, kuinka väärinymmärrettyjä, hienoja ja rohkeita ihmisiä ovat, ja nostaa maljan heille. Jatkakaa samaan malliin, ehkä tästä maailmasta tulee niin parempi paikka!

Vierailija
88/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

175cm, tummat pitkät hiukset, normaalipainoinen, ei tatskoja ei lävistyksiä. Ovat jotkut naiset sanoneet että muistutan Ezra Miller:iä .

Ap

Vierailija
89/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi peli sopii paremmin pelattavaksi perjantai-iltana? Resident Evil 0 vai Resident Evil 7?

Vierailija
90/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras Disney-leffa?

Vierailija
91/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasta tykkäät enemmän, uunimakkarasta vai grillimakkarasta?

Vierailija
92/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

175cm, tummat pitkät hiukset, normaalipainoinen, ei tatskoja ei lävistyksiä. Ovat jotkut naiset sanoneet että muistutan Ezra Miller:iä .

Ap

Entäs pukeutuminen?

93/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysy mitään mutta vihonviimeiselle vaihtoehdolle kuvailit itsesi 🤮🤮

Vierailija
94/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi peli sopii paremmin pelattavaksi perjantai-iltana? Resident Evil 0 vai Resident Evil 7?

En ole kumpaakaan pelannut, mene sen mukaan miltä tuntuu!

Ap

Vierailija
95/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras Disney-leffa?

Wall-e ja Soul, en ole noita disney pätkiä vähän aikaan katsonut :)

Ap

Vierailija
96/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasta tykkäät enemmän, uunimakkarasta vai grillimakkarasta?

En tiedä, vältän molempia. Grillaan mieluiten kanaa ja kasviksia :)

Ap

Vierailija
97/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

En kysy mitään mutta vihonviimeiselle vaihtoehdolle kuvailit itsesi 🤮🤮

!

Sun vuoro, kuvailehan toki itseäsi!

N37

Vierailija
98/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Entäs pukeutuminen?

Useimmiten aika arkinen, farkut ja t-paita tai poolo kun nyt enimmäkseen etätöitä teen. Ulos mentäessä saatan suosia kauluspaitaa, kravattia ja blazeria :)

Ap

Vierailija
99/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka olisi mieletäsi paras valinta Batmanin viholliseksi seuraavaan Batman-elokuvaan?

Vierailija
100/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka olisi mieletäsi paras valinta Batmanin viholliseksi seuraavaan Batman-elokuvaan?

Joku älykäs mutta sadistinen siis, hmm, Robert Knepper? Tai Jared Leto, sillä on sekopäiset silmät ainakin.

Ap