Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä olisi empaattinen muusikko-taiteilijamies - kysy mitä haluat!

Vierailija
01.03.2023 |

Koitan vastata kaikille :)

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi itseään taiteilijana pitävät tykkäävät puhua niin paljon itsestään? Tai esitellä "taidettaan" vaikka ei kiinnostaisi yhtään...

Jaa, nyt pistit pahan. Ehkä se on sitä että joillakin taiteilijoilla/muusikoilla tuuppaa virtaamaan tiettyä narsismin määrää suonissaan. Itse en kyllä tuputa tuotoksiani väkisin kenellekään, jos joku diggaa niin hyvä, jos joku ei niin on sekin ihan hyvä :)

Ap

Kiitos! Kysyin tuota. Pientä narsismia olenkin epäillyt.

Olen deittaillut tai muuten tuntenut useampaa muusikkoa/taiteilijaa ja tämä piirre yhdistänyt. Joskus ollut kuluttavaa. (Ja namedroppaus,heh).

Jatko kysymys; miksi itsensä taiteilijaksi tituuleeraavan on niin vaikea suostua ns. Normitöihin? Usein ovat mieluummin köyhinä tms.kuin menisivät päivätöihin?

Vierailija
22/123 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö pitämään puolesi, ilmaisemaan mielipiteesi ja kantamaan vastuuta?

Tietysti, eikö nuo kuuluu normaaliin elämänhallintaan?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin boxiin menee keväällä 2024 ruxi kun käyt anomassa passia ja kysytään sukupuoli?

Ja uskotko Jeesus Kristuksen ylösnousemukseen?

Vierailija
24/123 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi itseään taiteilijana pitävät tykkäävät puhua niin paljon itsestään? Tai esitellä "taidettaan" vaikka ei kiinnostaisi yhtään...

Jaa, nyt pistit pahan. Ehkä se on sitä että joillakin taiteilijoilla/muusikoilla tuuppaa virtaamaan tiettyä narsismin määrää suonissaan. Itse en kyllä tuputa tuotoksiani väkisin kenellekään, jos joku diggaa niin hyvä, jos joku ei niin on sekin ihan hyvä :)

Ap

Olen deittaillut tai muuten tuntenut useampaa muusikkoa/taiteilijaa ja tämä piirre yhdistänyt. Joskus ollut kuluttavaa. (Ja namedroppaus,heh).

Jatko kysymys; miksi itsensä taiteilijaksi tituuleeraavan on niin vaikea suostua ns. Normitöihin? Usein ovat mieluummin köyhinä tms.kuin menisivät päivätöihin?

Itsetietoinen taiteilija/muusikko varookin sellaisten narsististen piirteiden syntymistä itsessään. Pitää tiedostaa että taiteilijoita ja muusikoita on miljoonittain planeetalla, ja loppujen lopuksi olet vain pieni pisara meressä.

Niin, itse olen kyllä päivätöissä ja taide/musa on sitten ekstraväylä millä toteutan itseäni ja ansaitsen sivussa. Joten en tiedä miksi muut haluavat köyhäillä...

Ap

Vierailija
25/123 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten empaattisuus näkyy sun arjessa?

Arjessa ei varmaankaan näy, mutta kun liikun kavereitten kanssa tai treffeillä niin näkyy toisten arvostamisena ja huomioon ottamisena :)

Ap

Vierailija
26/123 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tästä sivusta heitän tähän, että kyllä tämä taiteilijan työ on ihan työtä siinä missä muukin työ. Raskasta haastavaa ja vaativaa henkisesti, että myös fyysisesti. Lisänä toki kaikki viisaat kaltaisesi "oikeat työt"-lässyttäjät ja besserwisser torvet jotka kokevat asiakseen tulla valistamaan miten työtäni kuuluisi tehdä. Koska kyllähän te tiedätte kun kansakoulun kuvivis ja musiikki todistuksessa oli ysi. Ei millään pahalla tietenkään. (Toinen taiteilija sivusta)

Vierailija
27/123 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten empatiseeraat minua juuri nyt?

Jaa ah, ehkä mä vaan kysyisin että mitäköhän sulle kuuluu, noin ihan oikeasti? Saisit kertoa murheesi, mikäli niitä on ja haluat kuuntelijan :)

Ap

Joutuisin siis tekemään itse kaiken työn. Eikö empaatikko kykene havaitsemaan toisen tunteita?

Sivusta. Ette näe toisianne netissä. Empaatikko ei voi havaita sinun tunteita tuon keskustelun pohjalta. Mutta jos olisit ollut kertomassa murheitasi edellisessä viestissä, niin empaatikko olisi voinut niihin sanoa jotain empatiseeraavaa. 

Vierailija
28/123 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Npc kirjoitti:

Mikä persoonallisuutesi on? Vaikutat stereotyyppiseltä INFP-tyypiltä

Upea nimimerkki ja avatar.

Vierailija
29/123 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tyypillinen päiväsi näyttää?

Juon aamukaffet ja lueskelen uutisia. Sen jälkeen vien koirani ulos lenkille, minkä jälkeen teen freelänssi päivätyötäni netissä noin neljään asti. Sen jälkeen työskentelen taide ja musikkiprojektien parissa, saattaa siinä jokunen jointtikin palata välillä. Illalla rentoudun katsomalla luontodokkareita, joskus harrastan zen-meditointia :)

Ap

Vierailija
30/123 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen koira?

Vierailija
31/123 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö Mikki Hiirestä?

Vierailija
32/123 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haasteita empaattisuus tuo elämääsi?

En sanoisi että mitään haasteita tuo. Pikemminkin helpottaa elämää jos osaa olla empaattinen :)

Ap

Vierailija
33/123 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko kvinttiympyrän?

Kyllä, G, D, A, E, H (=Ces), Fis (=Ges), Cis (=Des), As (=Gis), Es (=Dis), B (=Ais), F

:)

Hyvä hyvä! Piti tietenkin testata, että olet oikeasti muusikko.

Vierailija
34/123 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko unelmanaisesi itsesi kaltainen, empaattinen ja taiteellinen? Onko sellaisia helppo löytää?

Vierailija
35/123 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tästä sivusta heitän tähän, että kyllä tämä taiteilijan työ on ihan työtä siinä missä muukin työ. Raskasta haastavaa ja vaativaa henkisesti, että myös fyysisesti. Lisänä toki kaikki viisaat kaltaisesi "oikeat työt"-lässyttäjät ja besserwisser torvet jotka kokevat asiakseen tulla valistamaan miten työtäni kuuluisi tehdä. Koska kyllähän te tiedätte kun kansakoulun kuvivis ja musiikki todistuksessa oli ysi. Ei millään pahalla tietenkään. (Toinen taiteilija sivusta)

Oho! Johonkin osui ja kalahti nyt kovaa.

Ihan Ihmettelin vain,kun ollut aikoinaan joidenkin seurassa ja väsyin siihen jatkuvaan pummaamiseen ja valitukseen ettei ole rahaa. Silloin saan syyksi jotain "ettei sovi arvolle" tms.

Ehkä teitäkin on moneen lähtöön. Jos joku ei halua niitä maalauksia ostaa niin pisti vaan miettimään ja kyllästytti. Tai sitä keskinkertaista musiikkia,jota kukaan ei kuuntele tai niitä itsekustannettuja kirjoja "pakotetaan" kavereita ostamaan.

Vierailija
36/123 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuutko treffeille?

M31

Thanks but no thanks. Naiset on se mun juttu :)

Ap

Vierailija
37/123 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö mennä eestä cissään?

Vierailija
38/123 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten empaattisuus näkyy sun arjessa?

Arjessa ei varmaankaan näy, mutta kun liikun kavereitten kanssa tai treffeillä niin näkyy toisten arvostamisena ja huomioon ottamisena :)

Ap

Sivusta. Kuulostaa hyvältä, pidä toi. 

Vierailija
39/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kova pettämään ollessasi parisuhteessa?

Vierailija
40/123 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulle kuuluu? :)