Tässä olisi empaattinen muusikko-taiteilijamies - kysy mitä haluat!
Kommentit (123)
Vastauksista tulee vähän sellainen fiilis, että olet Peter Pan -tyyppinen mies, jonka ihanteellinen elämä on nuoren aikuisen elämää ilman perhettä ja isompia vastuita. Osuuko tuo vaikutelma omasta mielestäsi oikeaan?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Mistä syystä suhteesi ovat päättyneet?
En ihan nuori enää, 34 :)
Ovat päättyneet milloin mistäkin syistä. Edellinen oli huvittavin, eksä halusi että lainaan sille 700e koska hänen veljensä oli jotenkin onnistunut ryssimään ekonomiaansa. Kun rauhallisesti hänelle kerroin että tuollaista tilannetta varten ne teidän omat vanhemmat ovat olemassa eikä ole minun velvollisuus auttaa täysi-ikäistä veljeäsi rahallisesti, minut jätettiin kauhean kilarikohtauksen saattelemana.
Noin yleisemmin katsottuna ovat varmaankin päättyneet siksi attä haluan vain taiteilla tätä elämää. En halua lapsia tai omaa perhettä. Haluan vapautta tehdä mitä vaan, milloin vaan. Olisi toki kivaa löytää oma rakas taas, en ole ihan vielä aikonut kyynistyä :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vastauksista tulee vähän sellainen fiilis, että olet Peter Pan -tyyppinen mies, jonka ihanteellinen elämä on nuoren aikuisen elämää ilman perhettä ja isompia vastuita. Osuuko tuo vaikutelma omasta mielestäsi oikeaan?
Kutakuinkin juuri noin :) Vastuuta voi kuitenkin ilmentää muillakin tavoin kuin pelkästään perheen perustamisella. Olen esim tehnyt aika montaa työvuotta ihmisläheisessä työssä, vanhustenhuollossa. Aika paljon sai mehuja puristaa psyykkisesti itsestään irti siellä.
Ap
Jos sinun pitäisi valita videopeli, jota alat pelaamaan huomenna, niin mikä se olisi?
Melkoinen kvarttiympyrä esitys😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka olisi mieletäsi paras valinta Batmanin viholliseksi seuraavaan Batman-elokuvaan?
Joku älykäs mutta sadistinen siis, hmm, Robert Knepper? Tai Jared Leto, sillä on sekopäiset silmät ainakin.
Ap
Minkä Batmanin vihollisen valitsisit seuraavaan elokuvaan Batmanin vastustajaksi ja leffan tarinan pääroistoksi?
Onkohan me juteltu yhdellä treffisivustilla joskus? Vaikutat niin samankaltaiselta ja sekin mies oli muusikko. Ehkä olet jo varattu ja ehkä et ikinä ole missään deittisivuilla ollutkaan?
Vierailija kirjoitti:
Jos sinun pitäisi valita videopeli, jota alat pelaamaan huomenna, niin mikä se olisi?
No kun retroiluun olen taipuvainen, niin PS2 peli "Shadow of the Colossus". Ihan huikea peli mielestäni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen kvarttiympyrä esitys😅
*Kvinttiympyrä :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onkohan me juteltu yhdellä treffisivustilla joskus? Vaikutat niin samankaltaiselta ja sekin mies oli muusikko. Ehkä olet jo varattu ja ehkä et ikinä ole missään deittisivuilla ollutkaan?
En tiedä, voi olla että ollaan. Jännää. Mitä sä itse teet? En ole varattu ja kyllä mä joskus pyörin deittisivuilla, tosin ei niin usein nykyään, 5-10v sitten hieman enemmänkin :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka olisi mieletäsi paras valinta Batmanin viholliseksi seuraavaan Batman-elokuvaan?
Joku älykäs mutta sadistinen siis, hmm, Robert Knepper? Tai Jared Leto, sillä on sekopäiset silmät ainakin.
Ap
Minkä Batmanin vihollisen valitsisit seuraavaan elokuvaan Batmanin vastustajaksi ja leffan tarinan pääroistoksi?
No jos vaikka perinteisesti Jokeri :)
Ap
siro vai hieman uhkeampi nainen?
Vierailija kirjoitti:
siro vai hieman uhkeampi nainen?
Molemmat käy, nyt kuun olen sinkku niin olen tapaillut muutamaa naista ja ovat kaikki erilaisia ruumiinrakenteiltaan. Parisuhteissa olen myös ollut aika kaikkiruokainen, vaikkakin statistisesti olen suosinut hoikkia tai normipainoisia. Uhkeissa naisissa se hyvä, että on ollut rintoja mihin väliin voinut panna ;)
Ap
Mitä Resident Evil-sarjan peliä alkaisit nyt pelaamaan, jos sinulle tarjottaisiin kaikkia niitä?
Mistä vanhasta vidopelistä haluaisit remaken tulevaisuudessa, jos saisit itse päättää?
Tykkäätkö asmr-äänistä? Jos kyllä, niin minkälaisista?
Mistä nuotista lähtee surullisin molli?
Oletko koskaan ollut oikeissa töissä?
Minkä ikäinen olet? Mistä syystä suhteesi ovat päättyneet?