Tässä olisi empaattinen muusikko-taiteilijamies - kysy mitä haluat!
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Puusauna vai sähkösauna?
Ehkä sähkösauna, on nopeampi ja voi käydä lenkillä lämpiämisen ajaksi :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Parhaat videopelit?
En juurikaan pelaile enää mutta metal gear solid pelejä tuli kahlattua läpi varmaankin kaikki yhdessä vaiheessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista musiikkia teet/soitat/laulat?
Klassista/modernia pianomusiikkia. Ja kitaraa mutta sitä mä vasta opettelen ihan perustasolla :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mihin boxiin menee keväällä 2024 ruxi kun käyt anomassa passia ja kysytään sukupuoli?
Ja uskotko Jeesus Kristuksen ylösnousemukseen?
M ja en usko.
Ap
Ihan kiva, mutta miksi piti erikseen mainita, että olet empaattinen?
Vierailija kirjoitti:
Millainen koira?
Amstaffi naaras, 6v :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö Mikki Hiirestä?
Mä skippasin ne aina, luin vain akut ja roope sedät jostain syystä :)
Ap
Miten suhtautuisit, jos lapsestasi tulisi basisti?
Oletko sinkku ja kelpaako työtön (mutta musikaalinen) nainen sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Onko unelmanaisesi itsesi kaltainen, empaattinen ja taiteellinen? Onko sellaisia helppo löytää?
Empaattinen varmaankin muttei ole mikään pakko olla taiteellinen. Voi olla että kaksi taiteilijaa samassa nipussa toisi omat ongelmansa yhtälöön, eräänlainen taiteellinen kilpailu siis. Unelmanainen on sellainen joka on sinut itsensä kanssa ja elää oman näköistä elämäänsä. Ulkonäöllisesti sellainen hieman naapurintyttömäinen naturelli nainen on mistä yleensä kiinnostun :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö mennä eestä cissään?
Nyt en ymmärrä kysymystä? Onko tuo joku hieman tuhma kysymys? Mistä sisään? :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen koira?
Amstaffi naaras, 6v :)
Ap
Red flag
Vierailija kirjoitti:
Oletko kova pettämään ollessasi parisuhteessa?
En ole. Sitä kyllä on tapahtunut että on jokin salasuhde ollut varatun naisen kanssa joskus, tosin olen silloin ollut sinkku :)
Ap
Oletko saanut jonkin muodollisen koulutuksen vai oletko itseoppinut?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulle kuuluu? :)
Suhteellisen hyvää, kiitos kysymästä. Tässä mä mietiskelen välillä olemisen sietämätöntä keveyttä ja tekemisen ahdistavaa auvoisuutta. Mitä sinulle kuuluu? :)
Ap
Kiinnostaako muu kulttuuri kuin musa? Luetko? Käytkö taidenäyttelyissä tai teatterissa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva, mutta miksi piti erikseen mainita, että olet empaattinen?
Koska empaattisuus on supervoima! Se antaa meille mahdollisuuden ymmärtää, luoda yhteyksiä ja tuntea – se on avain parempiin ihmissuhteisiin ja sitä kautta parempaan maailmaan! ;)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten suhtautuisit, jos lapsestasi tulisi basisti?
Mä en varmaan lapsia tässä vaiheessa enää tee mutta jos jollain ihmeen ilveellä tekisin niin saisi siitä lapsesta tulla mitä vain haluaa. Tai noh, rumpali on ehdoton no-no mutta kaikki muu käy ;)
Ap
Oikein arvattu, INFP on yleisin tulokseni MBTI testissä. Joskus saan myös ENFP eli introverttyis ja ekstroverttiys ovat lähes taspainossa. Kai se sitten tarkoittaa että olen ambivertti enimmäkseen, voin ladata akkuja sekä yksin että oikeassa seurassa :)
Ap