Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Huijaaminen" AMK:n verkkotentissä?

Opiskelija
01.03.2023 |

Ei ole koulutuksen kannalta kauhean oleellinen kurssi koska kyse englannin kurssista. En tule kauheasti englantia tarvitsemaan työelämässä. Osaan englantia ihan kohtalaisesti, mutta tuollainen ammattisanasto tökkii eikä tahdo jäädä muistiin. Lisäksi haluan panostaa niihin oikeasti tärkeisiin kursseihin.

Mietin, että kun tuosta itsenäisestä kurssista on verkossa kotona tehtävä koe niin mistä kukaan voisi tietää jos samalla katson apuja kännykällä googlen kääntäjällä? Ei siinä nyt älyttömästi ole aikaa jokaista katsoa, mutta jos sen verran, että saisi kokeen edes läpi.

Onko kauhean väärin huijata tuolla tavalla?

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit antanut opiskelupaikkasi sellaiselle, joka oikeasti haluaa oppia ja opiskella.

Mitä oikein sekoilet? Miksi ihmeessä olisin jättänyt opiskelematta YHDEN kurssin vuoksi? Itse voisit opetella lukemaan niin voisit huomata, että haluan panostaa niihin oikeasti tärkeisiin kursseihin.

Eikö koulussa tai kotona ole opetettu käytöstapoja, vai oletko lintsannut nekin opit?

Vierailija
22/94 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllä se ope huomaa Googlen käytön, ja vielä jos hän tietää tunneilta, että olet enkussa täysin onneton, niin yhtäkkiä kotitentissä osaatkin. Joopa joo.

Miltä tunneilta? Ei meillä mitään tunteja ole vaan itsenäisesti pitää suorittaa tehtäviä verkossa. En todellakaan käytä kääntäjää koko ajan ja olen käyttänyt sitä lähinnä jos on tullut vastaan joku sana jota en tiedä. Yhtäkään kokonaista lausetta en ole kääntäjän avulla tehnyt vaan olen tehnyt ne itse.

No mihin tarvit sitä kääntäjää tentissä sitten?

Tueksi joidenkin sanojen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit antanut opiskelupaikkasi sellaiselle, joka oikeasti haluaa oppia ja opiskella.

Mitä oikein sekoilet? Miksi ihmeessä olisin jättänyt opiskelematta YHDEN kurssin vuoksi? Itse voisit opetella lukemaan niin voisit huomata, että haluan panostaa niihin oikeasti tärkeisiin kursseihin.

Eikö koulussa tai kotona ole opetettu käytöstapoja, vai oletko lintsannut nekin opit?

Yhtä paljon käytöstapoja on ihmisellä joka soittaa suutaan, että en olisi saanut aloittaa opiskeluja.

Vierailija
24/94 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen kiinnostaisi minuakin, mille alalle noin hurmaava keskustelija on suuntautumassa.

Ohis

Siinähän mietit.

Vierailija
25/94 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olisi jo opetellut jo monta sanaa siinä ajassa kun jankkaa tässä ketjussa.

Vierailija
26/94 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siitä kielenopiskelusta on aina hyötyä; mistä voit muka etukäteen tietää, ettet tarvitse kieltä työelämässä? Ammattisanasto nimenomaan kuulostaa tärkeältä. Siyä paitsi onnittelet itseäsi, kun suoritat kurssin rehellisin keinoin.

Henkilö, joka ei opettele englanniksi ammattisanastoaan, tekee kyllä itselleen melkoisen karhunpalveluksen ja estää itseltään tulevaisuudessa monta mahdollisuutta. Hän on suomenkielisen tiedon varassa, eikä voi hankkia helposti kansainvälisesti saatavilla olevaa uutta tietoa. Tulevaisuudessa voi olla, että käännöskoneet tulevat niin hyviksi, ettei tällä ole enää mitään väliä, mutta näin ei välttämättä käy ammattislangin kohdalla. Minusta on erittäin lyhytnäköistä olla opettelematta vähintään yhtä suurta kieltä, ja Suomessa se kieli tapaa olla englanti.

Vierailija
27/94 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse olisit voinut opetella?

Vierailija
28/94 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaaminen on väärin ja selkärangatonta touhua..

Vierailija
29/94 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on voi olla tulevaisuudessa kansainvälisiä työkavereita, ja työtehtävien hoitaminen vaikeutuu jos et tunne keskeisiä sanoja.

Vierailija
30/94 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ap aikoo valmistua työttömäksi ja eristäytyä kotiinsa kun oin varmaksi tietää ettei tarvitse ammattinsa sanoja koskaan.

Vierailija
31/94 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ja jäät kiinni suullisissa tilanteissa kun et muista, ymmärrä, edes yritä tajuta, mistä on kyse. Tyhmä oot kuin saapas ja kiero kuin korkkiruuvi. Häpeä jos osaat.

Vierailija
32/94 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse olisit voinut opetella?

Minä olen kouluni jo käynyt, rehellisin keinoin.

Vierailija
33/94 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, ja jäät kiinni suullisissa tilanteissa kun et muista, ymmärrä, edes yritä tajuta, mistä on kyse. Tyhmä oot kuin saapas ja kiero kuin korkkiruuvi. Häpeä jos osaat.

Niin missä suullisissa tilanteissa? Kun en tule työssäni tarvitsemaa englantia, varsinkaan ammattisanastoa. Ei ole sellainen työ, että siinä tarvitaan kieliä vaikka millä mitalla. Ei ole kansainvälistä työtä.

Mulle on ihan sama mitä sä musta ajattelet. Ei hetkauta mua.

Vierailija
34/94 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ap aikoo valmistua työttömäksi ja eristäytyä kotiinsa kun oin varmaksi tietää ettei tarvitse ammattinsa sanoja koskaan.

Mä olen jo töissä. Ihan on kuule vakituinen työpaikka.

Vierailija
35/94 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tuollaiset feikkaajat saa viedä rehellisten opiskelijoiden paikan? Olisit jäänyt sinne liitetin kassalle lusimaan.

Vierailija
36/94 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on voi olla tulevaisuudessa kansainvälisiä työkavereita, ja työtehtävien hoitaminen vaikeutuu jos et tunne keskeisiä sanoja.

Työ on sellaista, että kyllä ne Suomessa työskentelevät ulkomaalaiset joutuu opettelemaan suomen ja/tai ruotsin. 

Vierailija
37/94 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus huijaat. Laita se puhelin näyttöön nojaamaan vaikka sinitarralla, ja ettei näy koneen kamerasta.

Vierailija
38/94 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks tuollaiset feikkaajat saa viedä rehellisten opiskelijoiden paikan? Olisit jäänyt sinne liitetin kassalle lusimaan.

En ole koskaan ollut yhdessäkään kaupassa töissä. 

Vierailija
39/94 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkus huijaat. Laita se puhelin näyttöön nojaamaan vaikka sinitarralla, ja ettei näy koneen kamerasta.

Ei kokeessa mikään kamera ole päällä. Jokainen tekee kokeen silloin kun itse haluaa eikä sitä kukaan mistään valvo.

Vierailija
40/94 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin missä suullisissa tilanteissa? Kun en tule työssäni tarvitsemaa englantia, varsinkaan ammattisanastoa. Ei ole sellainen työ, että siinä tarvitaan kieliä vaikka millä mitalla. Ei ole kansainvälistä työtä.

Mulle on ihan sama mitä sä musta ajattelet. Ei hetkauta mua.

Ja sinähän se tiedät mitä tulevaisuudessa sun töissäs vaaditaan, kansainvälisessä maailmassa? Tyhmä ja häpeämätön paska!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan