Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaako teitä koskaan nähdä tv:ssä tai lehdissä opiskelu- tai koulukavereitanne?

Vierailija
01.03.2023 |

Jotka ovat siis menestyneet itseä paremmin? Minun on pakko tunnustaa, että nyt neljänkymmenen jälkeen olen jotenkin kai tajunnut, että minä en koskaan...

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jonkun mielestä telkussa tai lehdessä oleminen menestyksen mittari? Varmasti minun ammattini on tärkeämpi ja paremmin palkattu, vaikkei minua eikä muita ammattikollegoitani lehdissä esiinnykään.

Vierailija
22/53 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Kateutta kyllä tunnen välillä ja surua omasta surkeasta tilanteestani, mutta samalla olen iloinen siitä, että ystäväni ovat päätyneet tekemään juuri sitä, mikä heille vaikuttaa oikealta, ja menestyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jonkun mielestä telkussa tai lehdessä oleminen menestyksen mittari? Varmasti minun ammattini on tärkeämpi ja paremmin palkattu, vaikkei minua eikä muita ammattikollegoitani lehdissä esiinnykään.

Ilmeisesti on. Maisa Torppa ja kumppanit ovat sitten super-menestyjiä. Jatkuvasti lehdissä ja telkussakin :D

Vierailija
24/53 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaankaan harmita sitten yhtään.

Voiko joku oikeasti olla niin kateellinen, että oikein harmittaa toisen menestys? 

Vierailija
25/53 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku oikeasti olla niin kateellinen, että oikein harmittaa toisen menestys? 

Ehkä ennemminkin harmittaa oman menestyksen puute.

Vierailija
26/53 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ennemminkin harmittaa oman menestyksen puute.

Aika isosti on itsestä kiinni menestyykö vai ei. Ei ne kaveritkaan sinne menestyneeseen asemaan ole työtä tekemättä päässeet. Ellei nyt puhuta esim. Seiskan lööpeissä "menestymisestä". 

Vierailija
27/53 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtäkään koulukaveria näkynyt muualla kuin vuosia sitten poliisi TV;ssä kun yhtä etsittiin murhasta epäiltynä ja toista jostain muusta syystä. Ei todellakaan käyny kateeksi oon vaan onnellinen et oon päässyt hengissä pois itä Helsingistä. 

Vierailija
28/53 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se menestys harmita yhtään, vaan se että se menestyjä teki vaan ilmeisesti pelkkiä töitä niin paljon, että ystävyys muuttui entiseksi. Noh onhan niitä muitakin onneksi.

Vierailija
29/53 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut telkkarissa 10-vuotiaana. En koe, että se kertoo mitään minun menestyksestäni millään saralla. 

Vierailija
30/53 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska eihän se kerro heidän onnellisuudestaan mitään.

Vierailija
31/53 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Minä olen lehdissä kuukausittain. Televisiossa harvemmin, mutta sielläkin joskus.

Ensinnäkin. Median kanssa toimiminen on ihan hanurista. Toimittajat ovat pahimpia selkään puukottajia.

Toiseksi. En usko, että olen onnellisempi kuin sinäkään. Julkisuus ei ole mikään meriitti. Se mistä kannattaa olla ylpeä, on se, jos työkaverisi arvostavat sinua ja tekemistäsi.

Höpönlöpö.

Vierailija
32/53 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen itkenyt katkeria kyyneliä sen vuoksi, että entinen koulukaverini Juha Valjakkala on ollut niin paljon medioissa esillä. Eikun....

Vierailija
33/53 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mua suorastaan v*aa ja suututtaa, kun eräs pers-politikko saa idiootteine juttuineen tilaa mediassa. Tunnen hemmetinmoista myötähäpeää siitä, että olen ollut sen koulukaveri joskus.

En kerro nyt, että kuka ja mistä.

Vierailija
34/53 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä haluaisi olla Temppareista tuttu, joten, ei. Oli tuskaa katsoa edes yksi jakso siitä misdä tää tyyppi oli mukana.

Vierailija
35/53 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui aluksi yllättyneeltä ja oudolta, en muista kadehtineeni, olen usein ajatellut päinvastoin että huh, onneksi mun ei tarvi. En kykenisi. Oikea henkilövalinta siis👍

Vierailija
36/53 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mua suorastaan v*aa ja suututtaa, kun eräs pers-politikko saa idiootteine juttuineen tilaa mediassa. Tunnen hemmetinmoista myötähäpeää siitä, että olen ollut sen koulukaveri joskus.

Miksi et? Luuletko, että sinut voisi sillä perusteella tunnistaa :D:D:D

Vierailija
37/53 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen ihastukseni oli AlfaTV:llä juontajana. Ei tunnu missään, on kehittynyt siihen suuntaan ettei enää kiinnostaisi.

Vierailija
38/53 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahva tunne, että tää on Tynkkynen.

Vierailija
39/53 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuttanut elämääni mihinkään kun koulukavereita uutisissa näkee.

Vierailija
40/53 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt kuin yhden opiskelukaverin. Oli jokin setan edustaja haastatteluissa tämän uuden translain asioissa. Joku Valomerkki Kaurishan se on nykyään nimeltään... Ei harmita. Varsinkin kun tietää, että mielenterveyslääkityksellä tuokin ollut pitkät ajat...