Kuinka moni nainen on valmis lähtee kotiin tuntemattoman miehen kanssa baarista?
Puhun siis sinkkunaisista ja sanotaan että mies ja nainen ovat tutustuneet baarissa/yökerhossa toisiinsa ja kaikki on mennyt hyvin.
Kommentit (678)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Oli mukava mennä baariin, etsiä sieltä komein mies ja iskeä se.
Tässä oli ehkä paras tiivistys tässä viestiketjussa. KOMEIN on se avainsana.
Joo, en nyt ihan kenen tahansa kanssa lähtenyt.
Ei miehetkään lähde. Siis ihan oikeasti sinkkunaisten porukka, niin siinä saattaa useampi olla valmis laskemaan rimaa huomattavasti, ihan vaan katkaistakseen kuivan kauden. Silti moni menee yksin kotiin turhautuneena. Yksi aspekti tässä on se, että jotkut miehet on ihan ääliöinä yöelämässä, siis liian humalassa tms. ja toinen sitten ne liian tyrkyt ja lipevät ulkomaalaistaustaiset. Mutta, heihin verrattuna kuka tahansa tavismies saisi samantien naisen. Kun olisi ns. se ainoa normaali paikalla.
Minä olen suomalainen, absolutisti ja lukuisia kertoja olen ollut ihan kaveriporukalla baarissa. Jopa kaksikymppisenä. Ja arvaa mitä, 0 naista baarista, muualta toki kyllä.
Baarissa muut ehkä kuitenkin jonkun verran juo, joten hiprakassa oleva nainen voi ehkä arvioida, ettei ole absolutistille sopiva. Ja siis siltikin, vaikka nainen olisikin ihan toimintakuntoinen, eikä ns. liian humalassa.
Eli kyllä se alkoholi taitaa kuitenkin olla lähtökohta ja oletus seksille? Eli yksi naisten kriteereistä tulee tässä: hieman alkoholia on oltava miehellä veressä, jotta baarista lähtee mies mukaan
Ei ihan näinkään. Lähinnä vaan, ettei naiselle tule sellainen epämukava olo siitä, että nainen itse on hiprakassa ja mies ei. Siis ettei nainen koe miehen esim. arvostelevan naisen juomista tai ettei tule fiilistä, että mies on ns. metsästämässä uhreja siellä baarissa, kun ei kerran ole juomassa, niin kuin muut. Vaikea selittää sitä tunnetta, mikä siinä häiritsee. Kannattaa ehkä sanoa ääneen, ettei sua haittaa, vaikka muut juo tms. (jos näin on ja se sun juomattomuus tulee puheeksi) ja muuten olla rennon sosiaalisesti, ettet vaikuta oudolta.
Tiedän yhden naisen, jonka kanssa biletin usein samassa seurueessa huomaamatta, ettei hän koskaan juonut alkoholia. Että jotkut osaa olla rentoja ja sulautua porukkaan, vaikka muut juo, kun taas toiset tekee siitä numeron ja on jäykän ja muita arvostelevan oloisia. Kieltämättä aika harmi, että juominen on niin normi, että absolutisti tuntuu epäilyttävältä. Naurattaa, mutta totta.
Mutta kriteeri on siis, että miehen tulee olla ainakin hieman hiprakassa, jotta ei vaikuta arvostelevalta naisten mielestä? Tai joka tapauksessa käyttäytyä jotenkuinkin niin, että se miellyttää naisia myös silloin, kun mies ei itse juo? Ja sitten jos mies on humalassa baarissa, niin se on myös red flag. Mutta nainen itse voi kyllä olla vähän humalassa ja se on ihan ok.
Siis et ymmärtänyt mitään tuosta viestistä, mihin vastasit? Ja vaihtoehdot on olla kokonaan ilman tai kaatokännissä? Joo, ei, sun ongelmasi ei ole absolutismi.
Absolutisti ei ole vähän kännissä, eikä vegaani syö vähän lihaa. Silloin yksi ongelma on, että olen absolutisti. Toki muitakin kriteerejä naisilla on, tiedän sen varsin hyvin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole mitään väliä ovatko sinkkuja vai kotirouvia, tarpeeksi kun tarjoaa viinaa ja lepertelee kauniin jännästi niin mukaan ne vaan lähtee, vastaus alkuperäiseen kysymykseen.
Tää sama miehissäkin. Aika monella onkin hupsista vaimo ja lapset ja siltikin saattoi päätyä sänkyyn vieraan naisen luo.
No jokainen mies tietää, että naimisissa oleminen tuo vaan lisää naisia ympärille.
Niin, miehet tykkää aika yleisesti lort toi lus ta ja ovat helppoja. No moni naimisissa oleva mies on onnistunut saamaan avioeron aikaan sillä lort toi lullaan...
Miehet eivät ole helppoja tai vaikeita. Miehet saavat, jos ovat kyvykkäitä miehiä saamaan seksiä. Naiset ovat helppoja tai vaikeita, koska ovat valitsevassa asemassa.
No mies valitsee panna naista joka "antaa" eikä miehen ole mikään pakko panna joten mieskin siis valitsee. Eli mieskin voi olla joko helppo tai vaikea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kaikki jakorasia naiset, ottavat baareista, pubeista ja ravintoloista, yöseurakseen, jokaisen miehen, joka imartalee heitä.
Puhuu heille ystävällisesti, ja osaa jotenkin koskettaa heidän ns. sieluaan.Juopuneen, yhdessä vietetyn yön jälkeen, yleensä aamulla, mies hokaa, miten helvetillisen virheen hän onkaan tehnyt, pelkästään ja ainostaan seksuaalisten himojensa takia.
Miehet tekee ihan samaa.Mikä teke vain jako-rasian naisista? Mieshän siinä mukana on?Onhan noita isovatsasia äijiä,jotka kehuskelee eläkellä ja ihan yksin paarista kotiin saavat aina lähteä.Kukaan nainen ei heitä huoli edes paarissa.
Nainen saa, jos haluaa. Mies saa, jos ansaitsee.
No onpa logiikka taas...Ei se tee naisesta huo raa jos saa. Eikä miehestäkään, jos saa. Eikä mies ole sen parempi seksuaalimoraaliltaan, vaikka ei saisi koskaan ketään. Biologinen halu on biologista halua ja miksi sen toteuttaminen olisi paha asia kenellekään tai tekisi kenestäkään halpaa?
Miesten ja naisten halu on pohjimmiltaan samanlaista ja naisten yhden yön jutut jo todistavat tämän
Se ei ollutkaan pointti, onko joku huonompi tai parempi, vai ei. Kysymys oli vain siitä, että nainen valitsee, mies ansaitsee. Mies ei saa seksiä vain olemalla mies, koska halumme toimivat eri tavalla. Nainen tarvitsee ihan erilaiset todisteet miehen kyvyistä ennen suostumusta seksiin. Mies ei tarvitse naisesta juuri mitään informaatiota, koska tarvitsee seksiä niin paljon, että lähes mikä tahansa kelpaa. Mutta se ei tee kenestäkään parempaa tai huonompaa.
Taidan sitten olla joku poikkeus naiseksi, kun ole useita kertoja harrastanut seksiä miehen kanssa, josta en ole tiennyt yhtään mitään, hyvä jos nimen. Halusin saada kunnolla ja se himon tyydyttäminen oli pääasia. Edes miehen ulkonäön ei tarvinnut olla kummoinen, pääasia suunnilleen että seisoi kunnolla. En ole koskaan ollut niitä siveyden sipuleita ja seksuaalisuuteni toimii kuten miehen. Ja varmasti meitä on muitakin...
On mullakin ja on edelleen usein tuollaisia oloja, että lähes kuka tahansa mies himottaa mua, mutta en silti ole koskaan uskaltanut tehdä niin. Kyllä mulla se harkintakyky vie aina voiton. Ei ole kyse siitä että miettisin jotain maineeni menemistä tai sellaista. En vaan pysty menemään ventovieraan äijän kanssa mihinkään. Mutta onhan tuo ihan naurettava ajatus mikä täällä jollain on, että ei naisia paneta koskaan, että naiset vaan antaa seksiä joillekin tarkoin valituille miehille ikäänkuin palkintona. Kyllä naisiakin panettaa ihan eläimellisesti, naiset vaan joutuu enemmän miettimään kaikkea mahdollista raskaaksi tulemisesta lähtien. Kyllä se pistää hillitsemään niitä himojaan kun ei voi vaan paeta kaikkea vastuuta kuten miehet.
Täällä ei varmasti kukaan ole sanonut, että "naisia ei paneta koskaan". Mutta todennäköisesti naisen eläimellinen panetus on sitä, mitä miehillä on lähes koko ajan, varsinkin nuorella iällä. Jos näin ei olisi, niin te naiset ette saisi sieltä baareista niitä oikeita miehiä, jotka tyydyttävät ne eläimelliset himot, joita teillä satunnaisesti on. Ja silloin, kun niitä on, niin naiset menevät baariin/Tinderiin ja saavat seksiä lähes varmasti. Miehillä näitä eläimellisiä himoja on koko ajan, mutta kyvykkäät miehet saavat ja kyvyttömät miehet eivät saa mitään. Kuten minä.
Mitä ilmeisimmin et tälläkään hetkellä ole baarissa pitämässä hauskaa. Valitat asiasta äitisi ikäisille naisille netissä. Mikään ei tule muuttumaan tuolla tavalla.
Olen itse 36 ja työelämässä, en ole baarissa torstaina, enkä edes lauantaina.
Eikö silloin olet itsestäänselvää, ettet myöskään harrasta seksiä tänään (tietääkseni tänään on keskiviikko) etkä lauantaina. Todennäköisesti et muinakaan päivinä.
Mitä odotat? Että seksiä tuodaan kotiovellesi?
Oli itsestään selvää myös silloin, kun kävin baareissa, etten harrastanut seksiä. Eli jotain muutakin kriteereitä siihen vaaditaan, kuin pelkkä läsnäolo baarissa. Tai missään muuallakaan.
Omat "kriteerini" olen kertonut edellä eli sen, millaisten miesten kanssa lähdin "jatkoille": he olivat hauskoja, fiksuja, 165-190 cm mittaisia, normaalipainoisia/tukevia (mutta mukaan mahtui myös pari kuivan kesän oravaa eli hoikkaa miestä), aivan tavallisia miehiä. He olivat tulleet baariin pitämään hauskaa (yleensä kavereiden kanssa), he eivät tehneet töitä tai ottaneet riskejä vaan kohtasimme ihan normaalisti tiskillä, pöydässä, vessajonossa, ravintolajonossa tai muuten vaan luontevasti.
Riittävätkö nämä kriteerit sinulle?
Vierailija kirjoitti:
En ole lähtenyt enkä lähtisi. Liikaa true crimea...
Sama täällä, kumminkin osuisi joku psyko kohdalle.
Vielä 2010 luvun alkupuolella muutama lähti minunkin mukaani. Nykyään varmaan ei kukaan enää. Onneksi ei tarvitse kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kaikki jakorasia naiset, ottavat baareista, pubeista ja ravintoloista, yöseurakseen, jokaisen miehen, joka imartalee heitä.
Puhuu heille ystävällisesti, ja osaa jotenkin koskettaa heidän ns. sieluaan.Juopuneen, yhdessä vietetyn yön jälkeen, yleensä aamulla, mies hokaa, miten helvetillisen virheen hän onkaan tehnyt, pelkästään ja ainostaan seksuaalisten himojensa takia.
Miehet tekee ihan samaa.Mikä teke vain jako-rasian naisista? Mieshän siinä mukana on?Onhan noita isovatsasia äijiä,jotka kehuskelee eläkellä ja ihan yksin paarista kotiin saavat aina lähteä.Kukaan nainen ei heitä huoli edes paarissa.
No onpa logiikka taas...Ei se tee naisesta huo raa jos saa. Eikä miehestäkään, jos saa. Eikä mies ole sen parempi seksuaalimoraaliltaan, vaikka ei saisi koskaan ketään. Biologinen halu on biologista halua ja miksi sen toteuttaminen olisi paha asia kenellekään tai tekisi kenestäkään halpaa?
Miesten ja naisten halu on pohjimmiltaan samanlaista ja naisten yhden yön jutut jo todistavat tämän
Se ei ollutkaan pointti, onko joku huonompi tai parempi, vai ei. Kysymys oli vain siitä, että nainen valitsee, mies ansaitsee. Mies ei saa seksiä vain olemalla mies, koska halumme toimivat eri tavalla. Nainen tarvitsee ihan erilaiset todisteet miehen kyvyistä ennen suostumusta seksiin. Mies ei tarvitse naisesta juuri mitään informaatiota, koska tarvitsee seksiä niin paljon, että lähes mikä tahansa kelpaa. Mutta se ei tee kenestäkään parempaa tai huonompaa.
Taidan sitten olla joku poikkeus naiseksi, kun ole useita kertoja harrastanut seksiä miehen kanssa, josta en ole tiennyt yhtään mitään, hyvä jos nimen. Halusin saada kunnolla ja se himon tyydyttäminen oli pääasia. Edes miehen ulkonäön ei tarvinnut olla kummoinen, pääasia suunnilleen että seisoi kunnolla. En ole koskaan ollut niitä siveyden sipuleita ja seksuaalisuuteni toimii kuten miehen. Ja varmasti meitä on muitakin...
On mullakin ja on edelleen usein tuollaisia oloja, että lähes kuka tahansa mies himottaa mua, mutta en silti ole koskaan uskaltanut tehdä niin. Kyllä mulla se harkintakyky vie aina voiton. Ei ole kyse siitä että miettisin jotain maineeni menemistä tai sellaista. En vaan pysty menemään ventovieraan äijän kanssa mihinkään. Mutta onhan tuo ihan naurettava ajatus mikä täällä jollain on, että ei naisia paneta koskaan, että naiset vaan antaa seksiä joillekin tarkoin valituille miehille ikäänkuin palkintona. Kyllä naisiakin panettaa ihan eläimellisesti, naiset vaan joutuu enemmän miettimään kaikkea mahdollista raskaaksi tulemisesta lähtien. Kyllä se pistää hillitsemään niitä himojaan kun ei voi vaan paeta kaikkea vastuuta kuten miehet.
Täällä ei varmasti kukaan ole sanonut, että "naisia ei paneta koskaan". Mutta todennäköisesti naisen eläimellinen panetus on sitä, mitä miehillä on lähes koko ajan, varsinkin nuorella iällä. Jos näin ei olisi, niin te naiset ette saisi sieltä baareista niitä oikeita miehiä, jotka tyydyttävät ne eläimelliset himot, joita teillä satunnaisesti on. Ja silloin, kun niitä on, niin naiset menevät baariin/Tinderiin ja saavat seksiä lähes varmasti. Miehillä näitä eläimellisiä himoja on koko ajan, mutta kyvykkäät miehet saavat ja kyvyttömät miehet eivät saa mitään. Kuten minä.
Mitä ilmeisimmin et tälläkään hetkellä ole baarissa pitämässä hauskaa. Valitat asiasta äitisi ikäisille naisille netissä. Mikään ei tule muuttumaan tuolla tavalla.
Eikö silloin olet itsestäänselvää, ettet myöskään harrasta seksiä tänään (tietääkseni tänään on keskiviikko) etkä lauantaina. Todennäköisesti et muinakaan päivinä.
Oli itsestään selvää myös silloin, kun kävin baareissa, etten harrastanut seksiä. Eli jotain muutakin kriteereitä siihen vaaditaan, kuin pelkkä läsnäolo baarissa. Tai missään muuallakaan.
Omat "kriteerini" olen kertonut edellä eli sen, millaisten miesten kanssa lähdin "jatkoille": he olivat hauskoja, fiksuja, 165-190 cm mittaisia, normaalipainoisia/tukevia (mutta mukaan mahtui myös pari kuivan kesän oravaa eli hoikkaa miestä), aivan tavallisia miehiä. He olivat tulleet baariin pitämään hauskaa (yleensä kavereiden kanssa), he eivät tehneet töitä tai ottaneet riskejä vaan kohtasimme ihan normaalisti tiskillä, pöydässä, vessajonossa, ravintolajonossa tai muuten vaan luontevasti.
Aivan tavallisia miehiä. Niin tavallisia, että baaritiskillä kohdataan normaalisti ja siitä vaan ihan vahingossa päädytään sänkyyn. Ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole mitään väliä ovatko sinkkuja vai kotirouvia, tarpeeksi kun tarjoaa viinaa ja lepertelee kauniin jännästi niin mukaan ne vaan lähtee, vastaus alkuperäiseen kysymykseen.
Tää sama miehissäkin. Aika monella onkin hupsista vaimo ja lapset ja siltikin saattoi päätyä sänkyyn vieraan naisen luo.
No jokainen mies tietää, että naimisissa oleminen tuo vaan lisää naisia ympärille.
Niin, miehet tykkää aika yleisesti lort toi lus ta ja ovat helppoja. No moni naimisissa oleva mies on onnistunut saamaan avioeron aikaan sillä lort toi lullaan...
Miehet eivät ole helppoja tai vaikeita. Miehet saavat, jos ovat kyvykkäitä miehiä saamaan seksiä. Naiset ovat helppoja tai vaikeita, koska ovat valitsevassa asemassa.
No mies valitsee panna naista joka "antaa" eikä miehen ole mikään pakko panna joten mieskin siis valitsee. Eli mieskin voi olla joko helppo tai vaikea
No noin voi asian ilmaista: mies on joko ilman tai panee antavaa naista. Nainen panee miestä, jota haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No noin voi asian ilmaista: mies on joko ilman tai panee antavaa naista. Nainen panee miestä, jota haluaa.
Panehaan se mieskin naista jota haluaa. Ei kai kukaan mies pane naista, jota ei seksuaalisesti halua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti naisista isompikin osa haluaisi harrastaa yhden illan juttuja, jos vain uskaltaisi. En minäkään usko, että miehen ja naisen seksuaalisuudessa niin valtavan suurta eroa on, yksilöissä toki on. Esimerkiksi eläinmaailmassa monet eläimet parittelee vain kerran vuodessa, eli silloin kun naarailla on kiima. Ihminen kuuluu niihin lajeihin joissa naaraat kiihottuvat myös "kiima-ajan" ulkopuolella, käytännössä koska tahansa. Yksilöllistä vaihtelua on toki paljon, on naisia jotka eivät niin piittaa seksistä, mutta ei kaikilla miehilläkään pyöri pimperot päässä jatkuvasti.
Ei minulla ainakaan ole siitä kiinni, että en uskaltaisi. Vaan minun pitää olla viehättynyt siitä miehestä/naisesta. Eikä seksi ole välttämättömyys vaan voi olla muuten mukavaa seuraa. Sitä paitsi humalassa minulla aistit turtuvat niin, ettei orgasmi onnistu silloin. Krapulassa taas herkistys huipussaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panehaan se mieskin naista jota haluaa. Ei kai kukaan mies pane naista, jota ei seksuaalisesti halua?
En tiedä muista miehistä, mutta minä pystyn panemaan myös naisia, joita en niin halua. Ja yleensä tällaisia nämä naiset juuri ovat, varsinkin Tinderistä.
Kyllä mä olen lähtenyt monestikin entuudestaan tuntemattoman tyypin kanssa jatkoille jos mua on panettanut ja kemiat on kohdanneet. En tunne itseäni tämän takia huonommaksi tai halvaksi, en edes hyväksikäytetyksi. Jos joku muu ajattelee että olen jotain sellaista, niin sehän on heidän ongelmansa eikä minun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä olen lähtenyt monestikin entuudestaan tuntemattoman tyypin kanssa jatkoille jos mua on panettanut ja kemiat on kohdanneet. En tunne itseäni tämän takia huonommaksi tai halvaksi, en edes hyväksikäytetyksi. Jos joku muu ajattelee että olen jotain sellaista, niin sehän on heidän ongelmansa eikä minun.
Minä miehenä en ole lähtenyt (päässyt) koskaan kenenkään naisen matkaan baarista. Tunnen itseni epäonnistuneeksi ja epämiehekkääksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse parikymppisenä tuli harrastettua jonkin verran irtoseksiä, nimenomaan voimakkaan seksinhimon takia. Libidoni on aina ollut korkea ja mietin seksiä päivittäin. En mielestäni ole tämän takia mikään ns huono nainen. Niinhän se on että koirat haukkuvat mutta karavaani kulkee
Tuossa aloituksessa ei puhuttu mitään seksistä/panemisesta. Eli oletuksena monella on se seksi. Minulla ei. Jos spontaanisti menee yhdessä siihen niin ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mies vaan on helppo jos lähtee tyyliin kenen tahansa naisen matkaan. Mieskin voi hillitä libidoaan jos niin haluaa eikä ole mikään viettiensä armoilla oleva elukka. Ja jos on niin pitäisikö meidän naisten oikein toden teolla huolestua...
Seksi on seksiä, se on biologiaa. Kumpikin valitsee ja saa
Tämä. Kumpikin valitsee. En mäkään ole koskaan voinut valita tosta vaan kenet haluan. Olen valinnut niistä jotka haluavat myös minut, eikä niitä ole paljoa ollut. Pitäähän sen miehenkin minusta innostua sen verran, että pystyy edes kiihottumaan kanssani. Eikä se niin mene että miehille kelpaa kuka tahansa. Harva minustakaan on ollut kiinnostunut, en edes nuorena ollut mitenkään suosittu. Ja nyt vanhana ei enää kukaan ole ollut kiinnostunut vuosikausiin. Että joutuu tässä itse kukin himojaan hillitsemään.
No, kuinka moni? Sitähän tässä kysyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan tavallisia miehiä. Niin tavallisia, että baaritiskillä kohdataan normaalisti ja siitä vaan ihan vahingossa päädytään sänkyyn. Ihan normaalisti.
Tuo on meille normoille normaalia. Ei se, että tullaan baariin tekemään töitä tai ottamaan riskejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mies vaan on helppo jos lähtee tyyliin kenen tahansa naisen matkaan. Mieskin voi hillitä libidoaan jos niin haluaa eikä ole mikään viettiensä armoilla oleva elukka. Ja jos on niin pitäisikö meidän naisten oikein toden teolla huolestua...
Seksi on seksiä, se on biologiaa. Kumpikin valitsee ja saa
Tämä. Kumpikin valitsee. En mäkään ole koskaan voinut valita tosta vaan kenet haluan. Olen valinnut niistä jotka haluavat myös minut, eikä niitä ole paljoa ollut. Pitäähän sen miehenkin minusta innostua sen verran, että pystyy edes kiihottumaan kanssani. Eikä se niin mene että miehille kelpaa kuka tahansa. Harva minustakaan on ollut kiinnostunut, en edes nuorena ollut mitenkään suosittu. Ja nyt vanhana ei enää kukaan ole ollut kiinnostunut vuosikausiin. Että joutuu tässä itse kukin himojaan hillitsemään.
Perustuuko tulkintasi miesten kiinnostuksesta siihen, että sinua ei kukaan ole lähestynyt? Eli et ole sen takia ollut koskaan suosittu, koska olet odottanut miesten lähestymisiä? Koska "olet tältä osin vähän vanhakantainen"?
Minä lähdin nuorena, eli yli 20 vuotta sitten, monta kertaa. Ainakin 5 kertaa muistan. Oisko ollut hyvää tuuria vai itsetuntemusta, ettei koskaan ole käynyt huonosti. En ole itse ollut juurikaan humalassa, eli minulla on ollut harkintakyky tallella. Eikä miehetkään ole olleet liian humalassa. Mitä iloa olisi sellaisesta ollutkaan? Ihan keskusteluun kykeneviä.. Olen naimisissa viimeisen kanssa. Ollaan oltu vuodesta 96.
Ei ole. Minä en miehenä ainakaan ole valitsevassa asemassa, Mick Jagger saattoi joskus olla. Minä saan seksiä, jos joku nainen haluaa minun kanssani seksiä. Se ei yleensä ole sellainen nainen, jota edes haluan. Mutta seksi on seksiä, se täytyy miehenä ottaa sieltä, mistä saa ja mistä annetaan.