Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä ensitreffeillä?

Vierailija
28.02.2023 |

Ehdotuksia otetaan vastaan! Elikkä siis olen viemässä daamia (vaimomatskua) ensimmäisille treffeille ja minun tehtäväkseni jäi päättää tekeminen, mutta pääni lyö tyhjää. Mitä itse teitte?

Kommentit (475)

Vierailija
61/475 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kouluun perjantai-iltapäiväksi pössyttelytauon niin pääsee vireeseen ajoissa. Laitaisitteko nimenne kansallisaloitteeseen jos sellaisen aloittaisin?

Vierailija
62/475 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neanderthalensis kirjoitti:

Ateneumiin eli pidä kiirettä sillä se sulkeutuu rempan vuoksi. Ennen Ateneumia kumotkaa viinilasilliset tai parit että jäykyys jää pois. Siinä vaiheessa kun tulee Ateneumiin lähdöt niin varovasti tiedustele onko Lady halukas Ateneumiin , ravintolaan tai muualle. Jos vaimoimatskua niin sänky ei saa olla ekana mielessä ellei kumpikin ehdota sitä. Moini nainen haluaa tietää, että miten sängyn asento suhteutu.....  Et sanonut missä alueella?

:-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/475 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kivaa elää euron bissellä.

Vierailija
64/475 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Im sorry I dont understand Scandihoovian. Maybe its better if you speak Finnish.

Vierailija
65/475 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan ap syönyt ABC:lla?

Vierailija
66/475 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffaan ja sitten syömään tai kahville. Leffasta saa hyvän puheenaiheen, jos kyseessä on todella ujostuttavat ensitreffit. Myös taidenäyttely tai jokin museo on mukavaa yhteistä tekemistä ja antaa luontevan keskusteluaiheen. Jos molemmat tykkäätte liikunnasta, keilaus on ok. Mitään hikiliikuntaa en suosittele.

Musta olisi tosi ahdistavaa mennä näyttelyyn tai museoon treffeille. Eihän siellä voi puhua mitään kun kaikki kuuluu hallin toiselle puolelle?

Vierailija
67/475 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö ihmiset siis jotain ihan kunnollista ekoillakin treffeillä? Itse en pääse kuin tappotylsille kävelytreffeille jossa keskustelu jää väkisinkin kaveritasolle ja pinnalliselle tasolle.

Vierailija
68/475 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kävelylle! Voi rauhassa jutella.. Sen jälkeen kahville jos siltä tuntuu. Itse en muualle lähdekään treffeillä, varsinkin jos ekaa/ekoja kertoja tavataan..

Vierailija
69/475 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita nainen kokkaamaan illallinen jonka jälkeen laitat sen tiskaamaan t. playboy

Ensitreffeillä voisi mennä lavatansseihin.

Vierailija
70/475 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumanvita

Vierailija
71/475 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskat naiset on ihania.

Vierailija
72/475 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeajon aika.

Vierailija
73/475 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla treffeiĺle jotain tekemistä: kailausta, minigolfia, biljardia tms. Helpottaa jos ei heti alkuun juttu luista. Sen päälle sitten syömään tai drinkeille

74/475 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä parhainta on mennä ravintolaan syömään. Ei tarvitse ole mikään fine dining ravintola vaan vaikka joku rento burgerpaikka, kuten PAncho villa.

Vierailija
75/475 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsä ulkoileva nainen kirjoitti:

Menkää kävelylle! Voi rauhassa jutella.. Sen jälkeen kahville jos siltä tuntuu. Itse en muualle lähdekään treffeillä, varsinkin jos ekaa/ekoja kertoja tavataan..

Samaa mieltä. Itseäni ei ainakaan kiinnosta lähteä tekemällä tekemään jotain ekoilla treffeillä, vaan ihan vain keskustella ja kasvotusten katsoa onko kemiaa. Ja tilanteen pitää olla sellainen mistä voi tarvittaessa lähteä aika nopeastikin, ei mitään pitkää illallista tai puuhun valjaissa kiipeilemään. Sen verran monet treffit on menny puihin (ei kirjaimellisesti) jo heti ensiminuuteilla että tiedän etten ota santsikuppia. En ala tuhlaamaan aikaani (tai riskeeraamaan turvallisuuttani) esim. tuppisuun tai lääppijän kanssa. Tarvittaessa jätän ekankin kahvikupin kesken.

Vierailija
76/475 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilahtuisin ehdotuksesta syömään menosta kivaan intiimiin ravintolaan. Olisi upea ele, jos mies kävisi etukäteen varaamassa pöydän rauhallisesta nurkkauksesta. Ravintolaillan jälkeen olisi ihanaa, jos mies saattaisi minut kotiovelle, suutelisi ja kysyisi, voitaisko tavata pian uudestaan?

Vierailija
77/475 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ihan perinteiset ravintolatreffit. Hyvää ruokaa ja keskustelua. En muista kyllä yhtään, mistä keskusteltiin. Mieleen on jäänyt se, että mies tilasi alkuruuaksi etanoita ja ajattelin mielessäni, että onpa hienostelija. Itse opin syömään etanoita vasta myöhemmin. Ravintolan jälkeen käveltiin kaupungilla jonkin aikaa ja käytiin sitten vielä jossain myöhään auki olevassa kahvilassa kaakaolla. 

Tästä on jo melkein 24 vuotta ja naimisissa ollaan ehditty olla 23 vuotta. 

Vierailija
78/475 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mitä Charles ja Diana teki syyskuussa 1981.

Vierailija
79/475 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ekat treffit oli saunassa , seksiä oli ennen ja jälkeen .

Vierailija
80/475 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauhtimesta hurjin on HOM-MA-LIN-NA! Täynnä hauskaa värinää on HOM-MA-LIN-NA! Scripta aukee ja magnum laukee. Homma ooo-o!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme