Mitä tehdä ensitreffeillä?
Ehdotuksia otetaan vastaan! Elikkä siis olen viemässä daamia (vaimomatskua) ensimmäisille treffeille ja minun tehtäväkseni jäi päättää tekeminen, mutta pääni lyö tyhjää. Mitä itse teitte?
Kommentit (475)
Aivan kamalaa oli.... kunnes olikin ihan kivaa.
Taitaa olla voimavarat vähissä :-(.
Jos on hyvä sää niin musta olisi mukava käydä ensin vaikka kävelyllä ja ikään kuin kävellä pahin jännittäminen pois :D ja mennä sitten syömään yhdessä kevyesti, mieluiten kahvilaan missä voi valita jotain sellaista syötävää, että sen saa syötyä silleen siistimmin ja annoksen saa myös heti että ei ole sellaista tyhjää odottelua niin paljon. Ihan vain siksi kun ekoilla treffeillä voi jännittää erityisesti jos toinen vaikuttaa todella kiinnostavalta niin on hyvä, että on mahdollisuus puhua just vaikka ulkona maisemista jos pää lyö välillä tyhjää tai kahvilassa on myös käsillä tekemistä ja ajatus kulkee vähän paremmin. Tietysti myös muuta kuin kävely ja kahvila olisi hyvä jos haluaa tehdä vaikutuksen, että mistä te nyt sitten molemmat pidätte. Jotain olisi kiva tehdä yhdessä, nyt oon ollut liian pitkään parisuhteessa että keksisin mitä ensiteffeillä voisi tehdä. Tietysti käydä leffassa, messuilla, jossain näyttelyssä, museossa... ja sitten saata neidin kotiin jos mahdollista. Jos naisesta ei kuulu mitään, että kiitos treffeistä, oli kivaa (milloin sovitaan toiset treffit) niin seuraavana päivänä voit kiittää ja kysyä, että milloin tavataan taas. Kaksi päivää on musta liian pitkä odotus, miehen pitää osoittaa sitä kiinnostusta, mutta ei ihan treffien päätteeksi aloittaa vielä spämmäystä.
Mutta oli ihan pakko tämäkin ketju avata ja kommentoida? :)
Trendikästä mutta sitä haukkuja ei tiedä ;).
Seksiä tietysti mitäs sitä kyselemään.
Teillä ei taida olla paljon muuta elämää kuin kommentoida Vauva-palstalla?
Eikö kouluttamaton mies kelpaa naisille?
Syvässä hangessa on vaikea uppuroida.
Yhh miten epäviehättävältä sä vaikutat :/.
Otsikon oikeinkirjoitusvirheissä on riittävästi inhokkeja.
Muttajoo ihan naurettavaa lässytystä ja yksittäisiin sanavalintoihin takertumista
Tuollainen vainoharhaisuus tuntuu häiritsevältä.
Leffaan ja kahville kaljalle tai syömään.
Jos tapailu jatkuu pyydä kotiisi juomaan viiniä ja sano että voitteolla ihan vaan kavereita.
Älä ui liiveihin ekoilla treffeillä äläkä missään nimessä odota mitään intiimiä heti aluksi.
Mikään ei ärsytä niin paljon kuin liian nopea lähestyminen.
Jäkedonkkki