Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikos josta ihmiset kantelee mutta ei vahingoita ketään?

Vierailija
28.02.2023 |

Onko sellaisia?

Ja miksi sellaista ihmistä kutsuttaisiin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä muuten rikos: Työpaikalla ne, jotka pystyvät näkemään muiden työntekijöiden sisään ja ulosleimaukset (koska antavat työsuhteen alussa leimauslätkät) tutkivat sitten huvikseen muiden leimauksia ja kantelevat niistä esimiehelle. Tässä tapauksessa urkinnan kohteelle tuli haittaa, eli vahingoitti häntä. Mihin rikokseen urkkijat syyllistyivät? Jos siis syyllistyivät. 

Olin joskus eräässä palkkakonttorissa töissä ja meillä oli kellokortit. Joku siellä ei ilmeisesti pitänyt minusta vaan leimaili minun korttiani siten että siihen tuli aina liian vähän tunteja. Kun korttia ei voinut leimata uudelleen ja siten saada siihen korjaus, jouduin aina menemään työnjohtajalle selittämään että taas on korttini leimattu mutta kuten näet, tässä minä kuitenkin vielä olen työpaikalla, tunti-kaksi tuon fuskuleimauksen jälkeen.

Harmittaa etten koskaan saanut selville kuka korttiani leimaili.

Olisipa silloin joku kyttäri vaikka nähnyt nuokin tapaukset ja kannellut minulle!

No on omituista touhua. Minun tapauksessani tiedän ketkä niitä leimauksia ovat tutkineet. 

Vierailija
22/31 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran pitäminen vapaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisiapäin kävely

Vierailija
24/31 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiran pitäminen vapaana.

Riippuu koirasta, että aiheuttaako se haittaa muille. Tosin jo vapaana oleva piski saattaa pelottaa muita ihmisiä, ja siten haitata heidän oikeuttaan nauttia ulkoilmasta ja luonnosta.

Vierailija
25/31 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punaisiapäin kävely

Ymmärrän, että sinua ei haittaa jos ajan sinun päältäsi mutta minusta ei ole kiva tappaa ketään, vaikka se ei minun oma syyni olisikaan.

Vierailija
26/31 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punaisiapäin kävely

Ymmärrän, että sinua ei haittaa jos ajan sinun päältäsi mutta minusta ei ole kiva tappaa ketään, vaikka se ei minun oma syyni olisikaan.

Jos kävely punaisia päin tarkoittaa sinulle sitä että joku kuolee, suosittelisin terapeuttia.

Keskellä yötä, näkyvyys 1km joka suuntaan jos kävelee päin punaisia niin se on rikos joka ei tee vahinkoa kenellekään.

Mutta eiköhän joku vauvalainen tule tähän sanomaan että "joku mummo näkee sen kiikareilla ja saa sydärin sitä kautta vahingoittaa!!1"

Vierailija
27/31 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaus jos ei käytetä väkivaltaa

Vierailija
28/31 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raiskaus jos ei käytetä väkivaltaa

Ei sellainen ole raiskaus

Vierailija
29/31 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä juttuja vähän väliä uutisissakin kun joku nainen pahoittaa mielensä ja uhriutuu lehdessä kun jossain tapahtui uhriton rikos

Vierailija
30/31 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snitches get ditches.

Vierailija
31/31 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä muuten rikos: Työpaikalla ne, jotka pystyvät näkemään muiden työntekijöiden sisään ja ulosleimaukset (koska antavat työsuhteen alussa leimauslätkät) tutkivat sitten huvikseen muiden leimauksia ja kantelevat niistä esimiehelle. Tässä tapauksessa urkinnan kohteelle tuli haittaa, eli vahingoitti häntä. Mihin rikokseen urkkijat syyllistyivät? Jos siis syyllistyivät. 

Olin joskus eräässä palkkakonttorissa töissä ja meillä oli kellokortit. Joku siellä ei ilmeisesti pitänyt minusta vaan leimaili minun korttiani siten että siihen tuli aina liian vähän tunteja. Kun korttia ei voinut leimata uudelleen ja siten saada siihen korjaus, jouduin aina menemään työnjohtajalle selittämään että taas on korttini leimattu mutta kuten näet, tässä minä kuitenkin vielä olen työpaikalla, tunti-kaksi tuon fuskuleimauksen jälkeen.

Harmittaa etten koskaan saanut selville kuka korttiani leimaili.

Olisipa silloin joku kyttäri vaikka nähnyt nuokin tapaukset ja kannellut minulle!

Kai sen nyt sivusilmällä huomaa kun menee muiden seuraan, että joku katsoo sinua hetken sillä tavalla kiileästi, ennen kuin ehtii peitellä.