Jos lemmikkisi olisi jotain muuta eläinlajia, niin mikä hän olisi?
Onko sinulla vaikka karhulta näyttävä koira tai dinosaurusta muistuttava lintu? :)
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Hän? Eipä oo ihmistä lemmikkinä.
Eikö sulla ole edes miestä. :)
Koirani muistuttaa Johannes Virolaista. Kissallani puolestaan on musta läikkä huulen päällä. Muistuttaa erästä Saksan muinaista tyrannia.
Koirani voisi olla hermoheikko hevonen. Nytkin pelkää esim. katolta tippuvaa lunta. Ulkonäön puolesta olisi kettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole edes miestä. :)
On. Mutta ei siitä lemmikiksi oo. Sitä ei tarvi ruokkia kun osaa ihan itte ottaa kaapista ruokaa, eikä kakkahiekkoja tarvi vaihtaa kun osaa käydä pytyllä ja pyyhkiäkin itte. Ulkoillakin pystyy ominpäin, ei onneksi tartte valjaissa rehata.
Mun kissa luulee olevansa vähintään ilves, ajaa supikoirat ja ketut pois pihalta kuin mikäkin suurpeto.
Hamsterini olisi vahtikoira. Näkisittepä millä itsevarmuudella tämä 50 grammaa painava lihapulla juoksee ulos mökistään ja särisee varoitusääntä, jos se luulee jonkin uhkaavan sitä.
En tajua miten näistä yksikään selviää luonnossa hengissä 😆.
Vierailija kirjoitti:
Hamsterini olisi vahtikoira. Näkisittepä millä itsevarmuudella tämä 50 grammaa painava lihapulla juoksee ulos mökistään ja särisee varoitusääntä, jos se luulee jonkin uhkaavan sitä.
En tajua miten näistä yksikään selviää luonnossa hengissä 😆.
Meillä samanlainen, kääpiöhamsteri :D.
Minulla on kissa. Jos hän voisi valita, niin hän olisi neko girl. :D M27
Mun koira näyttää enemmän vompatilta kuin koiralta jo valmiiksi
Meidän kissa olisi aivan varmasti laiskiainen. Ei ulkonäön vuoksi vaan sen vuoksi, että on niin laiska. :D
Narttukoirani on ilmetty Maria Ohisalo, karvakin samaa väriä. Jos ei ihminen kelpaa eläimeksi, niin sitten se on saukko. Koira muistuttaa kekseliäisyydessään ja leikkisyydessään vedessä lutraavaa saukkoa.
Mun kissa olisi undulaatti. Tommonen tsirpattelija.
Koirani olisi kissa. Nytkin käytös usein kuin kissalla.
Voi johtua siitäkin, että eli kissojen ja hevosten kanssa elämänsä ensimmäiset puoli vuotta. Rakastaa suunnattomasti kumpiakin.
Meidän kissa olisi koira
-tulee luokse kun vihellän
- istuu käskystä ja antaa tassua ja menee maate
-leikkii mielellään koirien kanssa
Mun kissa olisi koira. Ei näytä siltä, mutta se luonne...
Vierailija kirjoitti:
Kenguru.
Täällä myös kenguru.
Oikeasti gerbiili, useampi sellainen :D.
Kissani olisi pöllö. Aina kun yhtään vierasta on talossa, kissa istuu pianon päällä ilmeettömänä, silmät suurina tuijottaen vierasta/vieraita. Ihan pöllön näköisenä.