Hei te paljon matkustaneet! Mihin paikkaan olet palannut useita kertoja takaisin?
Kommentit (996)
Rooma ja sieltä kierroksia, aikoinaan Israel ja Egypti tietystä syystä.
Tallinna, Tukholma, Turku, Tampere ja Helsinki. Niissä olen käynyt useasti, ja suurella todennäköisyydellä käyn jatkossakin.
Berliini, Kreikassa kaksi eri saarta Rodos ja Kreeta (+ Kypros, joka olisi myös Kreikkaa, vaikka sijaitsee kaukana, jos ei turkkilaiset vaikuttaisi saarella), samoin Kanariansaarille kaksi eri saarta.
Vierailija kirjoitti:
Kreeta ja Irlanti on mun lemppareita. Kävin Kreetalla aikoinaan sellaisella villiyrttimatkalla, jossa tutustui enemmänkin paikalliseen elämäntapaan ja ihmisiin, ja ihastuin. Irlanti taas ihastuttaa vihreydellään ja rentoudellaan, lähinnä maaseudulla ja pienissä kaupungeissa tykkään matkailla, en niinkään jossain Dublinissa.
Dublin on ihana.
Tuli käytyä seitsemän kertaa 😊
SahlHasheesh Hurghadan kupeessa Egyptissä, eräs tietty all inclusive hotelli.
suomeen olen aina palannut takaisin
Sveitsi. Joka vuosi. Siihen maahan ei vaan kyllästy koskaan.
Shanghai. Joka kerta jotain uutta nähtävää ja koettavaa. Joka käyntikerralla tulee myös käytyä Shanghain isoimmassa huvipuistossa, Happy Valleyssä. Shanghaissa on myös Disney World mutta se ei ollut läheskään yhtä kovaa tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Pattaylle pari kertaa vuodessa. Tyttöjä kattoon. Vaimo luulee että pelataan golfia.
Ei luule, kyllä se tietää mitä siellä puuhaat, mutta ei välitä.
Kaikki Baleaarien saaret: Mallorca, Menorca, Formentera, Ibiza.
Hirveen vähän olen käynyt samoissa paikoissa. Vaikka usein kohteessa ajattelee, että täällä on niin kivaa, et vois tulla toistekin, niin sit kotona veri vetää jonnekin, mitä ei oo vielä kokenut.
Tallinnassa ja Tukholmassa oon toki käynyt usein, mut ei välttis siksi, et ovat niiiiiin ihania, vaan siksi, et ovat lähellä. Pärnussa myös helppouden takia kolmesti. Italiassa kolmesti, mut ihan eri puolilla, joten ei minusta lasketa.
Thaimassa oon käynyt kahdesti ja sinne kyllä voisin mennä uudestaan edelleen. Kroatiassa vain kerran ja Adrianmeren rannalle haluan vielä. New York ja Pariisi samoin vain kertavierailuita toistaiseksi, mutta haluaisin nähdä niitä lisää. Mut seuraava reissu suuntautunee syksyllä Islantiin - siellä en oo koskaan ennen käynyt.
Lontoossa olen käynyt yli 100 kertaa ja lokakuussa menen taas. Ihana paikka.
Singaporessa puolestaan olen vieraillut yli 10 kertaa ja tykkään siitä myös tosi paljon.
Suurin osa näistä reissuista on yhdistettyjä työ-ja huvimatkoja.
Jos pelkästään lomareissuista puhutaan niin en ikinä mene kahta kertaa samaan paikkaan.
Tykkään nähdä maailmaa ja käydä usein eri maissa ja kohteissa. Yli 50 maata viidell mantereella nähty. Joissakin kohteissa silti käynyt useampia kertoja: Tukholma, Rooma, Barcelona, Pariisi, Nizza, Lontoo, Praha, Florida, New York, Singapore ja Los Angeles.
Playa De Ingles kanariansaaret. Koko päivä altaalla ottamassa aurinkoa. Täysihoito. Sama hotelli joka vuosi.