Mökillä koiran kanssa. Heräsin kahdeksalta ja nyt olen laittanut takan päälle. Mies lähti jo aikaisin töihin.
Lumiukko, jonka teimme pihalle on sulanut pois. Mulla olisi kasvispihvejä ruuaksi ja punajuurisalaattia, eli kevyttä on. Mitä te muut syötte tänään?
Kommentit (14)
Miten takka laitetaan päälle? Onko se joku sähkötakka?
Kuulostaa, ai, niin ihanalle. Nauti!
Koira on kultainen noutaja. Siis olen syttänyt takan päälle. Ei oo siis sähkötakka vaan sellainen iso muurattu takka. Mahtuu hyvin siinä kaikkea ruokaakin tekemään, jos haluaa. Meillä on kesäisin käytössä sitten sähkögrilli.t.ap
Minä myös mökillä tavallaan, mies lähti 7 töihin ja minä epäilen koiran kanssa. Onneksi on jo lämpimämpää ja aurinko paistaa, ei tarvii takkaa lämmittää.
Etäilen siis etätyöpäivää tässä vietän
Sähkötakka? Vai minkä olet laittanut takan päälle, koiran?
Saikulla, ajattelin käväistä lähimmän kiinalaisen ravintolan noutopöydän äärellä tänään, ihan vaan lohdutukseksi kun harmittaa niin
Itse olen kotona vapaalla. Lapset lähti kouluun, puoliso töihin. Takkaa ei tarvii edes lämmittää. Eilis illalta vielä todella kuuma. Vähän tässä imuroin ja nyt pitäs syödä, nälkä.
Sitä vois jonkun leffan kattoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös mökillä tavallaan, mies lähti 7 töihin ja minä epäilen koiran kanssa. Onneksi on jo lämpimämpää ja aurinko paistaa, ei tarvii takkaa lämmittää.
Mitä te epäilette koiran kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te epäilette koiran kanssa?
Varmaan sitä, lähtikö mies oikeasti töihin.
Eilen illalla mies tuli myöhään, oli hiljainen ja aamulla aikaisin lähti taas töihin. Voisihan sitä epäillä, mutta koiran kanssa etäpäivää vietetään. Koira nukkuu, minä teen töitä.
Yksinäistä on, mutta meneehän se työpäivä näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Koira on kultainen noutaja. Siis olen syttänyt takan päälle. Ei oo siis sähkötakka vaan sellainen iso muurattu takka. Mahtuu hyvin siinä kaikkea ruokaakin tekemään, jos haluaa. Meillä on kesäisin käytössä sitten sähkögrilli.t.ap
Sytyttänyt takan päälle? Ei aukee vieläkään, minkä olet takan päälle sytyttänyt? Nuotion?
Mikä rotu koira on