Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut aikuiset ihmiset ei osaa jutustella mitään?

Vierailija
28.02.2023 |

"Tänään olikin kirpakka pakkanen" "Mjoo" Ja keskustelu päättyy siihen..

Kommentit (643)

Vierailija
441/643 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuollainen. En ole koskaan ymmärtänyt small talkia, jossa jauhetaan jostain turhasta ja itsestäänselvyyksistä. Enkä edes esitä että kiinnostaa.

Ei se sää ole oleellinen asia tuossa, vaan se, että tehdään tuttavuutta kanssaihmiseen. Se on pakko aloittaa "turhalla" aiheella.

Ap

No jos ei kiinnosta tehdä tuttavuutta?

Aikuisen ihmisen elämässä tulee välillä sellaisia tilanteita, että on kohteliasta olla edes ripauksen kiinnostunut muista ihmisistä.

Ap

Esim?

Ja miten pakkasesta horiseminen on toisesta ihmisestä kiinnostumista?

No kuka sanoi että siitä pitää sitten keskustella 15 min? Miksei lemmikeistä, töiden tapahtumista, uutisista? Ym. Ym.. aiheita on paljon. Mutta ethän sinä jörönä tajua sitä.

Ymmärrä, ettei kaikki halua keskustella kanssasi YHTÄÄN MISTÄÄN. Ei säästä, eikä mistään muustakaan.

Nämä on kai palstan kilttimiehiä, joiden mielestä muilla ei ole oikeutta valita seuraansa. Koska he ovat niin kovin mukavia.

Saunan takana on teille tilaa.

Olet trolli tai sitten pahasti antisosiaalinen ihminen.

Mutta minä osaan jättää rauhaan sellaiset, jotka selvästi ei seuraani kaipaa. Mikä ei sinulta selvästi onnistu.

Vierailija
442/643 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hekin odottavat eläkkeellejäämistäsi innolla.

Tää oli hyvä😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/643 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tällaisia mykkiä mutrunaamoja on töissä? Ei varmaan ainakaan asiakaspalvelussa...

Vierailija
444/643 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hekin odottavat eläkkeellejäämistäsi innolla.

No siinä tapauksessa, ketä se kälätys palvelee? Kumpikin inhoaa toista, mutta jostakin syystä kälättää olisi pakko, vaikka mitään oikeaa asiaa ei kellääb ole.

Kun olisi niitä töitäkin tehtävänä.

Vierailija
445/643 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista: jotkut kertovat, etteivät halua vaihtaa ajatuksia ventovieraiden kanssa.

Silti kirjoittavat niitä tällä palstalla ventovieraille. Uskottavuus?

Vierailija
446/643 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt teinit luulee, että työpaikassa ollaan kaikki yhtä suurta perhettä ja ystäviä. Elämä opettaa teitä vielä.

Vierailija
447/643 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt teinit luulee, että työpaikassa ollaan kaikki yhtä suurta perhettä ja ystäviä. Elämä opettaa teitä vielä.

Kuule, elämä on opettanut minua ihan tarpeeksi eikä se poista ystävällisyyttäni kanssaihmisiä kohtaan. Töiden kannalta on muutenkin ihan pakko.

Vierailija
448/643 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista: jotkut kertovat, etteivät halua vaihtaa ajatuksia ventovieraiden kanssa.

Ymmärrätkö puhumisen ja kirjoittamisen eron vai oletko vain tyhmä?

Vierailija
449/643 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti noin lapsellinen, vai luuletko että joku on niin törppö että ääneen vaikka töissä sanoo, mitä oikeasti ajattelee niistä muista?

Tässä voi sanoa mitä irl ei: pitäkää suunne kiinni ja seuratkaa edes vähän sitä toista, että onko hän teistä kiinnostunut. Ellei ole, jättäkää rauhaan.

Vaikka ei kai nämä omasta mielestä kivat ja sosiaaliset tajua, ettei muut näekään heitä samoin. Killtimiehen naisversio, tyyppi joka ei tajua, ettei hän ole pidetty tai mukava muuta kuin tasan omasta mielestään.

Vierailija
450/643 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti noin lapsellinen, vai luuletko että joku on niin törppö että ääneen vaikka töissä sanoo, mitä oikeasti ajattelee niistä muista?

Tässä voi sanoa mitä irl ei: pitäkää suunne kiinni ja seuratkaa edes vähän sitä toista, että onko hän teistä kiinnostunut. Ellei ole, jättäkää rauhaan.

Vaikka ei kai nämä omasta mielestä kivat ja sosiaaliset tajua, ettei muut näekään heitä samoin. Killtimiehen naisversio, tyyppi joka ei tajua, ettei hän ole pidetty tai mukava muuta kuin tasan omasta mielestään.

Voi että... vaikutat niin kivalta tyypiltä että ois kiva että jos oisit mun työkaveri.

Vierailija
451/643 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mielenkiintoista keskusteltavaa niin ei tartte jutella.

Vierailija
452/643 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tänään olikin kirpakka pakkanen"

Ei toi ole mikään keskustelun avaus mun mielestä, toteamus ennemmin.

Mitäs ap tuohon sitten vastaat ellei "joo" käy: No ei mun mielestä?

"Niin oli joo, meilläkin mittari näytti -25. Ei ole tainnut tän vuoden puolella ollakaan näin kylmää vielä."

Tadaa.

Ap

Minä en ainakaan ole mikään säätilasto.

"Niin tuntui olevan, auton ikkunoissakin oli paksu jääkerros"

"Vaikuttikin kylmältä. Paljonkohan pakkasta oli? En katsonut säätä eikä meillä ole mittaria"

Ap

Minulla ei ole autoa eikä mittaria. Katson aamulla säätilan netistä ja talsin puoliunessa metroon. Miksi pitäisi jäädä jaarittelemaan täysin turhia asioita ventovieraiden ihmisten kanssa? Jos myöhästyn töistä, niin sanonko asiakkaille, että joku hullu halusi kertoa, paljonko hänen lämpömittarissaan oli pakkasta ja jatkoi juttua säätilasta loputtomiin.

Luuletko että asiakasta kiinnostaa joku sun työmatka? Täysin turhasta jaarittelet ja kerrot juttujasi vaikka toiset on tulleet asioimaan. Ei sulle makseta mistään metrojutuista joten lopeta se asiakkaiden häiriköinti.

Vierailija
453/643 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tänään olikin kirpakka pakkanen"

Ei toi ole mikään keskustelun avaus mun mielestä, toteamus ennemmin.

Mitäs ap tuohon sitten vastaat ellei "joo" käy: No ei mun mielestä?

"Niin oli joo, meilläkin mittari näytti -25. Ei ole tainnut tän vuoden puolella ollakaan näin kylmää vielä."

Tadaa.

Ap

Minä en ainakaan ole mikään säätilasto.

"Niin tuntui olevan, auton ikkunoissakin oli paksu jääkerros"

"Vaikuttikin kylmältä. Paljonkohan pakkasta oli? En katsonut säätä eikä meillä ole mittaria"

Ap

Minulla ei ole autoa eikä mittaria. Katson aamulla säätilan netistä ja talsin puoliunessa metroon. Miksi pitäisi jäädä jaarittelemaan täysin turhia asioita ventovieraiden ihmisten kanssa? Jos myöhästyn töistä, niin sanonko asiakkaille, että joku hullu halusi kertoa, paljonko hänen lämpömittarissaan oli pakkasta ja jatkoi juttua säätilasta loputtomiin.

Luuletko että asiakasta kiinnostaa joku sun työmatka? Täysin turhasta jaarittelet ja kerrot juttujasi vaikka toiset on tulleet asioimaan. Ei sulle makseta mistään metrojutuista joten lopeta se asiakkaiden häiriköinti.

Eli hitto.. Vai että häiriköinti. Hyvät naurut sai, lukea tämän trollin juttuja. Jos kerran sinua ei kiinnosta, miksi niin hanakasti otat osaa keskusteluun?

Vierailija
454/643 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuollainen. En ole koskaan ymmärtänyt small talkia, jossa jauhetaan jostain turhasta ja itsestäänselvyyksistä. Enkä edes esitä että kiinnostaa.

Olipas syvällinen vastaus. Ei yhtään small talk -tyyppinen. 

Vierailija
455/643 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sille voi mitään jos sielu on ruma. Aika monella tuntuu olevan.

Vierailija
456/643 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätevä juttelija kääntää tylsän säästä puhumisen nopeasti johonkin kiinnostavampaan. Sehän on usein tarkoituskin, että aletaan siitä etenemään kohti jotain muuta kivaa... mitä mieleen juolahtaa. Sääjutuilla vaan kokeillaan että keksitäänkö lisää. Tai sitten se vaan kiinnostaa se sää, Suomessa siitä riittääkin mietittävää kun on ne neljä vuodenaikaa.

Suomalaiset on hitaita jurottajia. Vuodenajat vaihtuvat niin nopeasti että niistä ei keksi mitään sanottavaa. Sosiaaliset taidot eivät ole kehittyneet yhtä hyvin kuin Englannissa, jossa yleensä sataa-on pakko olla luova. Jos aurinko paistaa, sitä on hyvä makustella ja ihmetellä.

Vierailija
457/643 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaita perässävedettäviä tollaset tuppisuut. Miehen suku on täynnä noita, että niitä saa hävetä

Vierailija
458/643 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kaikkia kommentteja joten en tiedä onko joku tämän jo maininnut, mutta esim. autismin kirjon ihmiset eivät monestikaan osaa jutustella. Mitä sitä turhaan puhumaan jostain säästä?

Vierailija
459/643 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jutella ja olla avoimempi, mutta pelkään hylkäämistä tai tulla nolatuksi. Tulee sellainen olo että mua pidetään ylimielisenä tai tyhmänä kun ihmiset koittavat lähestyä. Oikeasti vain pelkään sosiaalisia tilanteita todella paljon ja menen lukkoon.

Vierailija
460/643 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa, kiinnosta, ehdi tai uskalla jutella sen enempää? On jutellut tänään jo monien ihmisten kanssa koko sääaiheen läpi?