Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhelu 29 alkuisesta numerosta

Ihmettelijä
27.02.2023 |

Minulle soitettiin 29 alkuisesta numerosta näin illalla. Siinä oli Suomen suunta numero edessä, ja yritin soittaa siihen numeroon niin meni vastaajaan eikä käynyt ilmi että mistä soitetaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luke tai Syke tekevät kyselytutkimusta? Oletko saanut kirjeen, jossa pyydetty osallistumaan kyselyyn, mutta et vastannut? Saattavat tehdä haastatteluja saadakseen edustavan otoksen.

Tai THL kyselee koronasta tai UPI:sta Mika Aaltola tutkii kannatustaan pressaksi?

Vierailija
22/23 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jollain on tärkeää asiaa, se voi lähettää txtviestin, s-postin tai kirjeen. Ei ole mitään syytä vastata tuntemattomiin numeroihin. Jos poliisilla on kiireistä asiaa, se kyllä tulee ovelle.

Minä olen maailman napa. 

Minä

Minä 

Minä

Minä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvistan tähän, kun juuri googlella ketjun löysin, että minulle soitti poliisi numerosta, joka alkoi +358295... Merkillistä puhelussa oli, että antoivat soida todella pitkään ennen kuin lopettivat. Tapanani ei ole tuntemattomiin numeroihin vastata, mutta sitten soitin takaisin googletettuani ja siellä oli tosiaankin poliisi. Ei ihan selvinnyt mitä rikosta olivat tutkimassa, mutta vanhasta autokaupasta kyselivät tällä kertaa.