Ulkomaalainen asui Suomessa, jonka jälkeen kaikki muut maat tuntui ihan paskalta, kun on niin paljon meteliä ja roskaa
https://www.tiktok.com/@datgurl_asalya/video/7314969878610365728
Tämä todistaa että Suomi on maailman paras maa. Suomella on ikäänkuin sielun puhdistava vaikutus, jonka jälkeen näet muiden maiden iljettävyyden.
Kommentit (15)
Miks tänne pitää sit tuoda lisää ma mu ja?
N*kke voi painua sinne mistä tulikin.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Juu maailma tänne kylään niin saadaan unohtaa siisti ja turvallinen Suomi
Vierailija kirjoitti:
N*kke voi painua sinne mistä tulikin.
Ei mulla muuta.
Hyvin sanottu, saatana!
Ei palstanaisten mielestä. Vaikka suomalainen mies on tämän maan rakentanut.
Vierailija kirjoitti:
Tampereella on meteliä ja roskaa.
Tämän vuoksi tamperelaiset tarvitsevat muuta väestöä enemmän empatiaa
Ja meillä on oikeus ja velvollisuus suojella tätä maata muuttumasta rottien kansoittamaksi roskaläjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja meillä on oikeus ja velvollisuus suojella tätä maata muuttumasta rottien kansoittamaksi roskaläjäksi.
Jep. Suomi on juuri sellainen koska me suomalaiset olemme tehneet siitä sellaisen kuin se on. Tulijat taas tuo oman paskansa jota myös kulttuuriksi kutsutaan, mukanaan, jota emme kaipaa emmekä tarvitse.
Kaikki ulkomaalaiset työttömät Suomessa. Voitaisiin laittaa siivouspartioihin ympäri kaupunkia.
Suomen maaginen maaperä muuttaa kadulle paskovat jeetit ja roskansa jokiin heittävät afrikkalaiset sivistyneiksi ja yleviksi, hiljaisuutta arvostaviksi ihmisiksi.
Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Heti kun muutat itse ulkomaille, sinustakin tulee se ma-mu. Kun olet turistina ulkomailla, sinä olet se ulkomaalainen.
Vierailija kirjoitti:
Eli torilla tavataan :)
Eli torilla tavataan :)