Findus käyttää venäläistä kalaa
Aiotteko jatkossa ostaa Finduksen tuotteita?
https://www.hs.fi/ruoka/art-2000009414599.html
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua haittaa.
Sitäpaitti Venäjään pitää jatkossakin pitää hyvät kauppasuhteet, tämä on MINUN MIELIPIDE. Ei ne oo menossa mihinkään.
Hyvesignaloinnilla ei kannata tuhota naapurien välistä luontaista kaupankäyntiä.
Ukraina ei oo meidän naapuri edes, hieman ihmettelen tätä valtiojohdon touhua. Liika on liikaa.Ukraina on meidän naapurimaa. Olemme osa Euroopan Unionia ja Ukraina on meidän naapurimaa samoin kuin Venäjä.
Venäjä käy raakalaismaista hyökkäyssotaa demokraattista itsenäistä valtiota vastaan. Joten on täysin selvää, että emme hyväksy Venäjän toimia. Kymmeniä tuhansia ihmisiä on kuollut ja miljoonat ovat joutuneet jättämään kotinsa.
En tiedä missä sinä asut, mutta ainakaan Suomen naapurimaiden joukosta ei kyllä Ukrainaa löydy, ei millään ilveellä.
Ja puhu ihan minä-muodossa vaan, kaikki ei ole tossa sun ukrainahurmoksessa mukana, suomalaisilla kun on yleisesti maalaisjärki päässä tässäkin asiassa.
Helsingistä on linnuntietä lyhyempi matka Ukrainaan kuin Suomen pohjoisimpaan kohtaan. Ukraina ihan oikeasti on tosi lähellä. Vaikka se mielikuvissa tuntuu joltain kaukaiselta maailman kolkalta. Lentokoneella parin tunnin matka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua haittaa.
Sitäpaitti Venäjään pitää jatkossakin pitää hyvät kauppasuhteet, tämä on MINUN MIELIPIDE. Ei ne oo menossa mihinkään.
Hyvesignaloinnilla ei kannata tuhota naapurien välistä luontaista kaupankäyntiä.
Ukraina ei oo meidän naapuri edes, hieman ihmettelen tätä valtiojohdon touhua. Liika on liikaa.Ukraina on meidän naapurimaa. Olemme osa Euroopan Unionia ja Ukraina on meidän naapurimaa samoin kuin Venäjä.
Venäjä käy raakalaismaista hyökkäyssotaa demokraattista itsenäistä valtiota vastaan. Joten on täysin selvää, että emme hyväksy Venäjän toimia. Kymmeniä tuhansia ihmisiä on kuollut ja miljoonat ovat joutuneet jättämään kotinsa.
En tiedä missä sinä asut, mutta ainakaan Suomen naapurimaiden joukosta ei kyllä Ukrainaa löydy, ei millään ilveellä.
Ja puhu ihan minä-muodossa vaan, kaikki ei ole tossa sun ukrainahurmoksessa mukana, suomalaisilla kun on yleisesti maalaisjärki päässä tässäkin asiassa.
Tämä.
Onneksi en tunne livenä yhtäkään Ukrainapaasaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua haittaa.
Hyvä, että Venäjäkään ei löydy naapurimaidesi joukosta. Johtuuko siitä, että kirjoitukset on suoraan Pietarista vai Putinia famittavilta palstapersuilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua haittaa.
Ja puhu ihan minä-muodossa vaan, kaikki ei ole tossa sun ukrainahurmoksessa mukana, suomalaisilla kun on yleisesti maalaisjärki päässä tässäkin asiassa.Helsingistä on linnuntietä lyhyempi matka Ukrainaan kuin Suomen pohjoisimpaan kohtaan. Ukraina ihan oikeasti on tosi lähellä. Vaikka se mielikuvissa tuntuu joltain kaukaiselta maailman kolkalta. Lentokoneella parin tunnin matka.
Olennaisempaa lienee, että Venäjä on lähellä. Se maa, joka on uhka naapureilleen. Mitään merkitystä ei olisi, jos Venäjän raja olisi jossain kaukana, mutta kun ei ole.
Eipä käytä, kun kapteeni Finduksen pyytämää kalaa, kuten mainoksessa kerrotaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua haittaa.
Ja puhu ihan minä-muodossa vaan, kaikki ei ole tossa sun ukrainahurmoksessa mukana, suomalaisilla kun on yleisesti maalaisjärki päässä tässäkin asiassa.Helsingistä on linnuntietä lyhyempi matka Ukrainaan kuin Suomen pohjoisimpaan kohtaan. Ukraina ihan oikeasti on tosi lähellä. Vaikka se mielikuvissa tuntuu joltain kaukaiselta maailman kolkalta. Lentokoneella parin tunnin matka.
Jaa sinä valitset naapurimaat sen mukaan, mitä helsingistä kestää niihin lentää vai, siisus.
No enpä enää ihmettele sun kaistapäisiä kommenttejasi sitten muutenkaan.
Kyllä, Suomi on iso ja pitkä maa. Hyvä että jotain tosiasioita ymmärrät sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evvk. Findusilla parhaat kalapakasteet. Syön jatkossakin.
Tämä.
En ole ukrainalainen vaan suomalainen, ihan sama mulle vaikka ukrainaa ei ois olemassakaan.Tämä.
Alkaa mennä joillain "vähän yli ukrainan puolesta uhriuruminen. Siellä eletään ihan normaalia elämää, paitti pienellä alueella, missä ongelmia ollu 90-luvulta asti.Käytän mielelläni venäläisiä tuotteita, en oo russofobi.
Koska Venäjä on sotinut ja vallannut Ukrainaa vuodesta 2014, se on normaalia? Suhtaudutko samoin, jos Venäjä päättää pommittaa omaa kotiasi?
Onhan se huvittavaa että oikein juhlistetaan "sodan vuosipäivää", vaikka ukrainassa eletään ihan normaalia elämää ja tosiaan parikymmentä vuotta ollut pienellä alueella sama meno, muttei oo hyvesignaloitu mitään naurettavia boikotteja.
En tietenkään duhtaudu samoin kotiini kuin Ukrainaan, sinulla tuntuu Suomi ja Ukraina mennren pahasti sekaisin jeesusteluines.
Vastaatko vielä kysymykseen, onko sinun arkipäivää se, että Venäjä hävittää kotisi ja tappaa ihmisiä ympäriltäsi? Kerrotko missä päin asut, jos se on ihan tavallista elämää sinulle?
Ei ole arkipäivää, sullehan se tuntuu olevan. Tunnut asuvan jossain sotatantereella missä boikotoit käsi nyrkissä Findusin tuotteita että maailma pelastuu (vaikket oo niitä ennenkään ostanut, koska syöt vain prosessoimatonta, hiilihydraatitonta, gluteenitonta jne ruokaa).
Minä taas tykkään oikeesti Findus-kalaleikkeistä ja syön viikottain. En todellakaan luovu niistä siksi, että sinä liehuttelet jotain ukrainalippua somessa. Evvk.
Nytkö Ukrainassa ei eletäkään tavallista elämää? Yritä jo päättää, eletäänkö vai ei.
Vierailija kirjoitti:
En osta koska en halua rahoittaa itänaapurin sotaa
Tämä on kyllä päivän paras :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua haittaa.
Nyt korkki kiinni. Ei todellakaan ole naapurimaa Ukraina. Tai no ehkä oot puolalainen? 😂 😂 😂
Nyt on vatsa täynnä, nimittäin Finduksen kalaa ja perunoita Hollandaise kastikkeen kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evvk. Findusilla parhaat kalapakasteet. Syön jatkossakin.
Tämä.
En ole ukrainalainen vaan suomalainen, ihan sama mulle vaikka ukrainaa ei ois olemassakaan.Tämä.
Alkaa mennä joillain "vähän yli ukrainan puolesta uhriuruminen. Siellä eletään ihan normaalia elämää, paitti pienellä alueella, missä ongelmia ollu 90-luvulta asti.Käytän mielelläni venäläisiä tuotteita, en oo russofobi.
Koska Venäjä on sotinut ja vallannut Ukrainaa vuodesta 2014, se on normaalia? Suhtaudutko samoin, jos Venäjä päättää pommittaa omaa kotiasi?
Onhan se huvittavaa että oikein juhlistetaan "sodan vuosipäivää", vaikka ukrainassa eletään ihan normaalia elämää ja tosiaan parikymmentä vuotta ollut pienellä alueella sama meno, muttei oo hyvesignaloitu mitään naurettavia boikotteja.
En tietenkään duhtaudu samoin kotiini kuin Ukrainaan, sinulla tuntuu Suomi ja Ukraina mennren pahasti sekaisin jeesusteluines.
Vastaatko vielä kysymykseen, onko sinun arkipäivää se, että Venäjä hävittää kotisi ja tappaa ihmisiä ympäriltäsi? Kerrotko missä päin asut, jos se on ihan tavallista elämää sinulle?
Ei ole arkipäivää, sullehan se tuntuu olevan. Tunnut asuvan jossain sotatantereella missä boikotoit käsi nyrkissä Findusin tuotteita että maailma pelastuu (vaikket oo niitä ennenkään ostanut, koska syöt vain prosessoimatonta, hiilihydraatitonta, gluteenitonta jne ruokaa).
Minä taas tykkään oikeesti Findus-kalaleikkeistä ja syön viikottain. En todellakaan luovu niistä siksi, että sinä liehuttelet jotain ukrainalippua somessa. Evvk.
Nytkö Ukrainassa ei eletäkään tavallista elämää? Yritä jo päättää, eletäänkö vai ei.
Eikö tämä ole sun ongelma enemmän? Minua ei kiinnosta ukraina millään tavalla, onko tämä kovin vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vatsa täynnä, nimittäin Finduksen kalaa ja perunoita Hollandaise kastikkeen kera.
😋😋😋 Aaargh, pakko käydä kaupas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä päivän paras :)
Joo, älä osta, niin sotakin loppuu....
Vierailija kirjoitti:
Ai ihan rahoitat???
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa sitten töllössä Peltsi taas kalasti Kuolan niemimaalla. Ylen ohjelma.
Olisiko pitänyt heittää telkkari ikkunasta? En heittänyt.
Vouhottajia varmaan helpottaa, että he harjoittivat catch-and-releasea.
Niinpä.
Voi kauheeta.
Vierailija kirjoitti:
Tänään voiskin laittaa uniin Findusin täysjyväkalaleikettä, herkkua. Pottuja tai muusia ja findusleike. 👌
Kiitti ap ideasta.
venäjän kala on pyydetty jostain uponneen ydinsukellusveneen vierestä...
Vierailija kirjoitti:
Eipä käytä, kun kapteeni Finduksen pyytämää kalaa, kuten mainoksessa kerrotaan!
Kapteeni Haddock olisi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua haittaa.
Ja puhu ihan minä-muodossa vaan, kaikki ei ole tossa sun ukrainahurmoksessa mukana, suomalaisilla kun on yleisesti maalaisjärki päässä tässäkin asiassa.Hyvä, että Venäjäkään ei löydy naapurimaidesi joukosta. Johtuuko siitä, että kirjoitukset on suoraan Pietarista vai Putinia famittavilta palstapersuilta?
Oot kyllä sekasin, ei voi muuta sanoa.
Kyllä Venäjä löytyy naapurimai joukosta, kuka on muuta väittänyt. Sullehan Ukraina oli se naapurimaa, "koska 2h linnuntietä".
Itse kun en lintu ole, enkä puolalainenkaan, vaan suomalainen, naapurimaamme ovat, TADAA: Venäjä, Ruotsi, Norja, Viro.
Opettele nuo nyt ulkoa, ettet nolaa itseäsi enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua haittaa.
Tämä. somen ukrainatrollit on ra sit ta vi a, onneksi niitä ei IRL näe.
Pari viikkoa sitten töllössä Peltsi taas kalasti Kuolan niemimaalla. Ylen ohjelma.
Olisiko pitänyt heittää telkkari ikkunasta? En heittänyt.
Vouhottajia varmaan helpottaa, että he harjoittivat catch-and-releasea.