Findus käyttää venäläistä kalaa
Aiotteko jatkossa ostaa Finduksen tuotteita?
https://www.hs.fi/ruoka/art-2000009414599.html
Kommentit (158)
PFAS-yhdisteet eivät näy tavallisissa testeissä, mutta kertyvät soluihin aiheuttaen immuunijärjestelmään puutoksia
Ihmettelen että joku jaksaa trollata tästä. Brassaile vaan sillä että syöt pitkälle prosessoitua, teollisesti perattua, maailman ympäri raahattua, terroristivaltion kalastamaa, Suomessa tyyliin halvinta pakaste-eineskalaa. Ämeriikäksi sanoisin että weird flex but ok?
Evvk. Findusilla parhaat kalapakasteet. Syön jatkossakin.
Ihemettelen kovasti ihmettelyä. Tuo on elitististä.
Köyhä vähät välittää mistä ruoka tulee, kunhan tulee.
Vierailija kirjoitti:
Tänään voiskin laittaa uniin Findusin täysjyväkalaleikettä, herkkua. Pottuja tai muusia ja findusleike. 👌
Kiitti ap ideasta.
Ihan parasta. Taidankin käydä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen että joku jaksaa trollata tästä. Brassaile vaan sillä että syöt pitkälle prosessoitua, teollisesti perattua, maailman ympäri raahattua, terroristivaltion kalastamaa, Suomessa tyyliin halvinta pakaste-eineskalaa. Ämeriikäksi sanoisin että weird flex but ok?
Kyllä ainakin yhdessä Finduksen kalatuotteessa on ilmoitettu, että olisi pyydystetty koilllisella Tyynellämerellä eli Alaskan vesillä, mutta ok. Mitäköhän american fish business tykkää jos laitetaan heidän kalat boikottiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen köyhä ja välitän kyllä siitä mitä syön ja mistä se tulee. Kikherneet on sitä paitsi halvempia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
En ole ukrainalainen vaan suomalainen, ihan sama mulle vaikka ukrainaa ei ois olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Ihan järkyttävää. Meidän perheessä meni Findus nyt boikottiin!
t- AV-mamma
Vierailija kirjoitti:
Tänään voiskin laittaa uniin Findusin täysjyväkalaleikettä, herkkua. Pottuja tai muusia ja findusleike. 👌
Kiitti ap ideasta.
Meillä syödään tänään myös Findusta, on se vaan niin hyvää 😋
Vierailija kirjoitti:
En osta koska en halua rahoittaa itänaapurin sotaa
Miksi edes mainita sotaa, kun sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa mitä haluat vastustaa? Jos haluaisi olla tukematta sotimista, ei voisi ostaa käytännössä mitään mitä kaupoissa tarjotaan.
Toi on kyllä taas iltapululta sellainen otsikko, että melkein pitäisi kaapata talteen niin saisivat tulevat polvet taas hupia.
"Kalapuikot on ryzzää!" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen köyhä ja välitän kyllä siitä mitä syön ja mistä se tulee. Kikherneet on sitä paitsi halvempia.
Kyllä minä jätän kiksautusherneet muille...
Vierailija kirjoitti:
Kiitti ap ideasta.
Nämä täysjyväleikkeet on ihania.
Just syötiin Finduksen kalaa.
Ei siitä enää parane.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
En ole ukrainalainen vaan suomalainen, ihan sama mulle vaikka ukrainaa ei ois olemassakaan.Tämä.
Alkaa mennä joillain "vähän yli ukrainan puolesta uhriuruminen. Siellä eletään ihan normaalia elämää, paitti pienellä alueella, missä ongelmia ollu 90-luvulta asti.Käytän mielelläni venäläisiä tuotteita, en oo russofobi.
Mitä sekoilet? Ukraina on Venäjän hyökkäyksen kohteena. Jos siellä eletään normaalia elämää, mene turistiksi sinne ja kerro kuinka normaalia on istua pommisuojassa ilmahälytyksen tullessa. Vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
En ole ukrainalainen vaan suomalainen, ihan sama mulle vaikka ukrainaa ei ois olemassakaan.Tämä.
Alkaa mennä joillain "vähän yli ukrainan puolesta uhriuruminen. Siellä eletään ihan normaalia elämää, paitti pienellä alueella, missä ongelmia ollu 90-luvulta asti.Käytän mielelläni venäläisiä tuotteita, en oo russofobi.
Koska Venäjä on sotinut ja vallannut Ukrainaa vuodesta 2014, se on normaalia? Suhtaudutko samoin, jos Venäjä päättää pommittaa omaa kotiasi?
Ei vaikuta minuun mitenkään, Venäjällä on runsaasti kalavesiä, hyvä että kala tulee naapurista ellei kotimaasta. eikä toiselta puolelta planeettaa.
Findusit kuuluu usein ruokapöytääni koska lihaa en syö, kalaa kyllä kaikissa muodoissaan.