Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla joku nolo terveydellinen vaiva josta et kehtaa kertoa kumppanille?

Vierailija
27.02.2023 |

Minä aloitan! Virtsankarkailu ja rektoseele. Aloitin seurustelun uuden kumppanin kanssa puolisen vuotta sitten ja nyt hän epäilee minua pettämisestä, koska aina kävelylenkin jälkeen menen alapään pesulle, koska virtsa karkailee. Miten kehtaan kertoa hänelle mistä oikeasti on kyse?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukea kaivataan!

Vierailija
2/48 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autismikirjostani en halua kertoa. Sen sijaan suolistovaivoistani voin kyllä puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku suolistosairaus johon en ole koskaan kehdannut hakea apua. Muutettiin yhteen niin mies kysyi että käynkö vessassa itkemässä vai miten ramppaan siellä niin usein. Vatsa on sekaisin joka ikinen päivä ja joudun jo ennen töihin lähtöä käymään isommalla hädällä vähintään kahdesti, monesti useamminkin.

Vierailija
4/48 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku suolistosairaus johon en ole koskaan kehdannut hakea apua. Muutettiin yhteen niin mies kysyi että käynkö vessassa itkemässä vai miten ramppaan siellä niin usein. Vatsa on sekaisin joka ikinen päivä ja joudun jo ennen töihin lähtöä käymään isommalla hädällä vähintään kahdesti, monesti useamminkin.

Voi ei! Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Olisiko keliakiaa?

Vierailija
5/48 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kumppanisi ei luultavimmin suuresti hätkähdä, vaikka kerrotkin asiasta. Lirahtelu ei nyt niin kovin harvinainen vaiva ole. Ainakaan itseäni ei hetkauta, jos rouva menee vaihtamaan märkiä pikkareita. Tosin vaimo ei asiasta tee kovin suurta numeroa, mutta asiasta puhutaan melko arkisesti.

Vierailija
6/48 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa rehellisesti. Ette halua sellaista kumppania, joka ei kestä vaivojanne.

Vierailija
7/48 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa rehellisesti. Ette halua sellaista kumppania, joka ei kestä vaivojanne.

Pelkään että jos kerron niin se vaikuttaa jotenkin siihen miten kumppani minut näkee ja entä jos tämä onkin hänelle täysi turn off? Äläkä kiltti sano, että sitten hän ei ole se oikea minulle, sillä jostain kumman syystä pelkään sitäkin että minusta tuleekin yleinen naurun aihe jos meillä tuleekin ero.

Vierailija
8/48 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään että jos kerron niin se vaikuttaa jotenkin siihen miten kumppani minut näkee ja entä jos tämä onkin hänelle täysi turn off? Äläkä kiltti sano, että sitten hän ei ole se oikea minulle, sillä jostain kumman syystä pelkään sitäkin että minusta tuleekin yleinen naurun aihe jos meillä tuleekin ero.

Mitä ihmettä me nyt voidaan täällä tehdä asialle? Jos et millään uskalla kertoa, niin sitten et uskalla. Ei se harvinainen vaiva ole. Meillä asiasta puhutaan ihan tavallisesti eikä siinä ole kummallekaan mitään erikoista.

Vierailija
9/48 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En tiedä miten ratkaisen asian, kun jossain vaiheessa se varmaan jotenkin paljastuu.

Vierailija
10/48 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin fiksua toimintaa, ettet kerro. Mieluumminko otat pettämisepäilyn ja eron kuin sen, että kerrot totuuden? Pettämisepäily on vakava asia ja se ei häviä itsekseen. Hoidata itsesi kuntoon jatkossa ennen kuin seurustelet seuraavan kerran. Myös henkisesti.

Vierailija
11/48 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, HIV ja kuppa!

Vierailija
12/48 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kovin fiksua toimintaa, ettet kerro. Mieluumminko otat pettämisepäilyn ja eron kuin sen, että kerrot totuuden? Pettämisepäily on vakava asia ja se ei häviä itsekseen. Hoidata itsesi kuntoon jatkossa ennen kuin seurustelet seuraavan kerran. Myös henkisesti.

Mies epäilee ap:ta pettämisestä, koska vaistoaa hänen salaavan jotain. Aina, kun on salaisuus, se on parin välissä ja vaatii tilansa.

Vierailija
13/48 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sairaudet ei ole sellaisia, että ne voi hoitaa pois. Niiden kanssa on pärjättävä ja se muodostaa ongelman, että missä vaiheessa sen kertoo kumppanille. Ihan alussa ei voi kumppaniehdokkaalle kertoa mutta ei saisi salatakaan liian pitkään.

Vierailija
14/48 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pari kk miehen kanssa, jolle en olisi kehdannut kertoa vatsan toiminnasta tai virtsankarkailusta, enkä tajunnut sitä vielä siinä vaiheessa, että se johtui siitä, että olin miehelle vain esine eikä suhde ollut aito. Normaaleissa suhteissa noista voi kyllä puhua.

Vierailija
15/48 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppani, jolle sairaus on turn off on minulle itselleni turn off. 

Vierailija
16/48 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamat.

Häpeän itse niitä kamalasti, mutta ei ne kumppanit ole niistä(kään) hätkähtänyt.

Ex joskus kusi sänkyyn nukkuessaan ihan selvinpäin ja ihan yhdessä siivottiin ilman kuittailua. Kai aikuiset on jo nähneet kaikenlaista.

Vierailija
17/48 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei salailla puolin ekä toisin. Tämä sovittiin aika alussa. Paremmin ymmärtää toista kun vaivat on tiedossa.

Vierailija
18/48 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertaistukea kaivataan!

Salasin alkuun kuten sinä teit mutta sitten puhuin asiasta ja mies tilasi minulle lahjaksi lantion pohjan treenaus ja rentoutus laitteen jolla pääsin vaivasta ja seksielämäkin piristyi .

Vierailija
19/48 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamat.

Vierailija
20/48 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laktoosittomat tuotteet kannattaa ottaa aluksi kokeiluun.