Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kuluttaa aikaa välilaskun aikana?

Vierailija
27.02.2023 |

Lähdetään ulkomaille ja meillä on 11h välilasku Helsinki-Vantaalle.
Saavumme klo 19 ja jatkolento lähtee klo 6.

Miten kuluttaisit aikaa? Arvon varaanko hotellin vai olisiko jotain muuta ajan vietettä.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin hotellin siitä lentokentältä, kävisin Jumbossa leffassa ja syömässä (tai keilaamassa, kylpylässä, tms).

Vierailija
2/100 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan menisin syömään ja hotelliin nukkumaan. Aamulla sitten virkeänä lennolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huone siitä GLO:sta, niin on aamulla heti jo terminaalissa valmiiksi. 

Vierailija
4/100 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa huone tuntihotellista, lentokentän lähellä useita vaihtoehtoja joissa on tämä palveluvaihto. Sitten on myös nukkumakapseleita joissa voi ottaa torkut, niin on koneessa sitten paremmin mielin.

Vierailija
5/100 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaisin lentokenttähotellin. 

Vierailija
6/100 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottamasti hotelli. Siis kuka mitään nyt keskellä yötä tekee kuin nukkuu ellei ole joku bilehile, joka bailaa yökerhossa. 

Vierailija
7/100 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaa maanisesti puhelintasi koko aika lentokentän penkillä. Niin muutkin tekevät.

Vierailija
8/100 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä te tulette, että on tuollainen välilasku Helsinki-Vantaalla?

Vierailija
9/100 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Derivoimalla.

Vierailija
10/100 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No.. kun.. se luki tuossa aloituksessa? Itse olen viettänyt 7h Amsterdamissa, kävin kaupungilla kävelemässä ja syömässä.

Vierailija
11/100 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kunnon nousuhumala

Vierailija
12/100 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No.. kun.. se luki tuossa aloituksessa? Itse olen viettänyt 7h Amsterdamissa, kävin kaupungilla kävelemässä ja syömässä.

Ei aloituksessa lue, mistä ap saapuu. Kerrotaan vain, että hän on lähdössä ulkomaille. 

Vierailija
13/100 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi lennät Suomen sisäisen lennon tuollaisella aikataululla. Eikö olisi helpompi mennä HV:lle vaikka bussilla? 

Vierailija
14/100 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aloituksessa lue, mistä ap saapuu. Kerrotaan vain, että hän on lähdössä ulkomaille. 

Miten se vaikuttaa asiaan MISTÄ saapuu? Vaikka olisi Kuopiosta, tilanne on sama 19-06 Helsinki-Vantaalla, miten sen ajan viettäisi.

Vierailija
15/100 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi lennät Suomen sisäisen lennon tuollaisella aikataululla. Eikö olisi helpompi mennä HV:lle vaikka bussilla? 

Jos tulee kauempaa, ei ehdi junalla aamulla eikä aamulla ole konetta, jolla ehtisi kuuden lennoille eteenpäin. 

Vierailija
16/100 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se vaikuttaa asiaan MISTÄ saapuu? Vaikka olisi Kuopiosta, tilanne on sama 19-06 Helsinki-Vantaalla, miten sen ajan viettäisi.

Olemme nyt keskustelupalstalla. Täällä saa esittää tarkentavia kysymyksiä. Miksi pillastut siitä noin kovin? 

Vierailija
17/100 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne muualta kuin Helsingin seudulta millään bussilla pääse. Eikä järkevästi Helsingin seudultakaan, ainakaan keskellä yötä.

Vierailija
18/100 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee kauempaa, ei ehdi junalla aamulla eikä aamulla ole konetta, jolla ehtisi kuuden lennoille eteenpäin. 

Taisin sanoa bussi, ei juna. 

Vierailija
19/100 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne muualta kuin Helsingin seudulta millään bussilla pääse. Eikä järkevästi Helsingin seudultakaan, ainakaan keskellä yötä.

Kyllä täältä Jyväskylästä menee useampikin bussi yöllä lentokentälle. Nimenomaan sinne Helsinkiin.

t. eri

Vierailija
20/100 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, luin nyt aloituksen toiseen kertaan, enkä edelleenkään näe, mistä ap on tulossa. Ainoastaan että ap on lähdössä ulkomaille ja odottelua on 11 h Helsinki-Vantaalla. Mietin vain, että itse olen aina lähtenyt illalla bussilla tai junalla, jotta ei tule niin pitkää odottelua odotellessa sitä aamulentoa Helsinki-Vantaalla. Mutta tämä toimii minulle, koska bussi/junamatka on n. 4 h. Mikäli ap tulee jostain Lapista, ei varmaan houkuta istua koko iltaa ja yötä junassa. Tosin en tiedä eroaako se junassa nukkuminen niin paljon siitä lentokentällä hengailusta ajanvietteenä.