Miten kuluttaa aikaa välilaskun aikana?
Lähdetään ulkomaille ja meillä on 11h välilasku Helsinki-Vantaalle.
Saavumme klo 19 ja jatkolento lähtee klo 6.
Miten kuluttaisit aikaa? Arvon varaanko hotellin vai olisiko jotain muuta ajan vietettä.
Kommentit (100)
Itse varmaan menisin syömään ja hotelliin nukkumaan. Aamulla sitten virkeänä lennolle.
Huone siitä GLO:sta, niin on aamulla heti jo terminaalissa valmiiksi.
Varaa huone tuntihotellista, lentokentän lähellä useita vaihtoehtoja joissa on tämä palveluvaihto. Sitten on myös nukkumakapseleita joissa voi ottaa torkut, niin on koneessa sitten paremmin mielin.
Ehdottamasti hotelli. Siis kuka mitään nyt keskellä yötä tekee kuin nukkuu ellei ole joku bilehile, joka bailaa yökerhossa.
Selaa maanisesti puhelintasi koko aika lentokentän penkillä. Niin muutkin tekevät.
Siis mistä te tulette, että on tuollainen välilasku Helsinki-Vantaalla?
Vierailija kirjoitti:
No.. kun.. se luki tuossa aloituksessa? Itse olen viettänyt 7h Amsterdamissa, kävin kaupungilla kävelemässä ja syömässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No.. kun.. se luki tuossa aloituksessa? Itse olen viettänyt 7h Amsterdamissa, kävin kaupungilla kävelemässä ja syömässä.
Ei aloituksessa lue, mistä ap saapuu. Kerrotaan vain, että hän on lähdössä ulkomaille.
En ymmärrä, miksi lennät Suomen sisäisen lennon tuollaisella aikataululla. Eikö olisi helpompi mennä HV:lle vaikka bussilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aloituksessa lue, mistä ap saapuu. Kerrotaan vain, että hän on lähdössä ulkomaille.
Miten se vaikuttaa asiaan MISTÄ saapuu? Vaikka olisi Kuopiosta, tilanne on sama 19-06 Helsinki-Vantaalla, miten sen ajan viettäisi.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi lennät Suomen sisäisen lennon tuollaisella aikataululla. Eikö olisi helpompi mennä HV:lle vaikka bussilla?
Jos tulee kauempaa, ei ehdi junalla aamulla eikä aamulla ole konetta, jolla ehtisi kuuden lennoille eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se vaikuttaa asiaan MISTÄ saapuu? Vaikka olisi Kuopiosta, tilanne on sama 19-06 Helsinki-Vantaalla, miten sen ajan viettäisi.
Olemme nyt keskustelupalstalla. Täällä saa esittää tarkentavia kysymyksiä. Miksi pillastut siitä noin kovin?
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne muualta kuin Helsingin seudulta millään bussilla pääse. Eikä järkevästi Helsingin seudultakaan, ainakaan keskellä yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee kauempaa, ei ehdi junalla aamulla eikä aamulla ole konetta, jolla ehtisi kuuden lennoille eteenpäin.
Taisin sanoa bussi, ei juna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne muualta kuin Helsingin seudulta millään bussilla pääse. Eikä järkevästi Helsingin seudultakaan, ainakaan keskellä yötä.
Kyllä täältä Jyväskylästä menee useampikin bussi yöllä lentokentälle. Nimenomaan sinne Helsinkiin.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, luin nyt aloituksen toiseen kertaan, enkä edelleenkään näe, mistä ap on tulossa. Ainoastaan että ap on lähdössä ulkomaille ja odottelua on 11 h Helsinki-Vantaalla. Mietin vain, että itse olen aina lähtenyt illalla bussilla tai junalla, jotta ei tule niin pitkää odottelua odotellessa sitä aamulentoa Helsinki-Vantaalla. Mutta tämä toimii minulle, koska bussi/junamatka on n. 4 h. Mikäli ap tulee jostain Lapista, ei varmaan houkuta istua koko iltaa ja yötä junassa. Tosin en tiedä eroaako se junassa nukkuminen niin paljon siitä lentokentällä hengailusta ajanvietteenä.
Ottaisin hotellin siitä lentokentältä, kävisin Jumbossa leffassa ja syömässä (tai keilaamassa, kylpylässä, tms).