Kuinka monta kertaa vuodessa olette töistä saikulla?
Kommentit (148)
Mä olen ollut nykyisellä työnantajalla 5,5 v ja olen ollut saikulla muistaakseni 4 päivää yhteensä. Kerran oli vatsatauti, vuosi sitten korona.
ennen lapsia meni vuosia ilman sairasteluja, nyt on mennyt se 1-2 kertaa vuodessa
Niin monta kertaa kuin olen kipeä. Viime vuonna muistaakseni 3, tänä vuonna tähän mennessä kerran.
Olen aina tarvittaissa, omalla saikulla tai lasten takia, kerran kaks kuussa, saan mummoista kaiken näkösii pöpöjä ja meillä ei tarvii sairaslomaa alle kolmen päivän saikkuun vielä ainakaan.
Aina kun alkaa tuo impivaaralaiten naama vit....maan.
Silloin, kun koen olevani siinä määrin sairaana etten jaksa lasten parissa hyöriä, pyöriä, ravata, puhua ja toistaa ja puhua, ulkoilla.
Tai jos työterveydessä diagnosoitu ja mm magneettikuvissa ja muissa tutkimuksissa todettu raaja-ongelma oireilee liiaksi.
Mutta ehkäpä kirurginen operaatio jossain vaiheessa hoitaa sen asian, sitä ennen on vain oltava "tarpeeksi paljon ongelmaa" asiasta.
Olen ollut 20 vuotta samassa työpaikassa (osan kyllä äitiys- ja hoitovapaalla).
Sairaslomapäiviä on koko uralla alle 10. Ja suurin osa noistakin tuli yhdestä keuhkokuumeesta.
0. En ole vuosiin sairastanut mitään.
Pyrin olemaan viikottain. Terv. Kunnantyöntekijä.
Joka kolmas vuosi pari-kolme päivää
Käytän menkkakorttia kerta kuussa ja lapsella kurkku kipeä -korttia flunssakaudella useammin.
0. Olen ollut sairauslomalla 4 päivää kymmenen vuoden aikana. Kerran yhden päivän ja toisen kerran 3 päivää.
Viime vuonna päivän, tänä vuonna en kertaakaan. Tosi harvoin olen.
Etätyömahdollisuuden takia puhdas nolla. En ole niin kipeä, ettenkö voisi pitää konetta auki, vastailla viesteihin tai olla palavereissa.
Hyvin harvoin, kerran kolmessa vuodessa. Onneksi olen pysynyt terveenä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon työpaikalla on eräs muori, jolla sattuu tulemaan migreeni pääsääntöjään aina juuri ennen viikonloppua tai arkipyhien alla.
Tätäkö kysyttiin?
Olen ollut työelämässä 16-vuotiaasta ja ollut saikulla kaksi päivää kun sormeni meni murti.
M 48
1-6 kertaa. Päiväkoti-ikäisiä lapsia on ja he tuovat kaikenmaailman tauteja kotiin. Etätöitä teen aika usein, vaikka lapset olisi kipeinä (oksennustaudin aikana en), mutta lepään kyllä, jos olen itse sairaana.
Vaimon työpaikalla on eräs muori, jolla sattuu tulemaan migreeni pääsääntöjään aina juuri ennen viikonloppua tai arkipyhien alla.