Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan hirvee biisi tuo Käärijän biisi.

Vierailija
26.02.2023 |

Mikä tuossa muka on niin hienoa ja uniikkia? Pelkkää jumputusta ja oudossa munkkikampauksessa ilman paitaa heiluva tyyppi räppää kuinka tekisi mieli ryypätä. En siis ymmärrä miksi tämmöisen on muka ennustettu pärjäävän Euroviisuissa, vaikka nehän on aina olleet kisat, jonne maat lähettää yhden maan huonoimmista artisteista. Ei koske Eleni Foureiraa ja Fuego biisiä tämä kommentti, koska tuommoista biisiä sentään jaksaa radiosta kuunnella. Mut tuommoisia kuunneltavia biisejä onkin ehkä yksi 50:stä biisistä noista kisoista.

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuraa on.

Vierailija
2/135 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset joutuvat sitä kuuntelemaan ja ihmettelemään youtubessa. Aivopestynä. Moni kehuikin oikein kappaletta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset joutuvat sitä kuuntelemaan ja ihmettelemään youtubessa. Aivopestynä. Moni kehuikin oikein kappaletta.

Kukaan ei joudu sitä kuuntelemaan eikä ihmettelemään, et sinäkään. Käytä aikasi johonkin rakentavampaan.

Vierailija
4/135 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi ei Robinin kohdalla voitu satsata siihen biisiin? Siis oikeesti? Hyvä ja menevä, kansainvälinen biisi, niin Robin olisi tuolla heti.

Joskus olen miettinyt oikeasti kun Nylon Beat teki aikoinaan Rakastuin mä looseriin biisin, joka kolahti täysin ihan Itä-Aasiaa myöten ja eteläkorealaiset tekivät siitä  jopa oman versionsa, niin jos tuommoinen biisi olisi silloin lähetetty Euroviisuihin, niin olisi voinut jopa voittaakin.

Vierailija
5/135 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä totesin tuota kuunnellessani että taidan olla vaan liian vanha (48), en ymmärrä. Mulle tuo on vaan päänsärkyä aiheuttavaa huutamista ja jumputusta, missä ei ole mitään hienoa.

Vierailija
6/135 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisuissa ei ole kyse siitä, että kenellä on tyylipuhtain laulusuoritus, vaan parhaimmasta lavashowsta.

Vierailija
7/135 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on niin ylihuono, että se on jopa kieroutuneella tavalla hyvä.

Vierailija
8/135 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä totesin tuota kuunnellessani että taidan olla vaan liian vanha (48), en ymmärrä. Mulle tuo on vaan päänsärkyä aiheuttavaa huutamista ja jumputusta, missä ei ole mitään hienoa.

Tämä ja jotenkin omasta mielestä tuolla laulajalla on tosi inhottava naama. Tulee mieleen joku keskiaikaisen Englannin mestaaja, joita olen nähnyt elokuvissa.

Vierailija
9/135 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä (70) tykkäsin heti ensimmäisen kerran kuullessani radiosta. Pitkälle on päästy Suomessa, kun Euroviisuihin tarjotaan musiikkia, joka kelpaa meille suomalaisille itsellemmekin. Muistuu mieleen vanhat ajat, esim. kun kansa olisi halunnut Nightwishin ja asiantuntijat Anna Erikssonin, niin lähetettiin Yasmin?

Käärijän kappaleessa käsitellään ironisella tavalla suomalaisten itsetuntoa ja alkoholinkäyttöä, teksti on hyvä ja melodinen osa tarttuva!

Vierailija
10/135 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin huono, että on jo hyvä...

Vierailija
11/135 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä voitti, pulinat pois!

Vierailija
12/135 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shi....ä, roinaa, myötähäpeä aivan liian lievä sana...

Vierailija
13/135 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstitetäänkö muuallakin nuo biisit kyseisen maan kielellä, että kaikki kuulijat ymmärtävät sanoman?

Ihmettelin tuota jo Urheilustudion taustalla, että miten tuollaista biisiä voidaan soittaa, ja sitten vasta kuulin että tuo on Euroviisu-ehdokas.

Sinänsä kiva ja tarttuva biisi, mutta sanoitukset saisivat olla mitä vaan muuta, en tykkää yhtään.

Vierailija
14/135 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappaletta en ole kuullut, mutta asun nähnyt monessa uutisessa.. Jonkun liskon ja brasiliaisen dragqueen asun sekoitus?

Vierailija
15/135 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä (70) tykkäsin heti ensimmäisen kerran kuullessani radiosta. Pitkälle on päästy Suomessa, kun Euroviisuihin tarjotaan musiikkia, joka kelpaa meille suomalaisille itsellemmekin. Muistuu mieleen vanhat ajat, esim. kun kansa olisi halunnut Nightwishin ja asiantuntijat Anna Erikssonin, niin lähetettiin Yasmin?

Käärijän kappaleessa käsitellään ironisella tavalla suomalaisten itsetuntoa ja alkoholinkäyttöä, teksti on hyvä ja melodinen osa tarttuva!

Tämä! Kiitos hyvistä perusteluista.

Ihmisiltä kun menee niin usein ironia ja sarkasmi ohi. Kuten tässä biisissä ja eilinen lavashow. :D

N50

Vierailija
16/135 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 52v ja äitini 79v pidimme siitä molemmat. No äiti vähän kritisoi Käärijän vaatetusta. Löysentäkää vannetta.

Vierailija
17/135 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekstitetäänkö muuallakin nuo biisit kyseisen maan kielellä, että kaikki kuulijat ymmärtävät sanoman?

Ihmettelin tuota jo Urheilustudion taustalla, että miten tuollaista biisiä voidaan soittaa, ja sitten vasta kuulin että tuo on Euroviisu-ehdokas.

Sinänsä kiva ja tarttuva biisi, mutta sanoitukset saisivat olla mitä vaan muuta, en tykkää yhtään.

youtubesta ainakin löytyy suomeksi ja enkuksi sanat kunkin UMK biisin kohdalta.

Chachachaan sanoma on kyllä hyvin ymmäretty ilman tekstityksiäkin, kun on reaktiovideoita katsellut.

Vierailija
18/135 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei joudu sitä kuuntelemaan eikä ihmettelemään, et sinäkään. Käytä aikasi johonkin rakentavampaan.

Olisko edellinen ollut sarkasmia? Olisko?

Vierailija
19/135 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkeeko tuon biisin minkäänlaisessa ymmärtämisessä yläraja about 40 ikävuoden kohdalla?

Itse olen tuon rajan yläpuolella, ja kuulostaa suoraan sanoen totaaliselta paskalta.

Vierailija
20/135 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 50+ ja tykkäsin biisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän