Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kamalinta, mitä sinulle on sattunut asiakaspalvelutyössäsi?

Vierailija
22.11.2006 |

Minulle on se, kun eräs juovuksissa ollut henkilö tuli ihan syyttä suutta huutamaan minulle kaikenlaisia solvauksia ja melkeinpä kiikkui tiskin yli pahoinpitelemään minua. Kaikista pahinta tässä on se, etten edes tiedä mikä aiheutti moisen kohtauksen. Tosin tämä juttu ei ole varmasti pahimmasta päästä, mitä asiakaspalvelutyössä sattuu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten toisenlaisia kauheuksia... Asiakkaat rupesi tappelemaan keskenään ja yksi makaa verissä päin lattialla, kun toinen pieksää penkillä. Ja hätäkeskukseen sai jonottaa melkein 5 minuuttia... Poliiseilla kesti lisäksi yli 15 minuttia saapua paikalle.

Vierailija
2/4 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tämä nainen vihasi minua ja järjesti hirveän kohtauksen. " sai" sairaskohtauksen ja tuupertui muka tajuttomana lattialle (huudettuaan ensin minulle pää punaisena puoli tuntia). Ei muuta kuin tilasin ambulanssin ja kyllä oli muuten ambulanssimiehilläkin kestämistä sen naisen kanssa.

Todennäköisesti oli mielenterveyspotilas, en tiedä koko totuutta kun minulle ei kerrottu taustoja asiakkaasta. Sain vasta jälkikäteen kuulla, että se nainen on hankala jokaiselle joka hänen luonaan käy. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambulanssi tuli onneksi nopeasti sillä paloasemalta oli meille matkaa noin 1km. Jäin elvytyksen ajaksi " loukkuun" samaan huoneeseen (en päässyt enää huoneesta pois kun ambulanssimiehet tulivat, asiakas oli tuupertunut oven eteen) ja seurasin (toimin tippatelineenä ym.) elvytystä joka kesti 25min... Rouva kuulemma selviää ilman aivovaurioita vaikka verenkiertoa ylläpidettiin elvytyksen avulla sen 25min :)

Vierailija
4/4 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asiakkaana kävi 80 vuotias pappa koiransa kanssa. Tuli yleensä mun luukulle jos olin vapaa ja kerran rupes kyselemään, että pääsenkö iltaisin ulos, mä et joo... Sit kysy et voisinko lähtee sen kanssa joku ilta vaik leffaan??? Mä änkytin jotain et en mä varmaan pääse ja valahdin niin punaseks et vierustoveri jälkeenpäin ihmetteli mitä mulle oikein tapahtui. Mä olin ihan järkyttynyt pitkään ja pelkäsin et se pappa tulee ehdottelemaan vielä muuta. Onneks vaihtoi uhria sen jälkeen. Nyt naurattaa koko juttu, mut silloin se oli ihan kauheeta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä