Tuttavani on hankkinut reborn - nuken ja feikannut raskauden
Näin ainakin epäilen. Kerran näin "lapsen" jossain vaunuissa, ja vaikutti kyllä nukelta, mm. mitään liikkeitä ei näkynyt. Toki nukkuvat vauvat voi olla pitkään liikkumatta jne.
Hän suostuu näkemään vaan pikaisesti, mm. kylään eivät enää tule. Lapsi aina samannäköinen ja nukkumassa kun laittaa kuvan.
Tykkäilee reborn-nukkejen kuvista Facebookissa. Yllättäen lapsen nimiäiset peruuntui, ja pitivät ne vaan omalla porukalla ja ilmoitti myöhemmin "nimen".
Seuraava ylläri on varmaan, että muuttavat jonnekin kauas..
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on insta?
T31
Instagram .
Vierailija kirjoitti:
Leikkinukella leikkimisestä pitäisi tehdä sosiaalisesti hyväksyttävämpää. Sitä ei tarvitse saattohoitaa eikä haudata, mutta emä pääsee silti tuuppaamaan vankkureita ja terhakkaasti huoltamaan.
Nyt menee ulalle.Ihan kuin keppihevosilla ratsastaminen .Aikuiset hyppivät puistossa kuin järjettömät keppihevosilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään näistä nukeista. Ja olen mies. Itelläkin pieni nukke kokoelma ja on ihan mukavia. En ymmärrä mitä pahaa nukeissa on. Sitähän voi aikuisenakin olla leikkimielinen ja hyvä eläytymään. Tämä leikkihän vain vahvistaa sosiaalisia kykyjä ja empatiaa.
Et niitä piilottele kun tulee vieraita.Miten hyväsyvät tuttavat tämän erikoisen "leikin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu onko lapsi syntynyt vai ei? Anna sen tuttavan olla ja leikkiä kotia
Tosi sairasta sekä valeraskaus että nuken hoitaminen.
Itse olet sairas, kun keuhkot toisen elämää. Ei sinunkaan elämää saa arvostella. 😵
Vierailija kirjoitti:
Vähän armollisuutta kehiin.
Luultavasti haluaisi lasta todella paljon, ollut ehkä raskaana ja mennyt kesken. Ehkä halu ja tarve saada lapsi on niin suuri, että on hankkinut nuken, jonka kanssa voi tyydyttää sitä tarvetta olla äiti. Lapsellisen ei voi sitä ymmärtää, millaisen taakan tahattomasti lapseton joutuu kokemaan. Ehkä hänelle on tullut mielenterveydellisiä ongelmia. Ehkä hän on vähän hukassa tällä hetkellä.
Mitä se on sinulta pois, jos hän leikkii hetken aikaa äitiä? Keskity omaan elämääsi.
Ei käy.
Kyllä meidänkin on tehotuotettua lihaa syötävä. Se ei toimi armollisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkinukella leikkimisestä pitäisi tehdä sosiaalisesti hyväksyttävämpää. Sitä ei tarvitse saattohoitaa eikä haudata, mutta emä pääsee silti tuuppaamaan vankkureita ja terhakkaasti huoltamaan.
Nyt menee ulalle.Ihan kuin keppihevosilla ratsastaminen .Aikuiset hyppivät puistossa kuin järjettömät keppihevosilla.
Kerro mitä se on sinulla pois..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tehdä se oikealla ihmisellä joka ei pääse valitsemaan seuraansa? Tietoisen elämän tekeminen on syntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään näistä nukeista. Ja olen mies. Itelläkin pieni nukke kokoelma ja on ihan mukavia. En ymmärrä mitä pahaa nukeissa on. Sitähän voi aikuisenakin olla leikkimielinen ja hyvä eläytymään. Tämä leikkihän vain vahvistaa sosiaalisia kykyjä ja empatiaa.
Et niitä piilottele kun tulee vieraita.Miten hyväsyvät tuttavat tämän erikoisen "leikin".
Katsoppa, tämä ei kuulu sulle, eikä vaikuta elämääsi. Vai onko sulta pois.????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla myydään seksileluiksi nukkeja jotka esittävät lasta. Suomeen ei ilmeisesti saa tuoda. Missä menee raja mitä voi myydä ja mitä ei. Mielenkiintoisia ajatuksia pohtia.
-Kaverin puolesta kyselen
Voisihan joku haluta vähän vanhemman lapsen kuin vauvan, jonka kanssa leikkiä kotia. Ei tarkoita että sitä köyrisi. Ja mitä vaikka köyrisikin, mitä se kenellekkään kuuluu. Ei siinä ketään vahingoiteta. Parhaassa tapauksessa saa purkaa paineensa kumiin eikä sen pidemmälle.
Joo tämä vain on valitettavasti sellainen juttu missä on huomattu porttiteorian pätevän. Pe do fiilit jotka hankkivat seksinukkeja toteuttavat myöhemmin seksuaalirikoksia oikeita lapsia kohtaan tosi elämässä.
Valitettavasti haista home. Olen ihan terve, ja tykkään noista nukeista. Hengitä paperipussiin.
Keppihevosharrastus tai Reborn-nukkien hoivaaminen aikuisella henkilöllä saattaa toki kohottaa kulmakarvoja ja osa voi jopa kyseenalaistaa sellaista harrastavien aikuisten arvostelukykyä muissa kypsyyttä vaativissa päätöksissä.
Toisaalta kuitenkin kukaan ei kyseenalaista noita käsilaukkujaan ulkoiluttavia aikuisia, vaan heidän käytöstään jopa imitoidaan ja pidetään moista varakkaiden ja etuoikeutettujen huvina.
Vierailija kirjoitti:
Ok. No sekasinhan hän on, jos noin on asia. Onko hänellä oikeita lapsia?
Taannoin katsoin dokumentin jossa naisremppa ulkoilutti muovivauvoja, junaankin tunkivat.
Kaameeta tämä touhu nykyään, jokuhan voi surmata henkilön ja feikata että onnellisena elellään. Näin käy kun kaikki sallitaan, kaikki pitää sallia, kyseenalaistamatta mitään. Kaamea suuntaus.
No kai se on parempi vaihtoehto näille pipipäille kuin oikea lapsi. Oikea kun itkee, vaatii ruokaa/ huolenpitoa ja kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. No sekasinhan hän on, jos noin on asia. Onko hänellä oikeita lapsia?
Taannoin katsoin dokumentin jossa naisremppa ulkoilutti muovivauvoja, junaankin tunkivat.
Kaameeta tämä touhu nykyään, jokuhan voi surmata henkilön ja feikata että onnellisena elellään. Näin käy kun kaikki sallitaan, kaikki pitää sallia, kyseenalaistamatta mitään. Kaamea suuntaus.
Mikä muu sulle on kaameeta. Jos kyseenalaistat, niin tee valitus eduskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoppa, tämä ei kuulu sulle, eikä vaikuta elämääsi. Vai onko sulta pois.????
Jos ei kuulu ap:lle, niin miksi tämä nukenhoitaja lähettelee hänelle kuvia vauvastaan?
Minulle taas tämä nukke vauva sopii mainiosti. Hoidan sitä milloin lystää. Välillä menee kuukausia. On ihana, kun voi jättää huoletta kotiin kun lähtee viihteelle, eikä tartte vakituista miestä katsella nurkissa. Ihan minun ikiomaa elämää. 😂
Tuntuu ikävältä että nykyään on vieläkin noin negatiivisia asenteita reborn nukkejen vanhempia kohtaan. Siskolleni syntyi reborn 2019 loppuvuodesta. Hän on nykyään kuin eri ihminen. Todella iloinen ja energinen, toisi kuin ennen lapsen syntymää. Hänen miehensä ei osallistu lapsen hoitoon, mutta hän ei nää siinä mitään ongelmaa koska mies elättää perheen käymällä töissä. Ottakaa asioista selvää ennenkuin alatte toisten valintoja mollaamaan. Meillä koko suku tukee siskoni vanhemmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä jotka reborn nukkeja ostavat ovat sairaista.Minkä takia maksaa tonneja nukesta ? Mihin tarkoitukseen muyydään näitä nukkeja ? En ymmärrä.
Ulkopuolisen silmin se vaikuttaa kummalliselta. Toisaalta muut ihmiset panevat isoja summia muihin asioihin, jotka ovat heille tärkeitä. Vauvanukkeen ei myöhemmin mene niin paljon rahaa kuin johonkin lemmikkieläimeen. Jotkut antavat rahansa merkkituotteiden myyjille ja merkin omistajille - onko sekään niin kauhean järkevää?
Kyllä siihen vauvanukkeenkin rahaa menee. Olen nähnyt facen kirppiksillä myynnissä ison myyntipuun, jossa oli tällaisen nuken vaatteita. Oli jäätävät määrät lapullisia ja vain hetken nuken päällä olleita. Myynnissä olivat uusien tieltä.
Reborn nukeissa ei ole miään vikaa mutta silloin mennään liian pitkälle jos nainen väittää SYNNYTTÄNEENSÄ , ostaa sille kalliit pinnasängyt ja turvakaukalot, ei voi mennä mihinkään ilman lapsenvahtia ja järjestää synttäreitä tälle ikuiselle vauvalle..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni harrastaa liikuntaa saadakseen ympyrän kävelemistä siellä ihan samassa puistossa. Miksi se on jotenkin järjettömämpää jos samalla kantaa mukana keppihevosta?
Ruotsissa useita reborn nukkeja myydään Marketplacen kautta alennuksella. Onneksi eivät omista oikeaa lasta.