Tuttavani on hankkinut reborn - nuken ja feikannut raskauden
Näin ainakin epäilen. Kerran näin "lapsen" jossain vaunuissa, ja vaikutti kyllä nukelta, mm. mitään liikkeitä ei näkynyt. Toki nukkuvat vauvat voi olla pitkään liikkumatta jne.
Hän suostuu näkemään vaan pikaisesti, mm. kylään eivät enää tule. Lapsi aina samannäköinen ja nukkumassa kun laittaa kuvan.
Tykkäilee reborn-nukkejen kuvista Facebookissa. Yllättäen lapsen nimiäiset peruuntui, ja pitivät ne vaan omalla porukalla ja ilmoitti myöhemmin "nimen".
Seuraava ylläri on varmaan, että muuttavat jonnekin kauas..
Kommentit (89)
Ok. No sekasinhan hän on, jos noin on asia. Onko hänellä oikeita lapsia?
Nämä jotka reborn nukkeja ostavat ovat sairaista.Minkä takia maksaa tonneja nukesta ? Mihin tarkoitukseen muyydään näitä nukkeja ? En ymmärrä.
Sun kaveri on pimahtanut. Anna se olla, et kai sä tollasen seuraa kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu onko lapsi syntynyt vai ei? Anna sen tuttavan olla ja leikkiä kotia
Tosi sairasta sekä valeraskaus että nuken hoitaminen.
Vierailija kirjoitti:
Nämä jotka reborn nukkeja ostavat ovat sairaista.Minkä takia maksaa tonneja nukesta ? Mihin tarkoitukseen muyydään näitä nukkeja ? En ymmärrä.
Minun tekisi mieli hankkia sellainen. Olen lapseton nainen.
On oikeitakin lapsia. Kärsinyt lapsettomuudesta. Ja keskenmenoja on.. Veikkaan että olisko tässäkin käynyt niin. Oli oikeasti raskaana, mutta jotain yllättävää sattui. Ehkä hän ei enää uskaltanut kertoa keskenmenosta, kun vauvajuhlat oli jo vietetty? Ap
Vierailija kirjoitti:
On oikeitakin lapsia. Kärsinyt lapsettomuudesta. Ja keskenmenoja on.. Veikkaan että olisko tässäkin käynyt niin. Oli oikeasti raskaana, mutta jotain yllättävää sattui. Ehkä hän ei enää uskaltanut kertoa keskenmenosta, kun vauvajuhlat oli jo vietetty? Ap
Sähän olet tehnyt jo täyden analyysin asiasta. Mitä sä sitten vielä ihmettelet?
Eihän tässä kohta muuta tarvita kuin nukkeja. Seksinukke sänkyyn ja lapsinukke lastenvaunuihin. Täydellinen elämä - kukaan ei väitä vastaan ja seksiä saa kun haluaa. Lisäksi lasta voi hoitaa kun huvittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla muitakin mt-ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu onko lapsi syntynyt vai ei? Anna sen tuttavan olla ja leikkiä kotia
Tosi sairasta sekä valeraskaus että nuken hoitaminen.
Vakavasti.Sinä joka alapeukutat.Onko tuo sinun mielestä normaalia, että aikaiset tilaavat nukkeja ja hoitavat kuin omaaa vauvaa?
Vierailija kirjoitti:
myyjä myy sitä mikä menee kaupaksi. myyjälle on samantekevää millä perusteella joku ostaa nuken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki kissa jos kaipaat antaa hellyyttä.
Tämäpäs se on. Kannattaa tehdä lapsettomuus terapian saanti vaan hankalammaksi ja poistaa ne Kela - korvaukset yksityisen hedelmöityshoidoista!
Kohta on kymmenen samanlaista reborn-äitiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
myyjä myy sitä mikä menee kaupaksi. myyjälle on samantekevää millä perusteella joku ostaa nuken.
Ihmettelen mihin tarkoitukseen !
Nukke ei kasva koskaan. Vauva on pian kävelevä taapero ja sitten koululainen.
Mutta joo, harrastus tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylläri
Velat on niin sinut lapsettomuutensa kanssa...
Eikö toi ole ihan rikos?
Eikö jostain voi tarkistaa kastetut/nimensä saaneet lapset? Jos ei löydy sen nimistä, niin kysäseppä kaverilta.
Että miksi teidän nimeä ei sitten löydy rekisteristä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki kissa jos kaipaat antaa hellyyttä.
Haluan nukkevauvan mieluummin.