Mikä naisen vartalossa on kauneinta?
Kommentit (135)
Kapeat ranteet. T. Jykeväkätinen mies
Ruminta oisko päärynälihavuus ja todella paksut jalat.
Urheilullisuus, naisellisuus. Rumaa on ylipaino.
Se naisellinen vartalomalli jossa on kurveja toisinkuin tasapaksussa miesvartalossa. Kauniit sääret ja reidet, lantiossa kaarta ja pepussa pyöreyttä, vyötärö erottuu selvästi kapeampana ja sitten taas rinnat tuo oman muotonsa vartaloon.
Vierailija kirjoitti:
Ruminta oisko päärynälihavuus ja todella paksut jalat.
Omppuus on vielä rumempaa vaikka on tuo pitkäselkäinen persevyyyskin aika järkky.
Kasvot & takapuoli. En vastaa, mikä on ruminta, miksi nämä aina tehdä negatiivisen kautta?
Sopusuhtaisuus ja naisellisuus on kauneinta. Ennemmin hieman hoikka kuin hieman pulska.
Vierailija kirjoitti:
Peppureikä on kauneinta.
Homous ei ole häpeä.
Pimppi karvoitus saa mut hulluksi
Tuli törmäiltyä marketissa hyllyihin ja kuormalavoihin kun en saanut silmiä irti hyvistä perseistä, vastaan, että kauneinta naisessa on hyvä peppu. En osaa sanoa mikä on ruminta kun negatiivinen arvostelu eli muiden ihmisten pilkkaaminen ei sovi luonteelleni, jokainen ihminen on kuitenkin samanarvoinen ulkonäostä riippumatta.
Onpa kiva lukea täältä miten sitä onkin ruma nainen kun melkein kaikki luetellut rumina pidetyt asiat sopivat minuun. Olen ylipainoinen, lyhytjalkainen, pitkäselkäinen, rintava, paksureisinen, lyhyt nainen. Hampaani ovat kyllä suorat ja valkoiset ja takapuoleni on nätin pyöreä ja kiinteä.
Isot tissit isoilla nänneillä on kaunista.
Mä olen vartaloltani kunnon päärynä ja paljon saanut kehuja miehiltä kropastani. En ole ylipainoinen, mutta persettä löytyy. Ilmeisesti tämäkin on sellainen 50/50 tilanne että toiset tykkää, toiset ei. Kaikkia on mahdoton miellyttää samalla vartalolla.
Vierailija kirjoitti:
Kapeat ranteet. T. Jykeväkätinen mies
Mutta eivät kai kädet periaatteessa kuulu vartaloon?
Hoikka keskivartalo ja selkeästi erottuva vyötärö.